Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou er meestal 2 dagen tussen. Misschien soms zelfs 3? Weet ik even niet. Maar mijn haar wordt helemaal niet snel vet, en ik heb een hekel aan nat haar hebben. Ik vind het fijn om gewoon m'n haar vast te doen en dan lekker met droog haar uit de douche komen, en hops, je kan meteen alles doen wat je wil zonder dat je eerst nat haar hebt!
M'n haar is de dag van het wassen pluizig en mweh, de dag erna zit het het beste, de dag daarna is het weer mweh, en de dag erna is het weer was-time. Ik ben nog aan het zoeken naar een shampoo waar m'n haar langer 'goed' van blijft. De HEMA-shampoo was geen succes. Tot zover mijn haar, kusjes!!!!11 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik gebruik trouwens, shit ik weet niet meer hoe het heet, van die stomme reclame waarin zo'n vrouw dan zwaar kreunend haar haar inzeept. Herbal essence. Extra Hydration ofzo. Blauw, ruikt naar kokos. En als je een kater hebt doet het aan pina colada denken en kun je 'm beter niet gebruiken
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik ook altijd cremespoeling trouwens, dezelfde als m'n shampoo.
En douchegel ook (bijna) altijd. Meestal van Rituals want mensen weten dat ik dat lekker vind dus ik krijg altijd een gigantische shitload Rituals spullen voor mn verjaardag en kerst enzo. Het fijnst vind ik de 'foam' douchegel <3. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar sowieso heb ik dus kloterig haar, want de dag van het wassen is het met best veel volume, maar wel pluizig en stuff, en daarna is het veel te futloos naar m'n zin. Ik wou dat ik dik haar had. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu moet ik van mezelf eerst de shampoovoorraad opmaken voor ik een nieuwe mag kopen (heb er altijd duizend staan, keuzes yay). De vakantie 2-in-1-shampoo van de etos is nu net op, nu staan er nog een halve fles Andrelon Glans & Care en ehh Pantene herstellendnogiets. Douchegel hetzelfde verhaal, dat is atm Palmolive met olijfmelk (ik wist niet dat olijven melk gaven). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Met haarmasker erbij. Omdat mijn haar toen HEUL droog was. Mijn haar is trouwens dik en enigzins droog. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet hoe ik mijn haar in shampoojargon moet omschrijven (ik bedoel, futloos..hoe is haar futloos?)
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|