Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2010, 18:42
geennaamja
geennaamja is offline
hey

Ik verkleed me nog wel eens als vrouw, gewoon omdat ik daar geil van word.
Ben ik de enige of zijn er meer die dat doen? Zo ja, hoe doe je dat? Zo nee, wat vind je daarvan?

Laatst gewijzigd op 08-11-2010 om 20:02. Reden: Typefout
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 18:44
Verwijderd
haha, pas even de topictitel aan alsjeblieft
je hebt geen verleden als vrouw, het gaat je om het verKleden als vrouw
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:01
geennaamja
geennaamja is offline
Klopt, sorry..
Heb het veranderd
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:14
gerard321
gerard321 is offline
naja iedereen moetdat voor zichzelf weten, vind het zelf vrij smerig
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:50
geennaamja
geennaamja is offline
Als je het leest wil je dan reageren?
Ik zit er best wel mee...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 21:39
Qimm
Qimm is offline
ik (ver)kleed me dagelijks als vrouw, dat is wel normaal. maar wanneer manenn dat doen is het wel afwijkend van de normaal, maar och... Whatever floats your boat. Je doet er geen kwaad mee en je bent ook heus niet de enige
Oud 08-11-2010, 21:59
geennaamja
geennaamja is offline
ja maar daar ben je dan ook een meisje voor
ik ben een jongen en ik geniet er gewoon (sexueel) van als ik het doe..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 22:07
Qimm
Qimm is offline
wat moeten wij er van zeggen/vinden dan? ja het is afwijkend, nee je bent niet de enige. Ik verwacht alleen niet dat je veel gelijk gestemden zult vinden op een scholieren forum, er zijn ongetwijfeld hele websites en fora over mannen met de zelfde voorkeur als jou
Oud 09-11-2010, 08:16
Pluis
Pluis is offline
Ik denk inderdaad net als Qimm dat er op dit forum niet veel anderen zijn die zich net zoals jij graag kleden als vrouw. De vraag is vooral of je je kleedt in die kleren omdat je dat lekker vindt, of dat je het doet omdat je je eigenlijk ook vrouw voelt. Als dat laatste het geval is, zou je eens kunnen googlen op transgender, dat is de naam voor mensen die zich eigenlijk van het andere geslacht voelen.
Oud 09-11-2010, 10:00
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik denk inderdaad net als Qimm dat er op dit forum niet veel anderen zijn die zich net zoals jij graag kleden als vrouw. De vraag is vooral of je je kleedt in die kleren omdat je dat lekker vindt, of dat je het doet omdat je je eigenlijk ook vrouw voelt. Als dat laatste het geval is, zou je eens kunnen googlen op transgender, dat is de naam voor mensen die zich eigenlijk van het andere geslacht voelen.
Maar van wat ik begrijp voelt hij zich niet het andere geslacht maar kleedt hij zich graag zo.

Verder vind ik het niet raar dat je je zo kleedt. Volgens mij doen heel veel mannen dat stiekem. Maar ik heb er geen onderzoek naar gedaan ofzo hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 10:27
brumm
brumm is offline
Onderzoek doen dan. Ik denk dat het vies tegen gaat vallen hoeveel mannen dit doen. Ik vind het zelfs een beetje heel erg ziek. Maarja als jij het leuk vind vooral mee door gaan dan
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 10:33
Catch
Catch is offline
Dat valt helemaal niet tegen en ik zie niet in waarom het ziek is. Ik heb nog wel een vraag aan de TS. Veel meer hoor je over mannen die zich vrouw voelen en daarom het liefst vrouwenkleding aandoen, of zich als vrouw kleden om eens aan hun normale leven als man te ontsnappen. Maar hoe voel je je dan als je vrouwenkleding aan hebt? Op welke manier windt dit je op?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 10:42
Volk
Volk is offline
Citaat:
Onderzoek doen dan. Ik denk dat het vies tegen gaat vallen hoeveel mannen dit doen. Ik vind het zelfs een beetje heel erg ziek. Maarja als jij het leuk vind vooral mee door gaan dan
Waarom vind je het zo ziek?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 10:55
brumm
brumm is offline
als je al geniet van het verkleden als vrouw. Ben je naar mijn gevoel in het verkeerde lichaam geboren of je spoort niet helemaal. Een man is een man en je kunt niet allebei zijn voor mijn gevoel dat is mijn mening maar ik snap wel dat er mensen zijn die er anders over denken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 11:07
Volk
Volk is offline
Citaat:
als je al geniet van het verkleden als vrouw. Ben je naar mijn gevoel in het verkeerde lichaam geboren of je spoort niet helemaal. Een man is een man en je kunt niet allebei zijn voor mijn gevoel dat is mijn mening maar ik snap wel dat er mensen zijn die er anders over denken.
Dus als ik me kleed als een man ben ik ook ziek?
Vroeger droegen alleen mannen broeken. En vroeger hadden alleen vrouwen oorbellen. Nog verder vroeger liepen alle mensen in jurken. Vroeger liepen alleen mannen met navelpiercings. Wanneer is kleding mannelijk of vrouwelijk? Wie bepaalt dat en wie zegt dat de rest dat maar moet volgen of dat degenen die er niet aan meedoen ziek zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 11:30
brumm
brumm is offline
Ik zeg toch al het is mijn mening en ik merk dat jij er anders over denkt. Ik begrijp ook dat jij er anders over denkt. En oke met die dingen die jij er bij haalt heb je idd een punt. Dat van die navelpiercing heb ik nog nooit gehoord maar het zou best kunnen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten