![]() |
|
te koop wegens niet aandoen, verkeerde maat gekocht, niet meer gebruiken etcetera:
nep 'uggs' van Invito -maat 37-38, weet niet precies welke, maar bij deze laarzen past zelfs een 39 nog wel. - gekocht bij Invito voor 79,95 euro - zijn in goede staat, behalve wat vouwen geen vlekken of beschadigingen. een keer of vier aangehad naar school, verder alleen af en toe als ik 's nachts uit bed ging - bieden foto1 foto2 detail tweed broek - maat 34, maar 36 zou hem ook makkelijk aankunnen - verkort door mijn moeder, dus niet echt geschikt voor lange mensen, maar des te meer voor kleine mensen -weinig gedragen, in goede staat - nieuwprijs was rond de 45 euro, weet alleen niet meer waar ik hem gekocht heb. -bieden foto1 detail stof jeansjasje - maat 152, kan ook goed door voor maat XS of S - van het merk KiKi, uit een kinderwinkel - weinig gedragen, geen slijtage - nieuwprijs weet ik niet meer, maar bied maar iets moois foto1 detail dun wit jasje - maat L - leuk 'snowboardesque' jasje met rits en zakje op de rug - onderkant, capuchon en mouwen zijn elastisch en sluiten goed aan - van vero moda, ik weet niet hoeveel hij nieuw was, dus bieden maar foto1 detail nachthemdje - maat s - lichtgroen ( het hemdje lijkt donkerder op de foto's - doorschijnend en op de rug een knoopje - schouderbandjes zijn verstelbaar - 1 keer gedragen - van H&M, weet de nieuwprijs niet meer, dus bied maar foto1 motief detail groen hemdje - maat s - groen met gouden pailletten en groene kraaltjes - 1 keer gedragen - van H&M, was best goedkoop dus hoef er niet zo heel veel voor te hebben foto1 detail fotolijstjes - linker glitter, rechter is glow in the dark - voor kleine foto's ( 7x5) - kunnen rechtop of liggend staan - bieden foto Flatjes met paarse luipaardprint - krappe maat 37 - in satijnlook, mooie paars/bruine luipaardprint - niet gedragen wegens te klein gekocht ( ik doe zelden aan passen ehhh...) - van Bershka - bieden foto1 foto2 foto3 Diesel Broek - maat 27, oftewel 34-36 past hem ook - eigenlijk een jongensbroek maar hij staat meisjes ook leuk -voorkant donkergrijze stof, achterkant donkerblauwe stof - recht model - klein beetje beschadiging onderaan de pijpen - bieden foto1 foto2 detail Carmen krulset - 18 krullers in 3 grootten - al best oud maar functioneert nog prima - bieden foto1 formaten ballerina's - maat 37,5 - zijn nog wat stug want ik heb ze bijna nooit gedragen - zijn van leer - tribal/chinees achtig detail op de voorkant - nieuwprijs lag rond de vijftig euro, bieden foto1 foto2 detail -vermeld bij je bod of het inclusief of exclusief verzendkosten is! - gekocht is gekocht
Laatst gewijzigd op 31-01-2007 om 19:40. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|