Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2010, 21:13
Keffoo
Keffoo is offline
Ik heb een vreselijke docent voor duits. Het enige huiswerk dat we opkrijgen is overschrijf werk en ze zegt dat het ons helpt met leren. Maar ik leer er geen zak van. Dat vertel ik haar ook. Maar dan negeert ze me en doet ze alsof het haar niks kan schele. Ik wil graag voor elk vak hoge cijfers halen maar hiermee lukt het niet. Ook hebben wij een boek die alleen maar Duits is. Geen woordje is Nederlands. Hoe moet ik het dan begrijpen. Ook krijg ik geen uitleg ook al vraag ik het. Wat moet ik nu doen. Hoe moet ik mijn huiswerk kunnen maken als ik geen huiswerk krijg. Ik heb nu al 2 jaar Duits en ik heb "LETERLIJK" niks geleerd door al die vreselijke docenten!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2010, 07:04
Gðmndr
Gðmndr is offline
Citaat:
Ik heb een vreselijke docent voor duits. Het enige huiswerk dat we opkrijgen is overschrijf werk en ze zegt dat het ons helpt met leren. Maar ik leer er geen zak van. Dat vertel ik haar ook. Maar dan negeert ze me en doet ze alsof het haar niks kan schele. Ik wil graag voor elk vak hoge cijfers halen maar hiermee lukt het niet. Ook hebben wij een boek die alleen maar Duits is. Geen woordje is Nederlands. Hoe moet ik het dan begrijpen. Ook krijg ik geen uitleg ook al vraag ik het. Wat moet ik nu doen. Hoe moet ik mijn huiswerk kunnen maken als ik geen huiswerk krijg. Ik heb nu al 2 jaar Duits en ik heb "LETERLIJK" niks geleerd door al die vreselijke docenten!!!
Wat je doen moet, is dit melden bij je mentor en als die te slap is, direct doorstappen naar de conrector, want als je leraar Duits werkelijk slecht is en niet zorgt dat jullie fatsoenlijk Duits krijgen, dan lijkt mij dat van hoger hand iets hieraan gedaan worden moet.

Vielen Erfolg!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 07:07
Gðmndr
Gðmndr is offline
Trouwens, als de boven geadviseerde stappen (gedaan door jullie) niet helpen, moet je zorgen dat je meer leerlingen mobiliseert en dat je jullie ouders actie ondernemen laat, want vaak blijkt dan opeens dat wat onmogelijk leek, mogelijk te zijn..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 07:49
Verwijderd
Precies wat Gðmndr zegt. Laat anders je ouders nú al een mail schrijven, of laat ze bellen. Als je echt niks leert dan heb je er niks aan.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 18:01
Verwijderd
Mocht de school er niets aan doen (dan is het zoiets als mijn school ), dan kun je natuurlijk ook een willekeurige andere Duitse docent vragen of hij misschien na school een uurtje bijles kan geven, omdat je (ik zou het belachelijk netjes houden, omdat docenten het ook niet leuk vinden dat je collega's beledigd) de uitleg van je eigen leraar niet snapt. Of vraag je ouders of ze gewoon bijles voor je willen betalen. Dat kan ook.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 20:03
Gðmndr
Gðmndr is offline
Citaat:
Mocht de school er niets aan doen (dan is het zoiets als mijn school ), dan kun je natuurlijk ook een willekeurige andere Duitse docent vragen of hij misschien na school een uurtje bijles kan geven, omdat je (ik zou het belachelijk netjes houden, omdat docenten het ook niet leuk vinden dat je collega's beledigd) de uitleg van je eigen leraar niet snapt. Of vraag je ouders of ze gewoon bijles voor je willen betalen. Dat kan ook.
Ik ben het met je eens dat dat tips zijn om voor de leerling in kwestie om weer "mooi" te komen staan, maar het probleem wordt dan verschoven (en duur betaald).

Uiteindelijk heeft de lesgevende leraar er ook niets aan want die kan dan blijven aanklooien: en die wil op een gegeven moment toch ook een goede leraar worden?

Over een andere boeg: het is niet eerlijk dat iemand zijn geld verdient voor een 'niet gegeven prestatie' (nl. les geven)...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten