Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2010, 18:27
Sv3nie
Sv3nie is offline
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar een mooi overhemd om in uit te gaan, beetje vrolijke kleuren en een fraai model. Ik zoek een vrij gedaitailleerd overhemd dat de lijnen bij je schouders anders lopen in verhouding tot de rest van je overhemd en dan nog met 2 borstzakjes, zoiets als de overhemden die je hier ziet.

Mijn vraag is weet iemand waar je deze kan kopen? Online bestellen misschien, of kent iemand een winkel in rotterdam die dit soort overhemden verkoopt?

Ik hoor het graag, alvast bedankt, groetjes Sven
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg mooi overhemd.jpg (175.5 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg mooi overhemd2.jpg (70.6 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg mooi overhemd3.jpg (150.5 KB, 5x gelezen)
Bestandstype: jpg mooi overhemd4.jpg (63.2 KB, 3x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2010, 18:56
Verwijderd
Ik zou zeker eerst een keer kijken bij H&M. Dat lijkt mij wel vrij typisch wat ze daar verkopen.
En verder ja... Hebben ze een Mexx in Amsterdam?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 19:18
Rysair
Rysair is offline
De tweede kan je krijgen bij H&M, is op dit moment op SALE. Grijp je kans zou ik zeggen, ik vind hem persoonlijk heel erg vet.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 20:17
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
De beste dingen vind ik toch wel bij de Jack & Jones.
Vast wel in Rotterdam te vinden.
Anders heb je nog wel Lacoste natuurlijk.
Persoonlijk vind ik die bovenste z'n blokjes wat té, dwarrelt al snel. Die onderste vind ik wat slecht bij de schouders, en de onderkant is niet echt puik af gewerkt.

Beetje overdreven voorbeeld, maar zie je die schouders, niet te groot dat het aperig wordt, niet te klein dat de lijnen naar voren gaan. De mouwen wat losser, voor het geheelplaatje. En dan die onderkant, behalve looks ook meestal een teken van goede afwerking.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 20:37
Sv3nie
Sv3nie is offline
Dat 2de overhemd dat ik gepost heb vind ik ook niet echt mooi, borstzakken bijvoorbeeld zitten naar mijn idee veel te laag, maar ik wil het slechts als voorbeeld geven voor de afwerking van de schouders, want dat soort overhemden vind ik persoonlijk erg mooi. Dat overhemd dat jij postte vind ik iets te saai, alleen maar grijs en knopen en verder een beetje een te veel gladde-jongen uitstraling. Het eerste overhemd zou ik zo kopen als ik hem zag, maar ben dus echt opzoek naar een overhemd met 2 borstzakken en dat die schouders aan de voorkant anders lopen dan de rest van het overhemd. Dus als iemand weet waar je dit soort overhemden kunt kopen, hoor ik het graag!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 13:25
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Dat 2de overhemd dat ik gepost heb vind ik ook niet echt mooi, borstzakken bijvoorbeeld zitten naar mijn idee veel te laag, maar ik wil het slechts als voorbeeld geven voor de afwerking van de schouders, want dat soort overhemden vind ik persoonlijk erg mooi. Dat overhemd dat jij postte vind ik iets te saai, alleen maar grijs en knopen en verder een beetje een te veel gladde-jongen uitstraling. Het eerste overhemd zou ik zo kopen als ik hem zag, maar ben dus echt opzoek naar een overhemd met 2 borstzakken en dat die schouders aan de voorkant anders lopen dan de rest van het overhemd. Dus als iemand weet waar je dit soort overhemden kunt kopen, hoor ik het graag!
Volgens mij hadden we dat al eerder verteld, maar hier is een link http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow...SKJ&shoptype=S
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 16:00
Sv3nie
Sv3nie is offline
Had al bij h&m gekeken maar iemand die ik ken heeft één van die overhemden al die met geel rood en groen achtige, en de rest is niet echt mooi of in mijn maat.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 17:02
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Mijn broertje had laatst een heel mooi overhemd gekocht bij de Hema. Het lijkt wel wat op bovenstaand voorbeelden. Misschien de moeite waard om even bij de Hema te kijken. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 11:18
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Had al bij h&m gekeken maar iemand die ik ken heeft één van die overhemden al die met geel rood en groen achtige, en de rest is niet echt mooi of in mijn maat.
Hmm, ok. Misschien moet je even opletten op amazon.com volgende week, enorm hoge kortingen vanwege BlackFriday. En ik hoorde ook gratis verzendingen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 21:07
Sv3nie
Sv3nie is offline
Nog geen gevonden, weet er iemand nog een goeie website toevallig?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:19
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ja, de winkel.
Je moet zo'n shirt echt op de maat goed hebben, zelfs als je al 10 van dat merk hebt zou ik nog passen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:59
Verwijderd
Ik heb het grote probleem dat mijn langte en mijn (hals)breedte maat niet overeen komen dusja
eigenlijk kan ik zowat alleen slimfit hemden aan

Als ik een hemd heb dat wat te breed is, draag ik er een strak gilletje over, compenseert wat
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 00:07
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
De beste dingen vind ik toch wel bij de Jack & Jones.
Vast wel in Rotterdam te vinden.
Anders heb je nog wel Lacoste natuurlijk.
Persoonlijk vind ik die bovenste z'n blokjes wat té, dwarrelt al snel. Die onderste vind ik wat slecht bij de schouders, en de onderkant is niet echt puik af gewerkt.
[afbeelding]

Beetje overdreven voorbeeld, maar zie je die schouders, niet te groot dat het aperig wordt, niet te klein dat de lijnen naar voren gaan. De mouwen wat losser, voor het geheelplaatje. En dan die onderkant, behalve looks ook meestal een teken van goede afwerking.
En die onderkant is zo gevormd dat als je een overhemd in je broek steekt dat je hem niet telkens terug hoeft te proppen, geeft enige beweegruimte.
Oud 26-11-2010, 09:14
Verwijderd
Abercrombie heeft wel wat van dat soort overhemden trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten