Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2010, 09:43
hartjesanne
hartjesanne is offline
Hoi, ik vind een jongen leuk en hij mij niet. Veel mensen zeggen; VERGEET HEM GEWOON
ik kan dat niet.. ik word er zo gek van.
Dus mijn vraag is, hoe kan ik nu zorgen dat die verliefd op me word? Contact zoekt ie namelijk niet met me, en als ik dat wel ga zoeken word hij gek van me.
Dus, hoe zorg ik dat hij verliefd op me word, wat moet ik doen? alsjeblieft help me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2010, 10:17
AzN
AzN is offline
Als hij je zelf duidelijk heeft gemaakt dat hij niets voor je voelt, kun je 'm toch echt beter uit je hoofd proberen te zetten . Misschien lijkt dat nu onmogelijk, maar ik denk dat je jezelf alleen maar méér verdriet en pijn doet als je achter 'm aan blijft lopen.
Anders vraag je 'm waarom hij je niet leuk vindt? Wie weet kun je je 'n beetje op 'm aanpassen, zodat er misschien toch nog iets te redden valt .
Oud 17-11-2010, 11:25
hookee
hookee is offline
Ik heb jaren geleden ook eens een "aanbidster" gehad, had zelf geen vriendin maar had echt geen interesse.
Na enkele weken/maanden koel en ongeïnteresseerd te reageren was 't eindelijk over.
Best kans dat als ik 'r later was tegengekomen ze wèl interessant zou zijn; meer volwassen.

(P.S.; ik dacht even iets anders bij de naam van dit topic, maar dat zou dan iets zijn voor "zwangerschap" ;-))
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 12:32
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou, eerst moet je een toverdrankje brouwen, dan moet je dat in een gouden flesje in zijn schooltas stoppen en zorgen dat als hij het opdrinkt, hij jou als eerste ziet. Dan wordt hij verliefd op je en zullen jullie lang en gelukkig leven.

Nee, dus. Als hij je niet leuk vindt dan moet je hem gewoon met rust laten. Het is ontzettend irritant als iemand je maar niet met rust laat terwijl je ontzettend duidelijk bent geweest over je gebrek aan interesse aan die persoon. Je moet niet aan hem plakken, je moet van jezelf afhankelijk zijn en niet van hem. Hem vergeten moet je niet letterlijk opvatten, maar richt je gewoon niet meer op hem. Je hebt toch nog wel vriendinnen enzo? Als je stopt met hem lastig vallen en gewoon jezelf kan zijn dan komt er vanzelf wel een jongen op je pad die je vanzelf al leuk vindt. Daar heb je geduld voor nodig. Je zult voor veel dingen geduld moeten hebben. Gelukkig ben je nog erg jong dus hoef je je ook niet te haasten.
Er zijn geen trucjes die je kan doen om ervoor te zorgen dat iemand die jou eerst niet leuk vindt, opeens je helemaal geweldig vindt. Helaas.
Reageren

Regels voor berichten