Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2010, 17:05
Verwijderd
Dit wordt een leuke joh!!!
Advertentie
Oud 15-11-2010, 17:06
Verwijderd
sann 86
Absinthe 63
Etmakas 46
Martiño 25
Panopticon 19
Trimm Trabb 18
egon 18
Kazet Nagorra 17
Geel 17
wheezle 15
Stefenootje 15
N00dles 15
White Trash 12
Moz 12
Little Phoebe 12
Tink* 12
TopDrop 11
Pippeloen 9
Lucky Luciano 8
Jasmijn. 8
Allure 7
Missy 7
Sherlock 7
Rationeel 6
Andijvie 6
Queasy 5
Sarah 5
Rode Panda 3
Repelsteel 3
Sigmund 2
Uice 2
Cherry Springs 2
Havock 2
Severus 1
Signy 1
Macrador 1
qandy 1
Daboman 1
IKBENBABSWEL 1
Oud 15-11-2010, 17:06
Verwijderd
Goede titel.
Oud 15-11-2010, 17:07
Verwijderd
Dat is wel grappig als hij zo langzaam gaat, dan zijn er een heleboel leden met een paar posts.
Oud 15-11-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Goede titel.
Ik vind 'm gaan.
Oud 15-11-2010, 17:09
Verwijderd
Eigenlijk moeten we nu een aansprekend discussieonderwerp verzinnen waardoor iedereen heftig gaat posten.
Oud 15-11-2010, 17:10
Verwijderd
*topic beter maakt*

ik dacht dat 't aan mij lag, dat 't de laatste tijd een beetje suf was hier (niet dat het door mij kwam, maar dat ik de enige was die dat opmerkte) maar niet dus
Verwijderd
Ik dacht ook dat ik in de vorige niet zoveel had gepost
Verwijderd
Sorry, ik zal voortaan vaker posten

zo, is die grap ook weer gemaakt
Oud 15-11-2010, 17:11
Verwijderd
Misschien moet er nog eens een enorme troll komen ofzo. Dan is er in elk geval iets om over te praten.
Verwijderd
De vorige duurde ook meer dan 48 uur
Verwijderd
Oud 15-11-2010, 17:12
Verwijderd
Vroegah was alles betah
Oud 15-11-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
De vorige duurde ook meer dan 48 uur
Ik heb wijn! Als jij nou ook even een fles wijn versierd, en wat anderen, dan kunnen we gezellig half aangeschoten weer in een avond een topic vollullen!
Oud 15-11-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wijn! Als jij nou ook even een fles wijn versierd, en wat anderen, dan kunnen we gezellig half aangeschoten weer in een avond een topic vollullen!
Hahahaha eigenlijk vind ik dat best een prachtig idee, ik heb toch geen plannen vanavond
Oud 15-11-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Vroegah was alles betah
Ja ik wil het tweeslagstelsel terug.
Oud 15-11-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ja ik wil het tweeslagstelsel terug.
Woh het tweeslagstelsel die term heb ik echt sinds de 3e niet meer gehoord ofzo. En dat is like 9/10 jaar geleden
Oud 15-11-2010, 17:16
Verwijderd
Ik begin even met een onderwerp wat meestal wel een discussietje oplevert, en zo niet, dan ben ik alsnog benieuwd naar het antwoord; hoe vaak wassen jullie je haar?
Verwijderd
Ik heb nog nooit van het tweeslagstelsel gehoord.
Verwijderd
5 a 6x per week.
Oud 15-11-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Woh het tweeslagstelsel die term heb ik echt sinds de 3e niet meer gehoord ofzo. En dat is like 9/10 jaar geleden
Dat klinkt al zo... lang geleden. En dan bij jou al zo... oud
Verwijderd
Eens in de 2 dagen.
Verwijderd
Ha, daar kan ik iets mee!!!!111111 Ik was mijn haar om de dag, met af en toe een extra dag ertussen. Dus gemiddeld 3 keer per week.
Oud 15-11-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ik begin even met een onderwerp wat meestal wel een discussietje oplevert, en zo niet, dan ben ik alsnog benieuwd naar het antwoord; hoe vaak wassen jullie je haar?
Oh, dat verschilt echt heel erg. Soms doe ik het een week elke dag, meestal om de dag, en op vakantie (= door een koud, nat land trekken en geen warm water) soms vier of vijf dagen niet.

