Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2010, 12:54
Ducky-men
Ducky-men is offline
Ik zit momenteel met een hele boel vraagtekens, e ik ga ze hier vragen en ik hoop dat ik er antwoord op krijg.

Als ik de laatste tijd rondloop op straat of in de trein zit of zo, of tv kijk, en der zijn dan mensen, of acteurs die verlieft zijn op el-lkaaar, dan begin ik een raar gevoel te krijgen. Wat ik daarvoor nog nooit had.

Ik begin stil te worden, en krijg verlangen om ook zo een lief te hebben, waar je alles tegen kan vertellen en ja gewoon gezellig me kan zijn. Echt verlieft zijn dus. En ik denk wel eens van nu moet ik er echt naar zoeken want ja, het is 5 jaar geleden dat ik echt een goed relatie heb gehad van 1 jaar en een half ( toen was ik 11 of 12, twas eigelijk men eerste echte liefje, want daarvoor had ik ook veel succes maar ja dan waren dat liefjes maar omdat je zo klein was besefte je dat niet echt, dat het een lief was van je.

Echt in het lager dus alles tot en met het 6 lleerjaar, had ik echt succes, er waren zeker 5 kinderen (meistjes) verlieft op me en ik had in heel die tijd, 3 lieven gehad ( vatsoenlijke) en nu, dat ik in de pubertijd zit ( want nu ben ik 15, wordt16) dus van men 12-13 tot nu nog altijd, heb ik bij mijn weten geen meisjes die op me verlieft zijn.

Waarom? hoe komt dat? en gaat het ooit weer omkeren? wanneer dan?

Vroeger had ik meisjes die op me verliefd waren, maar dan besefte je dat niet en je was nog niet zo volwassen om echt te beseffen van dit is nu mijn lief en ik hou er zielsveel van. Nu zit ik in een periode waar ik echt naar verlang om een lief te hebben waarvan ik zielsveel hou, ...

Maar waar vind ik zo iemand, ze zeggen altijd dat wanneer je niet achter liefde zoekt, het vanzelf komt, maar hoelang duurt dat nog?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2010, 15:58
honkballertje
honkballertje is offline
Totdat je een fatsoenlijk verhaal kan typen waar je geen hele kromme zinnen gebruikt

OT: Het is niet zo dat die liefde vanzelf komt zodra je17 bent ofzo. Een meisje valt (meestal) niet voor je zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Toon intresse in de meisjes die je leuk vindt en spreek een keer af met ze ofzo. Het gaat allemaal niet automatisch (basisschool tijd is afgelopen )
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 17:07
Ducky-men
Ducky-men is offline
aa zoooo ok eee
en van die zinnen typen, toetsenbord is plat ( batterijen zijn leeg)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 17:43
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
t tt tdddt tt ddt dt t d
O.O
Ok, ja. Alsof ik zo goed typ

Ja ik ken dat gevoel, daarom is mijn vriendin ook zo. Of heb ik haar erop uitgekozen. Hoe je het wilt noemen.
Je ziet echt overal van die kutslonsen, domme kutten en gewoon smerige kutten. Maar zo'n 1 op de 1000 meisjes in die leeftijd is wel in staat om rustig te zijn. Echt een goede vriendin te zijn.
Ik vind het ook echt gewoon nu vies, de gedachte om weer met zo'n slecht opgemaakt meisje te gaan. Een relatie hebben die alleen gaat om het hebben, om een vaste neukplek te hebben. +o(
Mijn vriendin is daar echt heel anders in, zij is rustig en mooi. Wat jij beschrijft. Yep.

Ik voel je, man. Ik denk dat het wel een paar jaar duurt voor er meer van die meisjes zijn, dat dan weer wel. Studenten en ouder ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 23:55
marina16
marina16 is offline
dit heb ik ook gehad,
dat ik d8 van hmm leeg gevoel ik wil ook iemand ik voel me alleen,
maar ik ben gaan werken en daar werkte een hele leuke jongen en tsja daar heb ik nu een heppy relatie mee

