Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2010, 20:35
MeMyselfAndYou
MeMyselfAndYou is offline
Hee!
Ik zet hier echt wel mee!
Ik heb een vriend, ben zelf 19 maar niet echt verliefd op hem, vind hem wel heel leuk. Maar nu is er een leraar bij mij op school, hij geeft mij geen les, dus ik zie hem gewoon op school rondlopen,, maar hij kijkt ook wel veel naar mij! Alleen hij is 30.. Oh Oh ik ben zo verliefd op hem geworden, en dan te bedenken dat ik echt nooit verliefd wordt.... What to do???
Groetjes,!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2010, 21:36
Qimm
Qimm is offline
zowieso je vriend dumpen, helemaal als hij wél verliefd is op jou
Oud 04-11-2010, 21:42
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Sneu voor je vriend
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 22:05
MeMyselfAndYou
Ja, maar ik heb nog niet zo lang met hem hoor, pas net een maandje.. maar wat moet ik nou met die leraar
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 22:18
MiBe
MiBe is offline
Als het goed is toont die docent überhaupt geen interesse in je, als hij het wel doet is z'n baan hem blijkbaar niet veel waard. Ook al ben je meerderjarig, schoolbesturen stellen het niet vaak op prijs als een docent met een leerling bezig gaat, ze zijn meestal (mijn inziens terecht) van mening dat werk en privé gescheiden moet blijven.
Oud 04-11-2010, 23:18
Akhlys
Akhlys is offline
Elke school heeft een verbod op relaties met leerlingen, dus ook bij jou school. Mocht jullie toch wat krijgen is hij hoogstwaarschijnlijk z'n baan kwijt.
Dus ik zou het lekker laten voor wat het is, ook al zijn jullie beide meerderjarig.
Oud 05-11-2010, 06:06
snoopy
snoopy is offline
Vriend: uitmaken (vind vooral de reactie 'maar heb pas net een maandje met hem hoor, maar ...' niet echt aardig)

Leraar: wachten tot je van school bent
Oud 05-11-2010, 07:43
Verwijderd
Die leraar zou ik maar laten gaan. Waarschijnlijk gaat het toch niks worden. En als een leraar naar je kijkt dan betekent het niet dat hij jou ook leuk vindt.
En ik zal het uitmaken met je vriendje. Als jij hem niet zo leuk vindt, dan is het een beetje lullig voor hem om het aan te laten. Dan doet het er niet toe of je nog maar een maandje of niet hebt, beter ben je gewoon eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 09:28
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het bovenstaande. Dat jij die leraar wel sexy of leuk vindt heeft geen donder te maken met het hebben van een vriendje. Vind je hem niet leuk? Dan moet je het uitmaken. En die leraar, tja, op mijn oude school waren er in totaal wel iets van 4 leraren die met oud-leerlingen het bed in zijn gedoken/getrouwd/kinderen krijgen etc. Dat werd wel getolereerd. Maar daar was ook geen sprake van misbruik.

Tja als jij zin hebt om te pijlen of je die leraar leuk vindt, moet je dat maar gewoon doen. Het kan behoorlijk veel gedoe opleveren, maar dat komt toch wel voor je eigen rekening. En of die leraar jou leuk vindt is natuurlijk al helemaal de vraag.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik heb nog niet zo lang met hem hoor, pas net een maandje.. maar wat moet ik nou met die leraar
Zo. Je vriendje zou dit maar lezen,
En wat kika zegt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 11:02
Iduna
Iduna is offline
Uitmaken met je vriendje, omdat je hem niet leuk genoeg vindt/iemand anders leuker vindt.