Citaat:
Je hebt er weinig aan gemist!
Oud 15-11-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Met geschiedenis hadden we dat. Het was, als ik het me goed herinner, iets in de landbouw. Het ene jaar verbouwen en het jaar erop braak laten liggen zodat de grond weer vruchtbaar werd. Geloof ik. Maar etmakas kan het vast beter uitleggen.

Citaat:
Dat klinkt al zo... lang geleden. En dan bij jou al zo... oud
Ik schrik er zelf soms ook van, hoe lang geleden mijn middelbare school periode was
Advertentie
Oud 15-11-2010, 17:19
Verwijderd
Gebruiken jullie alleen shampoo of ook cremespoeling?
Oud 15-11-2010, 17:19
Verwijderd
Ik hou er meestal 2 dagen tussen. Misschien soms zelfs 3? Weet ik even niet. Maar mijn haar wordt helemaal niet snel vet, en ik heb een hekel aan nat haar hebben. Ik vind het fijn om gewoon m'n haar vast te doen en dan lekker met droog haar uit de douche komen, en hops, je kan meteen alles doen wat je wil zonder dat je eerst nat haar hebt!

M'n haar is de dag van het wassen pluizig en mweh, de dag erna zit het het beste, de dag daarna is het weer mweh, en de dag erna is het weer was-time.

Ik ben nog aan het zoeken naar een shampoo waar m'n haar langer 'goed' van blijft. De HEMA-shampoo was geen succes.

Tot zover mijn haar, kusjes!!!!11
Oud 15-11-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ook cremespoeling, anders wordt het knetterhard enzo.
Oud 15-11-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ook altijd cremespoeling. Maar ik weet eigenlijk niet zo waarom! Kost weer extra. M'n haar is wel veel beter doorkambaar, maarja, als dat het enige is.
Oud 15-11-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Crèmespoeling Perfecte Krul maar in de douche heb ik geen bril op () () dus ik vergis me heel vaak en pak dan iets als "Stijl en Pluizig" of hoe het ook heet!
Verwijderd
Ik gebruik geen cremespoeling, want de moeite. Soms gebruik ik wel een 2 in 1 shampoo
Verwijderd
En hebben jullie ook douchegel enzo?
Verwijderd
Oh ik gebruik trouwens, shit ik weet niet meer hoe het heet, van die stomme reclame waarin zo'n vrouw dan zwaar kreunend haar haar inzeept. Herbal essence. Extra Hydration ofzo. Blauw, ruikt naar kokos. En als je een kater hebt doet het aan pina colada denken en kun je 'm beter niet gebruiken
Verwijderd
Citaat:
Met geschiedenis hadden we dat. Het was, als ik het me goed herinner, iets in de landbouw. Het ene jaar verbouwen en het jaar erop braak laten liggen zodat de grond weer vruchtbaar werd. Geloof ik. Maar etmakas kan het vast beter uitleggen.
Oh wacht, daar heb ik wel van gehoord bij nader inzien!
Oud 15-11-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
En hebben jullie ook douchegel enzo?
Zeep.
Oud 15-11-2010, 17:23
Verwijderd
Ik gebruik ook altijd cremespoeling trouwens, dezelfde als m'n shampoo.

En douchegel ook (bijna) altijd. Meestal van Rituals want mensen weten dat ik dat lekker vind dus ik krijg altijd een gigantische shitload Rituals spullen voor mn verjaardag en kerst enzo. Het fijnst vind ik de 'foam' douchegel <3.
Verwijderd
Citaat:
Zeep.
Dat hadden wij vroeger ook! Maar tegenwoordig altijd übercosmetische zooi van de etos.
Verwijderd
Citaat:
Oh ik gebruik trouwens, shit ik weet niet meer hoe het heet, van die stomme reclame waarin zo'n vrouw dan zwaar kreunend haar haar inzeept. Herbal essence. Extra Hydration ofzo. Blauw, ruikt naar kokos. En als je een kater hebt doet het aan pina colada denken en kun je 'm beter niet gebruiken
Ha, die heb ik ook, die blauwe. Voor hydratatie toch? M'n haar werd er een beetje mweh-slappig van.

Maar sowieso heb ik dus kloterig haar, want de dag van het wassen is het met best veel volume, maar wel pluizig en stuff, en daarna is het veel te futloos naar m'n zin.

Ik wou dat ik dik haar had.
Oud 15-11-2010, 17:24
Verwijderd
En wat voor haar hebben jullie?

Dun, dik? Pluizig? Futloos? Vet, droog?
Verwijderd
Ik heb Garnier-shampoo, want die heeft de mooiste kleur fles.
Verwijderd
Citaat:
Oh die had ik een tijdje terug

Nu moet ik van mezelf eerst de shampoovoorraad opmaken voor ik een nieuwe mag kopen (heb er altijd duizend staan, keuzes yay). De vakantie 2-in-1-shampoo van de etos is nu net op, nu staan er nog een halve fles Andrelon Glans & Care en ehh Pantene herstellendnogiets.
Douchegel hetzelfde verhaal, dat is atm Palmolive met olijfmelk (ik wist niet dat olijven melk gaven).
Verwijderd
Citaat:
Ha, die heb ik ook, die blauwe. Voor hydratatie toch? M'n haar werd er een beetje mweh-slappig van.

Maar sowieso heb ik dus kloterig haar, want de dag van het wassen is het met best veel volume, maar wel pluizig en stuff, en daarna is het veel te futloos naar m'n zin.

Ik wou dat ik dik haar had.
Oh ik vind het stiekem wel fijn dat het een beetje slap wordt, want mijn haar is dus heel dik en daardoor nogal onhandelbaar. Voor extra hydratatie, die ja. Die voor gekleurd haar ruikt ook nom, dus daar wissel ik wel eens mee af.
Verwijderd
Citaat:
Dat hadden wij vroeger ook! Maar tegenwoordig altijd übercosmetische zooi van de etos.
übercosmetische zooi, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Verwijderd
Ik heb pluizig haar van gemiddelde dikte, niet snel vet, niet heel droog. Maar vooral eczeem op mijn hoofdhuid en dat is echt heel vervelend
Oud 15-11-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
übercosmetische zooi, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een soort vloeibare winegums.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Garnier-shampoo, want die heeft de mooiste kleur fles.
Die is ook heel lekker. Maar mijn kapper zei dat ie heel slecht is voor je haar. Iets met ehm siliconen ofzo. Ik weet het niet meer. Het was iig heel slecht, dus nu gebruik ik 'm maar niet meer

Citaat:
Oh die had ik een tijdje terug

Nu moet ik van mezelf eerst de shampoovoorraad opmaken voor ik een nieuwe mag kopen (heb er altijd duizend staan, keuzes yay). De vakantie 2-in-1-shampoo van de etos is nu net op, nu staan er nog een halve fles Andrelon Glans & Care en ehh Pantene herstellendnogiets.
Douchegel hetzelfde verhaal, dat is atm Palmolive met olijfmelk (ik wist niet dat olijven melk gaven).
Glans & Care had ik hiervoor.
Met haarmasker erbij. Omdat mijn haar toen HEUL droog was.

Mijn haar is trouwens dik en enigzins droog.
Verwijderd
Ik heb een tijdje veel last gehad van roos, dus ik gebruikte toen Head & Shoulders, en nu nog steeds. En daar is ook cremespoeling van, werkt goed voor mij.
Oud 15-11-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
A-ha.
Verwijderd
Citaat:

Doen jullie ook scrubben?
Verwijderd
Ik weet niet hoe ik mijn haar in shampoojargon moet omschrijven (ik bedoel, futloos..hoe is haar futloos?) ik heb gewoon haarhaar. Iets dikker dan gemiddeld denk ik, en op dit moment nog dikker want zwangerschap = minder haaruitval. Helaas schijnt dat zich weer te compenseren na de bevalling en valt het er dan met bossen uit ;x
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten