Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2010, 18:53
Verwijderd
Hoi jongens,

Misschien klinkt het gemeen om zoiets te zeggen over iemand... Maar onze bassist is door en door slecht:@

Onze band speelt namelijk vrij snel en iedereen kan de snelheid wel goed bijhouden maar nu geven we hem natuurlijk wel een kans in de band. Iedereen zei: Gebruik een metronome. Dan krijg je de woorden: Metronome is voor homo's! terug..... Wat is de beste manier om dit figuur van onze band weg te krijgen.. want die drummer van ons die heeft al 3 X geprobeerd de stekker uit z'n versterker te halen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2010, 19:12
Lente
Lente is offline
'we hebben het al een paar keer gehad over dat je ons tempo niet bij kan houden, maar je doet niks om dat te veranderen. daarom hebben we besloten dat we zonder jou verder gaan.' zoiets? of is het een vriend en wil je dat ook zo houden?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 19:15
Verwijderd
Als je er eens over praat samen met de band. Gewoon over hoe het gaat met jullie, een soort van zelfevaluatie en daarna anderen evalueren. Vertel wat jullie dwars zit en vraag of hij meer kan oefenen of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 20:09
Verwijderd
Hij is een van me beste vrienden ik mag hem echt heel graag maar weetje qua muzikaliteit wil ik juist niet met beste vrienden omgaan
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 21:17
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ja heb ik ook wel eens last van gehad, ik speel ook in een band. Je kunt het beste gewoon uitleggen dat het totaal niet persoonsgericht is of dat het jullie vriendschap zou kunnen aantasten. Zie het als iets van muziek en wat jullie leuk horen te vinden, koppel het niet aan zijn persoonlijkheid: het is gewoon een kunnen toch? Leg hem dat gewoon uit in een mailtje of via telefoon en het liefst één op één natuurlijk.
Reageren

Regels voor berichten