Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 20:56
Verwijderd
Advertentie
Oud 29-11-2010, 20:57
Verwijderd
Opvolgendenummerindereeks-fail!
Oud 29-11-2010, 20:58
Verwijderd
Deze was eerst
Verwijderd
KAK
Verwijderd
Maak er dan even 1228 van!
Verwijderd
Eerder maar een fail, wat gaan we hiermee doen in het ongeschreven hoe-open-ik-een-saai-topic-wetten-boekje ?
Oud 29-11-2010, 20:59
Verwijderd
Stel he, dat je Art Academy op de Nintendo DS voor Sinterklaas krijgt, waarmee je fotootjes kunt natekenen op je schermpje...Moet je dan blij zijn dat je een nieuwe manier hebt om je creativiteit te uiten, of beledigd zijn omdat de gever waarschijnlijk denkt: "verder dan tekenen op de DS komt ie toch niet"?
Oud 29-11-2010, 20:59
Verwijderd
Stenigen.
Oud 29-11-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Eerder maar een fail, wat gaan we hiermee doen in het ongeschreven hoe-open-ik-een-saai-topic-wetten-boekje ?
Je kan de titel nog wijzigen, he. Als je de openingspost wijzigt. Wel snel zijn, want het kan maar vijf minuten na 't openen van een topic.
Oud 29-11-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Stenigen.
Wat, saainigen?
Oud 29-11-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Je kan de titel nog wijzigen, he. Als je de openingspost wijzigt. Wel snel zijn, want het kan maar vijf minuten na 't openen van een topic.
15, las ik onlangs op beleidszaken/M&M!

Citaat:
Wat, saainigen?
Nee. Stenigen. Met stenen naar panda's hoofd gooien omdat ie niet kan tellen!
Oud 29-11-2010, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb Carn afgeschrikt met m'n meezingbios idee
Verwijderd
Maarre, wel allemaal naar New Kids Turbo gaan, he, jongens. Afgezien van dat 'ie vast vermakelijk zal zijn, o.a. door de algemene vermakelijkheid van New Kids en door bijrollen van Hans Teeuwen en Frank Lammers, is het ook een uitstekende kans om de karige Nederlandse filmindustrie te voeden en te laten zien dat ze gerust nog eens een leuke Nederlandse film kunnen maken. Zo tussen Costa en Het Paard van Sinterklaas door, zeg maar.

Hier, trailerke:

Verwijderd
Of we hebben gewoon een schrikkelsaai, daar is ook niets mis mee.
Oud 29-11-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
15, las ik onlangs op beleidszaken/M&M!
Oe, ja, vijftien? Dan hebben ze het veranderd, denk ik. Nou, nog beter
Oud 29-11-2010, 21:03
Verwijderd
Egon schreef:
Citaat:
iemand zin om 20 pagina's onvolgbare scriptie krabbels te lezen en er een leuk verhaal van te brouwen?
Als ik de tijd zou hebben zou ik het met liefde doen! Mocht je in de kerstvakantie nog hulp nodig hebben kun je het altijd nog eens proberen.
Oud 29-11-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Stel he, dat je Art Academy op de Nintendo DS voor Sinterklaas krijgt, waarmee je fotootjes kunt natekenen op je schermpje...Moet je dan blij zijn dat je een nieuwe manier hebt om je creativiteit te uiten, of beledigd zijn omdat de gever waarschijnlijk denkt: "verder dan tekenen op de DS komt ie toch niet"?
't Is best leuk voor mensen die eens heel basic willen beginnen met tekenen en schilderen, daarna is de stap naar papier ook best makkelijk gemaakt, maar nogmaals; heel basic, dus eigenlijk alleen leuk voor mensen die echt bij het begin moeten beginnen. Dus als je al veel ervaring hebt, dan zou ik het als belediging zien, want dan slaat het nergens op (zoiets als iemand die vloeiend Frans spreekt een Hoe&Wat-boekje Frans geven )
Verwijderd
@ Lucky Luciano: nee je/jullie kennen hem niet.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Maarre, wel allemaal naar New Kids Turbo gaan, he, jongens. Afgezien van dat 'ie vast vermakelijk zal zijn, o.a. door de algemene vermakelijkheid van New Kids en door bijrollen van Hans Teeuwen en Frank Lammers, is het ook een uitstekende kans om de karige Nederlandse filmindustrie te voeden en te laten zien dat ze gerust nog eens een leuke Nederlandse film kunnen maken. Zo tussen Costa en Het Paard van Sinterklaas door, zeg maar.

