Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat gaat ze echt niet ruiken.
|
Verwijderd
|
Ja inderdaad. Praat er met haar over. Zolang jij haar niet duidelijk maakt dat je het niet leuk vindt, gebeurd er zeker weten niks. Misschien kan ze er rekening mee houden als je er met haar over praat.
Persoonlijk vind ik het sowieso een beetje apart dat ze tegen jou saai doet en tegen anderen leuk praat. Het lijkt mij dat je juíst tegen je vriendje leuk praat. |
![]() |
|
In dit soort situaties is het eerst belangrijk om naar jezelf te kijken. Vererger je de situatie eigenlijk niet een beetje door er fors op te reageren? Besef ook dat een meisje ook graag vrijheid wil om wat met anderen te doen of dit nou een jongen of een meisje is, er bestaat in deze maatschappij niet echt meer iets als 't alleenrecht op iemand. Je zult moeten accepteren dat je vriendinnetje ook met anderen omgaat, je kunt haar nooit 100% voor jezelf willen, hoe zou iemand zich dan gedragen? Dan zouden jij en je vriendinnetje weinig sociale contacten anders dan jullie zelf hebben.
Zoek niet achter de kleine dingetjes een grote reden, dit is nergens voor nodig. Kijk naar jezelf en kijk of je zelf niet te uitbundig reageert of dat je de werkelijkheid op een andere manier ziet vanwege jaloezie. Als dat laatste het geval is dan is 't nodig om afstand te doen van die jaloezie en jezelf ook te richten op je eigen vrienden, ben niet continu met je vriendinnetje bezig want dat vindt zij waarschijnlijk ook niet fijn. Ik hoop dat dit een beetje helpt.
|
't Lijkt me vrij duidelijk dat ze je met opzet jaloers probeert te maken. Alleen al 't feit dat ze je toevoegt aan MSN-gesprekken met andere jongens en je vervolgens 'n beetje 'buitensluit' zegt toch al genoeg? Heel kinderachtig, zulke acties
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Het heeft niks te maken met vrijheid geven ofzo. Je hebt gelijk, dat moet wel maar wat de TS hier beschrijft is puur jaloers maken. Ik zou er zelf ook niet tegen kunnen en ik snap dat de TS haar niet kwijt wil. @ TS: toch moet je eens met haar praten en haar duidelijk maken hoe je er over denkt, daarna zie je wel verder maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien dat anderen hier anders over denken.....
|
op het moment dat je niet met je vriendin over je relatie en je gevoelens kunt praten doe je iets fout!
een van de belangrijkste dingen in een relatie is open zijn en je gevoelens uiten, abders gaat het mis. veel geluk met deze want volgens mij wilt ze je aandacht trekken door je te irriteren zorg dat je wat leuke dingen samen gaat doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Geloof mij, jongens kunnen dit als zeer vervelend opvatten, en kan irritaties meebrengen. Ik spreek uit ervaring ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en meiden/vrouwen als een jongen zijn hart uitstort tegen jou dat al is moeilijk voor jongens maar als jullie dan geen antwoord geven is dat zwaar irritant en als het met mijn vriendin zo doorgaat als het nu is (dat heeft ook met andere dingen te maken) dan maak ik het uit ookal hou ik zielsveel van haar maar dit kan gewoon niet verder zo en ik heb al met haar gepraat en nog 3keer geprobeerd om nog een keer met dr te praten maar ja we zien wel.. ![]() |
![]() |
|
ik snap jullie niet...
een vriendin van me deed dat ook is en ik vond het wel grappig. Tegenwoordig hebben ze zoiets stoms uitgevonden als humor... -.-' kom op je moet een beetje kunnen begrijpen dat het niet iets zo heel sirieus is. oo voor ik het vergeet meisjes willen altijd graag de indruk wekken dat ze niet iets zijn dat van jouw is en dat ze niet niks zijn (dat bewijzen ze door met andere jongens te kunnen flyrten) dus om te bewijzen dat ze toch wel "wat" is... niet heel negatief bedoeld maar jullie praten wel een beetje negatief ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou, mijn mening ook maar even dan.
Meisjes rond die leeftijd willen natuurlijk heel populair zijn, een goede meetmethode is dan zoveel mogelijk "vriendjes" op Hyves/Facebook/MSN toe te voegen.. Als jij al het vaste vriendje bent dan weet ze van jou al dat je haar leuk vindt. Maar meer bevestiging is altijd beter natuurlijk...dus, hoe meer er geflirt wordt, hoe populairder ze zich voelt. Wil natuurlijk niet zeggen dat jij niet nummer 1 bent, maar ook niet dat je haar bezit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|