Succes
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 07:21
Verwijderd
Je zegt dat je 15, bijna 16 bent. Dan hoef je toch nog helemaal geen vriendin te hebben? Het komt vanzelf allemaal wel. Ik ben ook 15, en heb nog nooit een vriend gehad. Ik vind het prima zo, het komt allemaal vanzelf wel.
En als iemand vroeger ''verliefd'' op je was, dan is dat anders dan nu. Als je 11 bent dan kan je naar mijn idee geen relatie hebben hoe je het nu zou hebben. Met deze leeftijd is het serieuzer en misschien moeilijker om te laten merken dat je iemand leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 19:54
Verwijderd
Echte liefde komt vanzelf

(maar je moet er wel iets voor doen natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 15:11
Afwezignummer2
Dat hij 15, bijna 16, is vind ik niet uitmaken. Hij heeft zo iemand niet nodig, maar het is toch wel leuk?
Een concert, je hebt het niet nodig, maar het is wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 17:52
Verwijderd
Niemand kan vertellen hoe lang het duurt. Ik dacht op mijn 16e de ware gevonden te hebben en 4 jaar later ging het toch uit. Intussen ben ik 28 en tig relaties verder. Op het moment heb ik een relatie, maar ook daarvan weet ik niet of het voor altijd is. Hopen doet iedereen, maar het versnelt niets. Gewoon afwachten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:13
Verwijderd
serieus, dat antwoord wil ik ook wel ns weten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:28
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dat hij 15, bijna 16, is vind ik niet uitmaken. Hij heeft zo iemand niet nodig, maar het is toch wel leuk?
Een concert, je hebt het niet nodig, maar het is wel leuk.
waarom zou hij zo iemand niet nodig hebben? hij heeft toch het gevoel dat hij zo iemand mist in zn leven?

en als je het vanaf de andere kant bekijkt. niemand heeft zo iemand in zijn/haar leven nodig. alleen zouden er zonder relaties waarschijnlijk ook geen kindertjes komen, maar daar gaat dit topic niet over.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:35
Verwijderd
Je moet pas een relatie nemen als je goed op je eigen benen kan staan, en in mijn ogen kan je dat nog niet als je iemand mist in je leven.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:26
Afwezignummer2
Als je niemand mist in je leven kan je dus niet aan een relatie beginnen door het gebrek aan motivatie.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:31
Volk
Volk is offline
Citaat:
Als je niemand mist in je leven kan je dus niet aan een relatie beginnen door het gebrek aan motivatie.
Ben ik het niet mee eens. Een relatie is als een toetje. Daar kan je van genieten zonder dat je het mist.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:34
Afwezignummer2
Citaat:
Ben ik het niet mee eens. Een relatie is als een toetje. Daar kan je van genieten zonder dat je het mist.
Dat was als reactie op TBTL, in mijn post daar weer boven zeg ik ook dat hij het wel leuk kan vinden, ookal heeft hij zo'n meisje niet broodnodig.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 20:10
Volk
Volk is offline
Ik ben het ook 100% eens met die reactie van TBTL
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:54
Ducky-men
Ducky-men is offline
Ik mis dat niet altijd zoo maar ja als je zoals ik al eerder zei naar zo een film kijkt waar je dan een liefdeskoppel ziet dan begint het vanbinnen wel te kriebelen.

En iemand zei," Ik heb nu zo iemand zoals jij beschrijft gevonden, maar zo zijn er niet veel" (of zo iets in die aard) maar waar vind je die dan, fuiven, praatcaféés school ? strand? ....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:55
Ducky-men
Ducky-men is offline
En ja, aan motivatie is ggeeeeen gebrek!!!!!!!!!

ZEKER WETEN!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 17:30
Afwezignummer2
Citaat:
Ik mis dat niet altijd zoo maar ja als je zoals ik al eerder zei naar zo een film kijkt waar je dan een liefdeskoppel ziet dan begint het vanbinnen wel te kriebelen.

En iemand zei," Ik heb nu zo iemand zoals jij beschrijft gevonden, maar zo zijn er niet veel" (of zo iets in die aard) maar waar vind je die dan, fuiven, praatcaféés school ? strand? ....
Deels van een 'fuif' (leuk woord), deels van school. Ik zag haar al eerder op school, maar niet echt mee gepraat (andere klas enz). Dan waren we een keer bij dezelfde verjaardag, heb ik haar pas echt leren kennen.
Beetje vaag misschien, voor m'n anonimiteit^^
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 09:53
Ducky-men
Ducky-men is offline
oke merci voor de tips
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten