ik heb precies tussen mijn borsten in allemaal rode bultjes. Het lijken een soort van puistjes ofzo? Maar ik heb voor de rest helemaal geen last van puistjes.
Weet iemand wat dit is/wat eraan te doen valt? Het doet geen pijn oid, het valt ook niet super erg op, maar heb dit nu eigenlijk al een tijdje en vraag me af of het nog weggaat
bvd!
Heb je niet toevallig een bh die een beetje irriteert op die plek? Misschien schuurt ie ofzo en krijg je daar vreemde bultjes van. Je kan proberen of het helpt om te scrubben of juist om het in te smeren met een bodylotion ofzo.
Kan inderdaad een BH zijn. Heb je toevallig een BH met een strikje in het midden of anderszins een stukje kant op die plek? Of heb je toevallig een beugel BH en kan het zijn dat hij niet goed aansluit waardoor de uiteindes van de beugel gaan irriteren? Heb je misschien óver je BH vaak een spaghetti hemdje met een kanten randje aan waarbij dat precies uit komt ter hoogte van de bultjes?
Het kunnen best puistjes zijn, maar omdat je verder nergens last van hebt zou ik eerst eens voor jezelf te rade gaan of het een van bovenstaande dingen kan zijn.
Het zou ook iets van eczeem kunnen zijn. Je zou een eczeemzalf kunnen proberen waar salicylzuur in zit. Dat werkt zowel tegen eczeem als tegen keratosis pilaris. De huid niet te veel irriteren met water en producten waar zeep in zit. Als niks helpt kan je altijd nog naar de huisarts gaan.