Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die vriend van mij heeft het niet zo met die spandaard openingen enzo, hij zegt letterlijk: Dat zijn vragen die ja aan je man stelt in een slecht huwelijk, elke keer dezelfde vragen met dezelfde antwoorden, zoals: hoe was je werk vandaag enz. Vandaar dat ik deze opmerking maakte ![]() |
![]() |
|
![]() |
muziek
school film's (proberen mischien een keertje af te spreken om nar de bios te gaan als het klikt) je kan aan hem merken of hij je ziet zitten, dan gaat hij zelf ook praten, als hij je leuk vind zal hij ook moeite doen om met je te spreken en intresse tonen (moet jij natuurlijk ook doen) |
![]() |
||
Citaat:
Als iemand je gewoon aardig vindt (als vrienden) zal deze waarschijnlijk ook over dingen praten ipv dat hij alleen reageert op wat jij vertelt. En vrienden kunnen ook moeite doen om elkaar te spreken en tonen ook intresse in elkaar dus daaraan kan je niet zien of iemand je leuk vindt. Als die jongen echter geen van de dingen die hier boven staat doet is de kans heel klein dat hij je leuk vindt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
msn gesprek Verwijderd | 9 | 06-05-2011 06:42 | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
Liefde & Relatie |
Msn versieren? luvdut | 24 | 31-07-2008 18:50 | |
Liefde & Relatie |
wat verwachten ? _marco_ | 33 | 02-11-2007 12:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Heb je je vriend(in) voor een groot deel via msn leren kennen? Verwijderd | 79 | 09-10-2003 15:36 |