Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2010, 18:22
MurderMyDoll
MurderMyDoll is offline
Hallo,

Een paar weken geleden heb ik hier een bericht geplaatst met de titel: "Liefde en haat liggen dicht bij elkaar". Welnu, dat probleem is ondertussen al een goeie twee maand voor mij opgelost en ALLES loopt nu zoals ik het wil. We gaan samen oudejaarsavond vieren, maken plezier en zeggen trots tegen elkaar dat we elkander graag zien. Nu kwam er vandaag een persoon tussen ons geluk... Een meisje van mijn vriendin haar klas vindt het ontzettend leuk om te liegen en te fantaseren over hem. Zo maakte ze haar klas wijs dat ze een date had met hem, terwijl hij gewoon meewandelen met haar op weg naar haar bus na school.

Ook vindt ze het leuk om anderen wijs te maken dat het bijna hààr vriendje is. Volgens mijn vriendin zou ze ook voor de hele klas gezegd hebben dat ze hem zou misbruiken omdat hij binnenkort in auto zou leren rijden en hij haar dan overal kan naartoe brengen en zij geld van hem kan aftroggelen. Nu weet mijn vriendin niet zeker of het over hem wel was...

Ook heeft een heel groot deel van de mensen die ik ken op school gezegd dat dat meisje vaak liegt en overdrijft in alles. De jongen waar ik zoveel van hou heeft ook bevestigd dat er niet meer is dan vriendschap en dat hij ook niet meer dan dat voelt voor haar.

En toch ben ik zo bang voor wat er zal gebeuren.... Wat moet ik doen?
Oud 01-12-2010, 18:35
Verwijderd
Lijkt mij niet zo'n groot probleem. Als je vriend dit gewoon ontkent. En als heel de school haar al niet serieus neemt, waarom zou jij het dan wel doen?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 19:09
Verwijderd
Maak je niet druk, laat haar maar schreeuwen. Ze is vast heel onzeker over zichzelf. Je beste vrienden en vriendinnen weten toch wel dat het niet waar is en waarschijnlijk zullen de meeste anderen haar niet geloven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten