Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel gek dat je op die leraar verliefd bent, want als je 'm alleen maar ziet lopen, ken je hem toch helemaal niet? Dat hij veel kijkt, wil niet zeggen dat jullie ook maar iets gemeen hebben of een goeie relatie zouden kunnen hebben. Je weet alleen maar dat je hem van uiterlijk woest aantrekkelijk vind.
En als dát je al verliefder maakt dan je bent op je vriendje, dan moet je eens goed nadenken op waar je nu eigenlijk op uit bent... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Niets natuurlijk. Een leraar blijft een leraar, en daarom is het fout. Hij kan er voor ontslagen worden of in ieder geval een hoop gezeik mee krijgen, en wat schiet jij er zelf mee op? Dit geldt wat mij betreft voornamelijk als je nog op de middelbare school zit. In het geval dat je al op een vervolgopleiding zit is het wel een ander verhaal, maar dan nog... Ten eerste zie je hem alleen rondlopen op school, je ként hem verder nog helemaal niet en bent dus verliefd op het beeld dat je van hem hebt. Daarnaast is het wat mij betreft not done om hem in zijn 'rol' als leraar mee uit te vragen of iets dergelijks. Dus tenzij je hem buiten school om ook tegenkomt in de stad of iets dergelijks zou ik het maar lekker laten zitten. Heb het leuk met je vriend, of maak het uit en heb het leuk met je zelf.
|
![]() |
|
|