Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2010, 14:46
jacobdb
jacobdb is offline
beste forummers,

helaas begint mijn telefoon (samsung c3050) het te begeven. nu ben ik wel geinstresseerd in een telefoon touchscreen of qwerty (bijde is natuurlijk al helemaal top) aangezien ik het 9 nummerige gehanens een ramp vindt . mijn budget is ong 100~140 euro. telefoon moet van degenlijke kwalitiet zijn, OS maakt niet enorm veel uit. (tuurlijk als je iets als android voor deze prijs kan krijgen is dat wel mooi meegenomen) nu is mijn vraag, kunnen jullie mij helpen?

ben nogal een telefoon leek :X
Oud 06-11-2010, 18:49
florejaen
florejaen is offline
Samsung star misschien?

Als je een Android wil zal je toch een beetje meer geld moeten uitgeven helaas...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 21:32
jacobdb
jacobdb is offline
heb zelf al aan de star qwerty zitten denken. maar heeft deze capitatief touchscreen.
Oud 07-11-2010, 00:13
florejaen
florejaen is offline
neen, resistief, anders moet je naar een samsung corby kijken? deze heeft een capacitief als je dat liever hebt
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 14:40
Allure
Allure is offline
HTC Wildfre met Hi abonnement, je betaalt dan 1 jaar lang 22,20 euro per maand, incl Hi eindeloos online Xtra snel (http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-W...12B2,MOBD994D8, even extra snel aanvinken). Helaas betaal je nu eenmalig 40 euro bij dat abonnement.

Het is wat boven je budget maar het is wel incl belminuten en sms. En de Wildfire is
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 09:20
aafkeahler
aafkeahler is offline
De Corby zou ook een goede keuze zijn maar de S5230 (samsung star) is perfect:

Je kun ook een versie met wi-fi vinden. Het scherm is perfect, de accu duurt ongeveer 5 dagen (intensief gebruik), voor dat geldbedrag kan je volgens mij niet meer krijgen.

Laatst gewijzigd op 01-07-2014 om 13:06.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 00:20
MiBe
MiBe is offline
Zelf heb ik voor dezelfde keuze gestaan en ben ik uiteindelijk voor een Nokia 5230 gegaan. Draait 'helaas' wel Symbian op i.p.v. Android, al vind ik dat zelf niet zo'n ramp. Wat ik een groot voordeel aan deze telefoon vind is dat er gratis navigatie op zit. En dan niet de online oplossing via Google Maps maar gewoon offline met kaarten die je gratis op je mobiel kunt downloaden. Je hebt dus geen internet op je telefoon nodig om te navigeren. Persoonlijk vind ik dat Ovi Maps (zo heet het) niet veel onder doet voor bijvoorbeeld de software van TomTom waar je flink wat geld voor neer moet tellen.

Als je geen baat hebt bij navigatie en je wil graag een Qwerty toetsenbordje is de Samsung Star Qwerty eventueel ook nog een optie. Persoonlijk vind ik het OS wat hierop draait iets minder prettig dan mijn Symbian telefoon maar je hebt wel een fysiek toetsenbord wat ik dus niet heb.
Oud 12-11-2010, 12:59
jacobdb
jacobdb is offline
navigatie heb ik niet echt nodig, aangezien mijn voornaamste transportmidddellen de fiets/trein zijn. al hoewel ik niet echt iets tegen nokia heb, vraag ik me af of ik hier aparte software voor nodig heb om aan te koppelen, het is voor mij namelijk nogal enorm veel makelijker als het gewoon als volume aan kan koppelen op mijn linux/BSD computer.
Oud 12-11-2010, 17:58
MiBe
MiBe is offline
Dat durf ik niet te zeggen, gebruik het zelf 'gewoon' onder Windows. De navigatie heeft trouwens een aparte 'loop-functie' welke ook op de fiets prima werkt. Als je echter denkt het nooit te zullen gebruiken zou ik als ik jou was voor een goedkoper alternatief gaan.
Oud 13-11-2010, 19:17
Loyk
Loyk is offline
Corby tekst.
heeft wel geen touch screen maar wel qwerty toetsen bord
lijkt een beetje op blackberry maar veel minder functies,
kost rond de 100 euro
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten