Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2010, 08:53
deeemXx
deeemXx is offline
22

Laatst gewijzigd op 07-12-2010 om 15:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2010, 08:55
zuurstok
zuurstok is offline
Wacht gewoon tot jij je er klaar voor voelt en doe het veilig !
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 08:58
deeemXx
deeemXx is offline
Citaat:
Wacht gewoon tot jij je er klaar voor voelt en doe het veilig !
hoe oud ben je ?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 09:03
Verwijderd
Citaat:
hoe oud ben je ?
Ze is 19. Dat staat onder haar nickname.

Wacht inderdaad af totdat je er klaar voor bent, totdat je weet dat je het écht wil.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 10:56
Verwijderd
Ik vind: Als je op een forum aan onbekenden komt vragen of je er klaar voor bent, of je seks kunt hebben, hoe je je voelt als je er klaar voor bent, of je seks moet hebben terwilj jij daar geen zin in hebt, dan ben je er niet klaar voor. En kun je dus imo het beste wachten tot je er wel klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 11:04
Em.
Em. is offline
Afgaand op a. je leeftijd en b. je vraag en c. het feit dat je dat op het forum stelt (als je het enkel jezelf afvroeg was dat iets anders) denk ik dat je er nog niet klaar voor bent. Volgens mij vraag je je dit alleen maar af, omdat je vriend het wel wilt, en niet omdat het vanuit jezelf komt. Dus dat je er anders helemaal niet over had nagedacht, of niet op deze manier, zoiets. In ieder geval: niet doen, vóórdat je helemaal overtuigd bent dat je het wilt doen. (Vanuit jezelf, niet omdat je vriend het wilt en jij het voor je vriend wilt doen.) En je vriend, die wacht wel, als het goed is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 11:36
Verwijderd
Seks -> L&R
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 16:25
hookee
hookee is offline
Zeggen dat je het nog niet wil.
Best kans dat hij het na een weekje of wat uitmaakt, dan weet je meteen wat hij waard is...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 14:03
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Je bent nog heel jong en dan is het niet gek dat je je dit afvraagt. Het is ook niet gek dat je denkt dat je er nog niet klaar voor bent. Op je 13e seks hebben is best wel vroeg. Je kunt inderdaad beter tegen je vriend zeggen dat je er nog mee wilt wachten tot je het zeker weet. Als hij dan probeert je over te halen, of toch aan je gaat zitten of het uitmaakt zoals hookee zegt, dan weet je inderdaad dat hij je niet waard is.

Klinkt misschien krom, want jij wil hem misschien niet kwijt als vriend. Maar als een jongen je écht leuk vindt om wie jij bent dan wacht hij gerust. Hij zou het dan niet eens fijn vinden dat jij tegen je zin in seks met hem hebt, omdat jij je niet lekker voelt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 14:45
Verwijderd
Ik vind: seks op je 13e moet je alleen doen als je echt héééél zeker weet dat je niets liever wil en ook héééél zeker weet dat je later nooit spijt gaat krijgen van de persoon met wie je het deed. En omdat jij het aan ons vraagt, blijkt dat je het helemaal niet zeker weet. Dus: nog niet doen je vriend kan echt wel wachten, dan rukt hij maar wat vaker
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Inderdaad, het feit dat je dit aan ons vraagt, wil zeggen dat je er nog niet klaar voor bent. Maar dat is helemaal niet erg en niks om je voor te schamen, al ben je 26 en je bent er nog niet klaar voor. Als je een goede relatie hebt, kun je dit aan je vriend vertellen en wat SiemdeCyper zegt: Als hij je overhaalt of wat dan ook, is hij het niet waard.

Maar wacht gewoon nog even. Je wil geen spijt hebben van je eerste keer, want die blijft echt bij je, geloof me.
Reageren

Regels voor berichten