Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Graphicswise is het niet veel verbeterd van sims 2 :-( Maar je kan nu dus door de hele buurt rond lopen zonder laadschermen. Maar ja .. of dat nou vernieuwend genoeg is on van sims 2 + uitbreidingen naar sims 3 te willen :-/ Ik vind het zo te horen weinig vernieuwend en zit niet te wachten op 'tig nieuwe uitbreidingen. |
![]() |
|
De vernieuwing vind ik inderdaad erg tegenvallen. Tussen de sims 1 en de sims 2 zit echt enorm veel verschil, zowel op grafisch als gameplay gebied. De beelden die ik tot nu toe heb gezien, tja, het ziet er wel wat gelikter uit, maar het verschil is veel kleiner. Van wat ik tot nu heb gelezen, is het meer een Sims 2+, waarbij wel meer customizeble dingen bij zitten, maar geen grote verschillen. Daarbij heb ik geen zin meer om in verleiding gebracht te worden om uitbreidingen te kopen, die ze overigens nu al hebben aangekondigd.
|
Verwijderd
|
Wellicht omdat het brede publiek van the sims helemaal niet zit te wachten op grafische vernieuwingen. Veelal hebben ze gewoon nog oude computers waar ze sims op willen draaien. Door het allemaal light te houden bereiken ze veel meer mensen ermee.
Dat krijg je als je mainstream spellen speelt 8) |
![]() |
|
Zoveel is er niet veranderd in de sims 3.
Njah. de poppetjes zijn anders en je kan nu plafonds zien. Voor de rest vind ik de sims qua rl maar een grote fail. Ze kunnen wel dweilen. Maar het echte huishouden kunnen ze niet. En dat vind ik nou net missen bij de sims. Dat ze kunnen zuigen, kleren wassen en stoffen. Dan pas zou de sims leuk zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sowieso zou daar toch geen hol aan zijn. Je gaat toch geen spel spelen om je virtuele huis schoon te maken? Als je zo graag stofzuigt kun je dat ook wel gewoon thuis doen, is je moeder vast blij mee. Ik heb begrepen dat er in sims3 meer nadruk ligt op het sociale leven van de sim en minder op het zichzelf-in-leven-houden en dat lijkt mij een goede ontwikkeling. Ik hoop dat hij snel voor de helft van de prijs op marktplaats staat.
|
![]() |
|
Gaat dit ook van toepassing zijn op Sims 3?
http://www.gameplayer.com.au/gp_docu...ming-Dead.aspx Oftewel dat je het spel maximaal drie keer mag installeren?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is bijna zover! Over een paar dagen ligt sims 3 in de winkel.
Heb je het al ergens besteld? Weet je al waar je m gaat kopen? Lig je voor openingstijd al voor de winkel? Ik wacht al maanden in spanning op t spel, kom ik er een paar dagen geleden achter dat mijn laptop het helemaal niet aan kan! Ik snap er niks van, zo oud is ie niet ![]() |
![]() |
|
Ik speel hem al op de minder legale manier en ben verslaafd.
Ik ga 4 juni (nou ja, het zal de 5e worden) wel netjes de legale versie kopen. Ik ga hem bij FRS halen, aangezien je daar met oude mobieltjes mag betalen ![]()
|
Ik heb hem ook gespeeld; zitten wat verbeteringen in. Idd. geen laadschermen. Diagonaal plaatsen van objecten. Skill systeem is wat beter uitgewerkt.
Maar ook teleurgesteld; eigenlijk ben je gewoon weer een 'kale' sims aan het spelen zonder uitbreidingen. Meest irritante is dat zelfs in sims 3 blijkbaar de sims nog niet goed hun weg kunnen vinden in huis als een andere sim hun weg blokkeert. Zeker in wat goedkopere (lees: kleinere) huizen is het een drama. Mijn sim heeft een baby en als die die baby wilt oppakken; moet de baby eerst naar de badkamer kruipen om vervolgens opgepakt te worden. Gitaar spelen slaat ook nergens op; om een of andere reden gaat mijn sim altijd buiten gitaar spelen, steevast op dezelfde plek. ![]() Had toch echt gehoopt dat de AI een stuk verbeterd was; maar volgens mij is dit gewoon dezelfde AI als sims 2. Ik vind dit meer een Sims 2.5 .. geen Sims 3. |
![]() |
|
Dat met die gitaar heb ik niet Marcade, mijn Sim speelt ook in de woonkamer en in de slaapkamer. Dat laatste is een beetje jammer als daar net een vol gezin aan het slapen is, maar goed
![]() Ik kom ook wel het een en ander tegen, maar voor het plezier van de mensen die netjes wachten op de eerlijke versie, wacht ik nog even met mijn plus- en minpunten het topic in gooien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Aanschaf nieuwe PC.. Help? freakinaround | 42 | 14-10-2009 08:50 | |
Software & Hardware |
Laptop kopen. BfmvFreakx3 | 21 | 07-08-2009 11:52 | |
Games |
Het algemene sims 2 topic deeltje 7! rare kwast | 37 | 16-01-2009 14:41 | |
Software & Hardware |