Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben vannacht UREN bezig geweest om een andere snoepwikkel te maken, want ik heb nog zo'n kussen. Ik wilde iets moeilijker, met 3 lappen stof. Zit ik dat allemaal met dubbele naden aan elkaar te naaien, fucking veel werk ook om dat af te spelden. Was helemaal scheef, 100 keer uitgehaald. Maar ik moet ze natuurlijk gewoon als een normaal kussen aan elkaar naaien
![]() ben net wakker dus zometeen weer verder. en dat soort sites en plaatjes die jij post haal ik mijn inspiratie vandaan ![]() helaas zitten de pipstoffen ver boven mijn budget. Laatst gewijzigd op 13-10-2010 om 16:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwe dingen gemaakt.
De snoepwikkel is af. Al bij het stofknippen ging het direct mis. Ik heb het middenstuk per ongeluk open geknipt, waardoor je aan 2 kanten naden ziet, wat onnodig was en lastig. Daarna gingen er nog 100 dingen mis. ![]() Hij wordt bij elkaar gehouden door het meest kitscherige en truttige kant dat ik kon vinden. ![]() Ik heb bij de zeeman een goedkoop plastic tafellaken gekocht om te kijken of je daar goed mee kan werken. Eerst heb ik een etuitje gemaakt. De rist is echt extreem goed gelukt al zeg ik zelf. Niet zo zo gek dat mijn eerste ritsjes allemaal zo kut zijn, dat komt door die stugge ritsen van de hema kwam ik achter. Voor deze heb ik eentje van de markt gebruikt, die is veel soepeler. ![]() (inclusief poes) ![]() Ik heb van het tafellaken ook een zadelhoesje geprobeerd te maken. Heb mijn oude kapotte zadelhoesje uit elkaar gehaald en gebruikt als mal. Ik heb echt maar wat gedaan maar het is best goed gelukt. Hij pas alleen niet zo mooi en is wat scheef, maar voor een eerste keer vind ik het best goed. Tevens ook de eerste keer elastiek inzetten was dit. Voor een volgende keer zou ik dit veel beter afspelden zodat ie rechter wordt, denk niet dat het lang gaat houden want het plastic is niet heel stevig, van de week ga ik het proberen met dik tafelzeil. ![]() achterkant/binnenkant ![]() |
![]() |
|
|