Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 20:16
Daniellee
Daniellee is offline
Hallo lieve mensen,

Ik en een klasgenootje doen ons PWS ( ja alweer een pws enquête sorry!) over de studiemotivatie van HAVO en VWO leerlingen. Omdat we zelf nog in 6 vwo zitten is het erg moeilijk om mensen te vinden die al gekozen hebben..
Voor de enquête moet je dus havo/vwo gedaan hebben en nu op het hbo of de universiteit zitten.

http://www.thesistools.com/web/?id=162820

Heel erg bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2010, 20:28
Picidae
Picidae is offline
Een opmerking..
Leeftijd... waar is de 18> optie? Mensen kunnen blijven zitten of bijvoorbeeld van de havo naar het vwo gegaan zijn, en kunnen dus ouder zijn dan 18

. 16-18
c. < 18

:edit:
Bij C bedoel je 18+ neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:31
Daniellee
Daniellee is offline
Citaat:
Een opmerking..
Leeftijd... waar is de 18> optie? Mensen kunnen blijven zitten of bijvoorbeeld van de havo naar het vwo gegaan zijn, en kunnen dus ouder zijn dan 18

. 16-18
c. < 18

:edit:
Bij C bedoel je 18+ neem ik aan?
Oh shoot, typ fout inderdaad dankje voor het opmerken!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:32
Daniellee
Daniellee is offline
Ik heb het aangepast als het goed is, bedankt trouwens voor het invullen. Vond je de enquête verder goed?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het aangepast als het goed is, bedankt trouwens voor het invullen. Vond je de enquête verder goed?
Het staat er nog steeds verkeerd. En ik kan hem niet invullen, want ik zit nog in 5vwo. Heel veel succes met jullie profielwerkstuk.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:53
Picidae
Picidae is offline
Het idee is wel goed en het is ook een best interessant onderwerp, maar mensen weten in het algemeen slecht te vertellen waardoor ze zijn/worden beïnvloed, het maken van beslissingen gebeurd veel meer onbewust dan je zou denken. Vragen naar waardoor iemand beïnvloed is kan je natuurlijk wel doen maar je moet er rekening mee houden dat mensen vaak helemaal niet zo goed weten waarom ze iets hebben gekozen. En íets meer opties dan het zwart witte ja/nee is misschien ook nog in te passen.

Succes met jullie pws!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:55
Stff
Stff is offline
ingevuld, pas alleen op met NIET in de vraag, vaak lezen mensen daar overheen en antwoorden dus omgekeerd
Reageren

Regels voor berichten