Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2010, 22:27
MyNameIsAnoniem
MyNameIsAnoniem is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem, ik ken nu sinds een maand een meisje die mij na een heftig moment op een schoolexcursie heeft gezegd: "Weet je dat je erg goed bij me zou passen?", waarop ik antwoordde: "Misschien heb je wel gelijk".

Sindsdien is er geen dag voorbij gegaan dat we elkaar niet hebben gesproken, danwel SMS danwel in real life. Ze is in de eerste week na de excursie 4 keer 's avonds bij me komen eten. Wat erg gezellig was omdat ze continue tegen me aan lag te knuffelen, we lachde samen om de leukste dingen. Ik ben haar na e excursie ook echt erg leuk gaan vinden, een karakter wat me totaal trekt, iemand met gevoel, humor, spontaniteit.

Laatst stuurde ik een SMS: "Ik heb het gevoel dat er wat is, kun je me dat uitleggen?". Ik ben diezelfde avond naar haar toegegaan en gevraagd wat er is, maar ze antwoordde: "Je moet niet denken dat er wat is, het wordt niet meer dan gewoon vriendschap". Maar ik bedoelde met het smsje: "Is er wat met JOU aan de hand?".

De interpretatie was dus compleet fout, maar wat ik dus niet snap is waarom ze zegt dat het niks meer dan vriendschap wordt, waarom lig je anders tegen elkaar aan, zie je elkaar bijna elke dag, is er geen dag voorbij gegaan dat we elkaar niet hebben gesproken, stuur je 20 tot 40 smsjes per dag naar elkaar. Ben ik dan gek of vind ze me dan toch leuk?

Ik vind het namelijk erg moeilijk om nu afstand te nemen omdat ik niet weet hoe ze over me denkt. Ik ben nu dol verliefd op haar, maar nu kaart zij het af, terwijl ze in het begin zei dat ik erg goed bij haar zou passen. Ik voel me een soort van teleurgesteld als ze hier is geweest en ik steeds weer degene moet zijn die de volgende afspraak plant, uit zichzelf vraagt ze namelijk niet meer of ik nog eens gezellig langskom, of dat ze bij mij komt, wat in het begin wel zo was.

Ik heb het idee dat ze bevooroordeeld is bij mij op school, ik wordt op school gezien als de a-romantische gast, die qua liefde niets te bieden heeft, ik heb haar het tegendeel bewezen, zoals laatst, toen kwam ze eten, heb een wijntje gekocht, kaarsjes aan, live in haar bijzijn staan koken, een culinaire maaltijd, vegetarisch, want dat is ze.

Kom ik haar gisteravond tegen in de stad, had sowieso geen zin om dr tegen het lijf te lopen omdat ik me dan klote voel omdat ik weet dat ze niet alleen is en er meer mensen zijn waarvan ik er een paar niet mag. Ik kom haar tegen en zeg: "Hey goed je weer te zien, geef me een knuffel meid". Maar nee, dat wou ze in geen beding.

Ik ben daarover behoorlijk teleurgesteld en heb haar dat ook gezegd, vanavond was ze hier een half uurtje, alleen, en toen gaf ze me wel gewoon een knuffel, net of ze niet in het openbaar gezien wil worden met mij in haar buurt.

Wat moet ik doen, contact onderhouden, verbreken, haar opgeven als zijnde "mijn vriendin"? Of zou het ooit toch wat kunnen worden.

Help me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2010, 22:31
Verwijderd
Hoe zie je eruit?

Nee 't klinkt alsof ze heeft gespeeld met het idee van met jou daten, maar dat ze gaandeweg tot de conclusie is gekomen dat ze daar toch niet echt zin in heeft. Wél vindt ze contact met je leuk, of omdat ze oprecht graag vrienden wil zijn, of omdat ze de aandacht die jij haar geeft leuk vindt, of allebei. En ik denk dat ze in het openbaar niet klef wil doen omdat je dan als een stelletje overkomt, en daar zit ze natuurlijk niet op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 23:33
MyNameIsAnoniem
MyNameIsAnoniem is offline
Ja gewoon een normale doorsnee jongen, goed gekleed, modieus, kan niet van mezelf zeggen dat ik knap ben natuurlijk, maar ben zeker niet lelijk.

Maargoed ik vindt het dan zo vreemd dat ze me eerst wel leuk vond
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 07:26
Verwijderd
Waar vond ze je wel eerst leuk dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten