Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2010, 23:42
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ik heb me vandaag aangemeld bij DHL als postbezorger, echter kreeg ik een soort melding via de site dat er in mijn buurt op dit moment geen wijken vrij zijn. En dat ze het dan laten weten als er wel een wijk vrij komt bij mij in de buurt. Daarom ook maar even bij Sandd me aangemeld, hier stond niks over vrije wijken bij.

Heeft iemand hier ervaring met de aanmeldprocedure bij (een van) deze bedrijven? Hoe lang zal het ongeveer duren voordat je aan de slag kunt?

Ook ben ik benieuwd wat jullie verdere ervaringen zijn? Krijg je bijvoorbeeld bedrijfskleding? En zijn het veel adressen dicht bij elkaar, of wat verder verspreid?

Dat ik ook in de regen moet lopen, niet super betaald zal krijgen, de post zelf moet sorteren enz. ben ik wel al van op de hoogte

(Ik heb een dagje bij TNT meegelopen als postbezorger, vond dat je hier niet echt je eigen tijd in kunt delen, er was veel druk op vaste tijden. Ook moest ik persee 4 dagen in de week werken als ik aan de slag wilde, terwijl ik op sommige dagen niet kan door school. Die man kwam 3 keer met een jaarcontract onder mijn neus...)
Reageren

Regels voor berichten