Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2010, 15:37
ehm
ehm is offline
heey, ik heb een vraag: hoe moet een jongen een meisje vragen om verkering via hyves of sms of persoonlijk of iets anders? plzzz zeg even hoe jij het liefst gevraagd wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2010, 15:40
Em.
Em. is offline
Ik vind het heel kansloos om via hyves of sms gevraagd te worden, doe het dan persoonlijk. Of nog beter: kom eerst in contact met het 'slachtoffer in kwestie'. Dus niet zomaar uit het niets iemand om verkering gaan vragen, maar eerst eens een gesprek aanknopen, afspreken, kijken of het klikt etc en dan verder zien.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 17:05
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Vragen via:

Hyves = not done
Sms = zou kunnen werken maar je moet niet ouder zijn dan 14
Persoonlijk = Lijkt me het meest logisch maar probeer je niet raar te gedragen.
Anders = ?? Als in "iemand anders laten vragen" --> De basisschool heb je al achter je gelaten!
Oud 31-10-2010, 17:26
Verwijderd
vraag het gewoon IRL, iemand verkering vragen via sms, hyves of iemand anders is gewoon kansloos
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 17:52
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Volgens mij is het, in geval van wederzijdse liefde, niet eens meer nodig om iemand "verkering te vragen". Volgens mij kom je er dan achter dat je elkaar eigenlijk heel lief vind en dat je dan vaker dingen samen doet en uiteindelijk heb je gewoon verkering. Maar wie ben ik
Oud 31-10-2010, 17:56
gerard321
gerard321 is offline
jij bent dingaantouwtje op dit forum en forumbaas, teminste dat lees ik hoor:$
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 18:00
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
heey, ik heb een vraag: hoe moet een jongen een meisje vragen om verkering via hyves of sms of persoonlijk of iets anders? plzzz zeg even hoe jij het liefst gevraagd wordt.
Persoonlijk natuurlijk! Al ben ik het wel met dingaantouwtje eens dat je het eigenlijk niet echt hoeft te vragen maarja.

Via sms is echt niet goed. Ik ben eens via sms gevraagt, in de 1e, door iemand waar ik hartstikke verliefd op was, bleek achteraf dat het een grap van diegene was.
Oud 01-11-2010, 05:19
stefanie13
stefanie13 is offline
Citaat:
Volgens mij is het, in geval van wederzijdse liefde, niet eens meer nodig om iemand "verkering te vragen". Volgens mij kom je er dan achter dat je elkaar eigenlijk heel lief vind en dat je dan vaker dingen samen doet en uiteindelijk heb je gewoon verkering. Maar wie ben ik
dit ik zou denk ik nee zeggen als iemand me via hyves vraagt maar iedereen denkt daar anders over
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 06:19
Verwijderd
Via hyves/sms vind ik echt niet goed. Dan lijkt het net alsof je het zelf niet durft te vragen, of dat het inderdaad een grap is. In het echt is het een stuk beter. En ik ben het ook met Dingaantouwtje eens, als je elkaar écht leuk vindt dan is het niet eens meer nodig om ''verkering te vragen''.

Via een ander persoon vragen vind ik al helemaal niet kunnen. Waarom zou je dat doen als jíj degene leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 07:51
Dingaantouwtje
Citaat:
Via hyves/sms vind ik echt niet goed. Dan lijkt het net alsof je het zelf niet durft te vragen, of dat het inderdaad een grap is. In het echt is het een stuk beter. En ik ben het ook met Dingaantouwtje eens, als je elkaar écht leuk vindt dan is het niet eens meer nodig om ''verkering te vragen''.

Via een ander persoon vragen vind ik al helemaal niet kunnen. Waarom zou je dat doen als jíj degene leuk vindt?
Nouja, op het moment dat je iemand ziet als potentieel levensgezel, en je vind het nogal awkward om gewoon maar te vragen om een date, is het natuurlijk altijd handig als je iemand kent die haar ook kent om eventjes te informeren. Maar op het moment dat er sprake is van "We zouden elk moment verkering kunnen krijgen", ben je als het goed is het stadium van verlegenheid (om op iemand af te stappen) al voorbij.
Oud 01-11-2010, 10:32
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat zou onduidelijkheid kunnen opleveren. Je zou dan kunnen denken dat je vriend/vriendinnetje is vreemdgegaan terwijl hij/zij dacht dat jullie toch niks hebben maar alleen op die manier met elkaar omgaan. Ik heb dit helaas al vaak voorbij zien komen.

Op een andere manier dan persoonlijk zou ik meteen afknappen. Via iemand anders zou ik je gewoon uitlachen. Klinkt gemeen, maar als je niet eens de ballen hebt om me persoonlijk aan te spreken denk ik ook dat je niet mans genoeg bent om mijn vriend te zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 16:08
Dingaantouwtje
Citaat:
Dat zou onduidelijkheid kunnen opleveren. Je zou dan kunnen denken dat je vriend/vriendinnetje is vreemdgegaan terwijl hij/zij dacht dat jullie toch niks hebben maar alleen op die manier met elkaar omgaan. Ik heb dit helaas al vaak voorbij zien komen.

Op een andere manier dan persoonlijk zou ik meteen afknappen. Via iemand anders zou ik je gewoon uitlachen. Klinkt gemeen, maar als je niet eens de ballen hebt om me persoonlijk aan te spreken denk ik ook dat je niet mans genoeg bent om mijn vriend te zijn.
Oh, nee, zo bedoelde ik het dan weer niet. Ik bedoelde dat je wel duidelijk hebt dat je verkering hebt, maar gewoon dat er niet iemand is die de ander gevraagd heeft. Net als dat er genoeg huwelijken zijn zonder dat er iemand op zijn knieën is gegaan (wat overigens wel enorm sexy is om te doen), zeg maar.
Oud 01-11-2010, 19:32
Geel
Geel is offline
Als het om een dertienjarig meisjes gaat, dan is de kans groot dat ze - als ze al geďnteresseerd is in de jongen in kwestie - hoe dan ook ja gaat zeggen. Maar hyves zou ik inderdaad niet doen. Is het dan niet, zeg maar, voor anderen ook te lezen?
Oud 01-11-2010, 21:32
Verwijderd
op hyves kan je ook PM'en
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten