|
|
||
|
Citaat:
jij bedoelt dat jij een beetje een 'schijfje' kon voelen onder je tepels, dat je ook kon verschuiven en een beetje kon vastpakken?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
het is heel gewoon bij jongens in de puberteit, wanneer hun hormonen helemaal overhoop worden gegooid, dat ze eigenlijk borsten beginnen te ontwikkelen, maar zo gauw het testosteron de overhand krijgt gaan die weer weg - die schijfjes die jij eventjes hebt gehad en die weer zijn weggegaan, hebben alle meisjes met borsten ooit gehad: zijn melkklieren die zich net beginnen ontwikkelen, en helemaal in het begin zijn die nog niet zo lekker zacht omdat er nog een hoop vet moet tussen groeien maar je hebt wel gelijk dat het best gevoelig is dan hoor!
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het inderdaad aan te-lang-niet-ongesteld zijn heeft gelegen. Ik ben gisteren ongesteld geworden en het is meteen een stuk minder. Toen ik in Frankrijk zat, en ook de tijd daarvoor, ben ik vrij regelmatig ongesteld geweest (in Frankrijk ben ik heel braaf elke maand ongesteld geweest). Nu al bijna twee maanden niet meer, dus het zal inderdaad wel aan de hormonen en omschakeling van levensstijl, weer e.d. hebben gelegen. Iig bedankt!
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
| De Kantine |
Noedelhap en de huissaaimijten #1429 Verwijderd | 498 | 24-06-2011 00:48 | |