Dat je op een leraar valt, is niet gek. Ze zijn vaak volwassener, mannelijker dan je leeftijdsgenoten. Dat het eigenlijk 'verboden' is om iets met een leraar te beginnen, maakt hem nog aantrekkelijker. Maar als je realistisch bent, wat vind je leuk aan hem? Je kent deze leraar niet eens. En dat hij naar je kijkt, wil niet zeggen dat hij jou leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 11:58
MeMyselfAndYou
Bedankt voor de reacties.
Ik wil alleen even zeggen dat het niet zo is dat ik m´n vriend niet meer leuk vind ofzo of het tegen m´n zin aan houd.. Ik ben nog steeds hartstikke gek op hem alleen niet verliefd.. en aangezien ik bijna nooit echt verliefd wordt maakte het die leraar bijzonder..
En met die maand,, ik bedoel we zitten nog in de beginfase met wel of niet verliefd,,enz en daar bedoelde ik mee dat het geen jarenlange relatie is waarin ik hem en mezelf voor de gek houd..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 12:04
Severus
Severus is offline
Citaat:
En met die maand,, ik bedoel we zitten nog in de beginfase met wel of niet verliefd
Eh, dus je begint een relatie met iemand en kijkt dan later wel of je daadwerkelijk verliefd wordt? Hmm, ben ik nou zo ouderwets om te denken dat je pas een relatie met iemand begint als je ook écht verliefd op die persoon bent?
Oud 05-11-2010, 12:10
MeMyselfAndYou
Wat mij betreft kan dat groeien
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 12:12
Picidae
Picidae is offline
Wat mij betreft is dat verkeerde volgorde (maar moet je het zelf weten natuurlijk), maar dat is offtopic .
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 12:15
MeMyselfAndYou
Maar in geval van maak het uit en vergeet leraar.. Hoe vergeet ik die leraar dan???
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 12:33
gerard321
gerard321 is offline
niet meer aan denken? en gewoon proberen hem te ontlopen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 12:35
olha1
olha1 is offline
aa het klassieke hoe vergeet ik hem...
daar zou een 'het grote hoe vergeet ik hem/haar topic' voor moet komen
Oud 05-11-2010, 15:32
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
En die leraar, tja, op mijn oude school waren er in totaal wel iets van 4 leraren die met oud-leerlingen het bed in zijn gedoken/getrouwd/kinderen krijgen etc. Dat werd wel getolereerd. Maar daar was ook geen sprake van misbruik.
Bij mij op school was ook een docent die iets met een 19-jarige leerling had en dat werd absoluut niet getolereerd, is op staande voet ontslagen. Ook hier was geen sprake van misbruik maar het is op de meeste scholen gewoon niet toegestaan dat docenten een relatie met een leerling hebben.
Oud 05-11-2010, 16:19
Lente
Lente is offline
Citaat:
En die leraar, tja, op mijn oude school waren er in totaal wel iets van 4 leraren die met oud-leerlingen het bed in zijn gedoken/getrouwd/kinderen krijgen etc. Dat werd wel getolereerd. Maar daar was ook geen sprake van misbruik.
een relatie/ seks met een oud-leerling is ook wel een compleet andere situatie dan met een leerling.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 17:06
Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar in geval van maak het uit en vergeet leraar.. Hoe vergeet ik die leraar dan???
Als je nu al weet dat je die leraar niet kan vergeten of daar problemen mee gaat hebben zie ik echt niet in waarom je die vriend hebt. Je begint gewoon maar een relatie met iemand en kijkt daarna wel of het klikt? Niet logisch en ook behoorlijk lullig naar je vriend toe.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 18:07
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
zowieso je vriend dumpen, helemaal als hij wél verliefd is op jou
Dit ja.
Oud 05-11-2010, 19:25
Verwijderd
Ik vind het wel gek dat je op die leraar verliefd bent, want als je 'm alleen maar ziet lopen, ken je hem toch helemaal niet? Dat hij veel kijkt, wil niet zeggen dat jullie ook maar iets gemeen hebben of een goeie relatie zouden kunnen hebben. Je weet alleen maar dat je hem van uiterlijk woest aantrekkelijk vind.

En als dát je al verliefder maakt dan je bent op je vriendje, dan moet je eens goed nadenken op waar je nu eigenlijk op uit bent...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 23:10
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
een relatie/ seks met een oud-leerling is ook wel een compleet andere situatie dan met een leerling.
Dat zal bij de meeste ook wel zo geweest zijn (hoop ik) Maar het grootste seksschandaal loopt nog steeds rond op mijn oude school. Hij heeft net zijn eerste kind gekregen van haar. Hij ging vreemd terwijl zijn dochter en zoon nog op dezelfde school zaten ook. Een bar genante situatie. En nee, ik ga er niet vanuit dat het op de meeste scholen getolereerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 11:47
JustADreamer
JustADreamer is offline
Niets natuurlijk. Een leraar blijft een leraar, en daarom is het fout. Hij kan er voor ontslagen worden of in ieder geval een hoop gezeik mee krijgen, en wat schiet jij er zelf mee op? Dit geldt wat mij betreft voornamelijk als je nog op de middelbare school zit. In het geval dat je al op een vervolgopleiding zit is het wel een ander verhaal, maar dan nog... Ten eerste zie je hem alleen rondlopen op school, je ként hem verder nog helemaal niet en bent dus verliefd op het beeld dat je van hem hebt. Daarnaast is het wat mij betreft not done om hem in zijn 'rol' als leraar mee uit te vragen of iets dergelijks. Dus tenzij je hem buiten school om ook tegenkomt in de stad of iets dergelijks zou ik het maar lekker laten zitten. Heb het leuk met je vriend, of maak het uit en heb het leuk met je zelf.
Reageren

Regels voor berichten