Hier, trailerke:

[filmpje]
Hij lijkt me serieus best vet
Oud 29-11-2010, 21:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Hier, trailerke:

[filmpje]
Oh mijn hemel
Oud 29-11-2010, 21:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb Carn afgeschrikt met m'n meezingbios idee
nee, ik was even mn dobok in de was aan het doen!
Oud 29-11-2010, 21:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nee, ik was even mn dobok in de was aan het doen!
Met een scheutje robijn stralend wit?
Oud 29-11-2010, 21:07
Verwijderd
@ lorelei, ik wilde je vraag beantwoorden maar het topic was dicht. Enfin. over eh. Ja. Ontwrichtend beeld. Wat ervaart een groot deel van de mensen als abject beeld en wat doet dat precies met je. Dus dingen als uh, traumatisch beeld, klevend beeld, fascinerend beeld. Dus dat kan beeld zijn dat een trap in je maag is of juist een klein prikkend en zeurend detail in de marge van een verhaal ofzo. En hoe onze identiteit tot stand komt door narratologie, hoe we verhalen gebruiken om onszelf de wereld in te weven en hoe de beelden die ik beschrijf op geen enkele manier narratief te maken zijn, tegen de interpretatie duwen (zoals vandaag over david lynch werd geschreven, hier in watsaaizeg) En wanneer we realiteitsverlies ervaren. zoiets, daar gaat mijn scriptie over.
Oud 29-11-2010, 21:07
Uice
Uice is offline
Egon, mag ik je scriptiekrabbels zien? Ik vind het denk ik ook wel leuk om er iets mee te proberen, misschien.
Oud 29-11-2010, 21:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Met een scheutje robijn stralend wit?
een eigen-merk variant
Verwijderd
Citaat:
daar gaan we toch naar toe met koen en zijn vader?!
Verwijderd
Citaat:
't Is best leuk voor mensen die eens heel basic willen beginnen met tekenen en schilderen, daarna is de stap naar papier ook best makkelijk gemaakt, maar nogmaals; heel basic, dus eigenlijk alleen leuk voor mensen die echt bij het begin moeten beginnen. Dus als je al veel ervaring hebt, dan zou ik het als belediging zien, want dan slaat het nergens op (zoiets als iemand die vloeiend Frans spreekt een Hoe&Wat-boekje Frans geven )
Mja, dat denk ik ook. Ik denk zelfs dat een beginner liever meteen met het échte werk begint (papier en potlood of doek en verf) dan een lullig DS schermpje En de rest van de mensen speelt liever spelletjes.

Doet me denken aan Mario Paint op de SNES, ook zo'n "game" waar de echte doelgroep geen zak aan had
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb net het geert wilders protest lied ontdekt.. helaas.. mijn leven was heel prima zonder die rotzooi
Oud 29-11-2010, 21:09
Carn
Carn is offline
wat moet je als single dude met zoveel mandarijnen; dat ze die dingen per 5 verkopen ofzo :/
Verwijderd
Citaat:
Maar is het die ene gast die zo blind was?
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat denk ik ook. Ik denk zelfs dat een beginner liever meteen met het échte werk begint (papier en potlood of doek en verf) dan een lullig DS schermpje En de rest van de mensen speelt liever spelletjes.

