Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Via hyves/sms vind ik echt niet goed. Dan lijkt het net alsof je het zelf niet durft te vragen, of dat het inderdaad een grap is. In het echt is het een stuk beter. En ik ben het ook met Dingaantouwtje eens, als je elkaar écht leuk vindt dan is het niet eens meer nodig om ''verkering te vragen''.
Via een ander persoon vragen vind ik al helemaal niet kunnen. Waarom zou je dat doen als jíj degene leuk vindt? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Op een andere manier dan persoonlijk zou ik meteen afknappen. Via iemand anders zou ik je gewoon uitlachen. Klinkt gemeen, maar als je niet eens de ballen hebt om me persoonlijk aan te spreken denk ik ook dat je niet mans genoeg bent om mijn vriend te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
Als het om een dertienjarig meisjes gaat, dan is de kans groot dat ze - als ze al geďnteresseerd is in de jongen in kwestie - hoe dan ook ja gaat zeggen. Maar hyves zou ik inderdaad niet doen. Is het dan niet, zeg maar, voor anderen ook te lezen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
contact jongen 13 jaar TjibbeTellegen | 2 | 20-11-2016 15:09 | |
Lifestyle |
lady's ik heb jullie hulp nodig musicfan92 | 6 | 27-04-2014 01:23 | |
Lifestyle |
lolita-modelletjes ~Sjeherazade~ | 139 | 04-03-2004 22:25 | |
Algemene schoolzaken |