Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maarre, wel allemaal naar New Kids Turbo gaan, he, jongens. Afgezien van dat 'ie vast vermakelijk zal zijn, o.a. door de algemene vermakelijkheid van New Kids en door bijrollen van Hans Teeuwen en Frank Lammers, is het ook een uitstekende kans om de karige Nederlandse filmindustrie te voeden en te laten zien dat ze gerust nog eens een leuke Nederlandse film kunnen maken. Zo tussen Costa en Het Paard van Sinterklaas door, zeg maar.
Hier, trailerke: |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ lorelei, ik wilde je vraag beantwoorden maar het topic was dicht. Enfin. over eh. Ja. Ontwrichtend beeld. Wat ervaart een groot deel van de mensen als abject beeld en wat doet dat precies met je. Dus dingen als uh, traumatisch beeld, klevend beeld, fascinerend beeld. Dus dat kan beeld zijn dat een trap in je maag is of juist een klein prikkend en zeurend detail in de marge van een verhaal ofzo. En hoe onze identiteit tot stand komt door narratologie, hoe we verhalen gebruiken om onszelf de wereld in te weven en hoe de beelden die ik beschrijf op geen enkele manier narratief te maken zijn, tegen de interpretatie duwen (zoals vandaag over david lynch werd geschreven, hier in watsaaizeg) En wanneer we realiteitsverlies ervaren. zoiets, daar gaat mijn scriptie over.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doet me denken aan Mario Paint op de SNES, ook zo'n "game" waar de echte doelgroep geen zak aan had ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|