Doet me denken aan Mario Paint op de SNES, ook zo'n "game" waar de echte doelgroep geen zak aan had
Precies idd, net zoals dat iemand die echt geïnteresseerd is in een taal niet erg blij gaat zijn met zo'n suf Hoe&Wat-boekje
Verwijderd
Citaat:
Het is dus geen forumer?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
@ lorelei, ik wilde je vraag beantwoorden maar het topic was dicht. Enfin. over eh. Ja. Ontwrichtend beeld. Wat ervaart een groot deel van de mensen als abject beeld en wat doet dat precies met je. Dus dingen als uh, traumatisch beeld, klevend beeld, fascinerend beeld. Dus dat kan beeld zijn dat een trap in je maag is of juist een klein prikkend en zeurend detail in de marge van een verhaal ofzo. En hoe onze identiteit tot stand komt door narratologie, hoe we verhalen gebruiken om onszelf de wereld in te weven en hoe de beelden die ik beschrijf op geen enkele manier narratief te maken zijn, tegen de interpretatie duwen (zoals vandaag over david lynch werd geschreven, hier in watsaaizeg) En wanneer we realiteitsverlies ervaren. zoiets, daar gaat mijn scriptie over.
Ok. Maar zijn dat niet 2 verschillende dingen? (niet per se losstaand, maar wel verschillend)
Oud 29-11-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
wat moet je als single dude met zoveel mandarijnen; dat ze die dingen per 5 verkopen ofzo :/
Je moet gewoon 5 mandarijnen per dag wegnommen!
Verwijderd
Citaat:
ik eet mandarijnen per 5!
Verwijderd
Citaat:
Maar is het die ene gast die zo blind was?
Wat bedoel je daar precies mee?

Citaat:
Het is dus geen forumer?
Niet naar mijn weten!

Citaat:
ik eet mandarijnen per drie of vier!
Verwijderd
Citaat:
Het is dus geen forumer?
N00dles zat al helemaal klaar voor forumroddels!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net het geert wilders protest lied ontdekt.. helaas.. mijn leven was heel prima zonder die rotzooi
Het proces tegen Wilders gaat pas 7 februari verder. Afgelopen vrijdag werden de klagende partijen door de rechtbank uitgelachen toen ze het OM wilden laten vervangen, jammer dat er geen beelden van zijn.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is dus geen forumer?
N00dles is weer toe aan een forumrel!
Verwijderd
Citaat:
ik eet mandarijnen per 5!
babs snapt het.
Oud 29-11-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je daar precies mee?
Nou er was toch iemand waar je elke hint ongeveer aan gegeven had en die het nog niet doorhad?
Oud 29-11-2010, 21:13
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
daar gaan we toch naar toe met koen en zijn vader?!
Jaaaaaa<3
Verwijderd
Citaat:
Ja, mij ook Al komt dat denk ik vooral doordat hij in zo'n schril contrast staat met de meeste andere Nederlandse films.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het proces tegen Wilders gaat pas 7 februari verder. Afgelopen vrijdag werden de klagende partijen door de rechtbank uitgelachen toen ze het OM wilden laten vervangen, jammer dat er geen beelden van zijn.

Oud 29-11-2010, 21:14
Sherlock
Sherlock is offline

De soundtrack is ook echt briljant fout
Verwijderd
Citaat:
Nou er was toch iemand waar je elke hint ongeveer aan gegeven had en die het nog niet doorhad?
Oh hij heeft/had het wel door, hij was alleen niet netjes genoeg om te kiezen uit ''graag'' of ''niet'' en vindt vooral zichzelf erg interessant.

Laatst gewijzigd op 29-11-2010 om 21:21.
Verwijderd
Oud 29-11-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ok. Maar zijn dat niet 2 verschillende dingen? (niet per se losstaand, maar wel verschillend)
nog wel meer dan twee. Wel 20 ofzo. Ik vind het helemaal niet leuk om te kiezen.
Oud 29-11-2010, 21:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh hij heeft/had het wel door, hij was alleen niet netjes genoeg om te kiezen uit ''graag'' of ''niet'' en vind vooral zichzelf erg interessant.
Hij is stom. Als ik ooit besluit lesbisch te worden, en jij dat ook doet, dan ben je van mij!
Oud 29-11-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Niet naar mijn weten!
Wat een spannend antwoord, de mogelijkheid is dus nog open! *popt corn*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten