Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 17:30
Verwijderd
Ik heb nogal last van puberzweet (met de nadruk op nogal)
maar hoe moet ik het verminderen?
ik douche (natuurlijk) elke ochtend.
ik spuit eenofander ding wat tegen zweet is onder mn oksels
en ik spuit deo onder mijn oksels en op andere plekken xD
Maar toch blijf ik heel erg zweten..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 17:58
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Ik heb ook gigantische gezweet, en toen las ik dat odorex extra dry wel aardig hielp. Dus dat heb ik gekocht en daarbij nog een odorex deoderant. Ik heb nu echt weinig last van zweten.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 22:00
Sander =D
Sander =D is offline
Bij mij werkt axe dry erg goed (Wel echt de dry versie niet de gewone axe)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 07:44
Verwijderd
Anti-zweet spul helpt alleen als het op je huid zit, niet als het in je okselhaar blijft hangen, dus knip je okselhaar kort.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 08:21
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
Anti-zweet spul helpt alleen als het op je huid zit, niet als het in je okselhaar blijft hangen, dus knip je okselhaar kort.
HAhaha, goeie tip XD
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 11:01
Verwijderd
Dat is inderdaad een kwestie van afwachten tot je wat ouder bent, dan neemt het af.

En zoals eerder gezegd, probeer odorex extra dry. Gebruik het niet elke dag (volgens mij is het geen gezond spul voor je oksels) maar op dagen dat je bijvoorbeeld uit gaat en geen zin hebt in zweetplekken. Het werkt goed!

Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 12:26
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Ik heb net een topic over zweten geopend, want ik heb het zelfde.
Vooral irritant in de zomer met t-shirtjes, dan zie je die zweetplekken al helemaal.
Als je echt overmatig zweet kan je bij dokter allumiumchloride krijg, sterk spul en vlek op de kleren, k heb het gebruikt alleen zonder resultaat.
Wat je ook kan doen,ik ga het volgende week laten doen, bij de dermatoloog botox in je oksels laten spuiten, schijnt heel goed te helpen soms verdwijnd het zweet zelfs helemaal.. het werkt wel alleen voor ruim 6 maanden.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 13:14
Volk
Volk is offline
een stick of roller werkt meestal ook beter dan een spray omdat het een betere dekking geeft.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net een topic over zweten geopend, want ik heb het zelfde.
Vooral irritant in de zomer met t-shirtjes, dan zie je die zweetplekken al helemaal.
Als je echt overmatig zweet kan je bij dokter allumiumchloride krijg, sterk spul en vlek op de kleren, k heb het gebruikt alleen zonder resultaat.
Wat je ook kan doen,ik ga het volgende week laten doen, bij de dermatoloog botox in je oksels laten spuiten, schijnt heel goed te helpen soms verdwijnd het zweet zelfs helemaal.. het werkt wel alleen voor ruim 6 maanden.
Wat Dolceteamo zegt. Verdere informatie daarover vind je hier
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 19:34
arPos
arPos is offline
deoleen
Oud 19-12-2010, 00:26
Verwijderd
odorex ftw.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 10:39
Rivka
Rivka is offline
Zweet blijft aan okselhaartjes plakken, dus trim/knip die goed. Ook moet je natuurlijk regelmatig douchen, het liefst met een zeepvrije douchegel zoals bijv. die van Neutral, want dat prikkelt je huid niet. Ik gebruik vrijwel altijd Odorex rollers en die zijn een aanrader.
Oud 20-12-2010, 12:36
Megamandy
Megamandy is offline
je kan ook okselpads kopen heb ik ooit gelezen!
je kan dat gewoon aan de binnenkant van je shirt plakken
je moet het maar verzinnen he =p
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 16:30
Catch
Catch is offline
Als bovenstaande allemaal niet helpt, ga dan even naar de dokter. Die heeft vaak middeltjes die goed helpen (wat agressiever zijn ook), en die niet zomaar te koop zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:26
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Wat heel raar klinkt, ik zweet veel meer nadat ik heb gedoucht. Dus ik douche elke 3-4 dagen.
Oud 23-12-2010, 13:51
Rivka
Rivka is offline
@Sneeuwzwart: Dat kan komen doordat je (erg) warm doucht. Als je douche lauw of koel is, bijv. 30 tot 36 graden, zweet je minder (heb ik tenminste). Ook is een wisseldouche (warm/koud) ook heel lekker en fris.
Oud 27-12-2010, 11:30
DJ-Pim
DJ-Pim is offline
ik heb er ook veel last van vooral is ik aan het draaien ben want dan word je uitgelicht en al de lampen zijn warm ik gebruik veel deo das mijn antwoord
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 11:38
Catch
Catch is offline
Citaat:
@Sneeuwzwart: Dat kan komen doordat je (erg) warm doucht. Als je douche lauw of koel is, bijv. 30 tot 36 graden, zweet je minder (heb ik tenminste). Ook is een wisseldouche (warm/koud) ook heel lekker en fris.
Klopt! Ik had een keer een gigazweetaanval na een hele dag warmwaterbaden en hamaampoedelen. Dat kwam omdat mijn lichaam door alle hitte blijkbaar niet alleen vocht had afgestaan, maar ook weer had opgenomen? Probeer dan iig wat kouder te douchen idd, misschien helpt het.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten