Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 20:56
Guinie
Guinie is offline
Mijn vriend en ik zijn 'al' 7 maanden samen, en hij is niet bijzonder knap, maar ik vind 'm heel lief en ben erg blij met 'm.
Maar nou begon een vriendin van me er opeens over dat hij flaporen heeft en niet knap is. Maar dat is toch niet erg? Zij deed het namelijk overkomen alsof je vriend per se hunkerig knap moet zijn. Maar als ik blij met hem ben is dat toch genoeg?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2010, 21:04
Jason2
Jason2 is offline
Natuurlijk is dat genoeg! Het gaat niet om het uiterlijk maar wat je voor hem voelt. Ik noem het uiterlijk altijd een leuke extra. Maar als ik heel eerlijk ben ga ik zelf sneller uit op het uiterlijk, maar dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 21:10
Batave
Batave is offline
Wat een onzin, ik zou tegen die vriendin zeggen dat ze niet zo moet zeuren en dat jij blij met hem bent.
Oud 13-12-2010, 21:15
flower1989
flower1989 is offline
heel herkenbaar..
Ik heb op dit moment ook een vriend die niet echt ´´knap´´ is (als ik iedereen hoor)
Vele reageren echt heel raar op onze relatie mensen die proberen mij om te praten door steeds foto's van me ex aan mij te laten zien bv en door te zeggen dat ik beter kan krijgen.. Mensen verzinnen smoesjes(dat hij vreemd is gegaan bv), er zijn zelfs veel mensen die ''opeens'' niet meer met mij omgaan vanwege hem.

In het begin trok ik me er echt behoorlijk veel van aan.. Maar nu heb ik zoiets van ik moet ermee leven en ben er ontzettend blij mee! en wat anderen denken moeten ze zelf maar weten.

Dus als jij blij met hem bent gewoon niets van de rest aantrekken! Jij moet met hem leven en zij niet.
Als het haar niet bevalt is dat haar eigen probleem.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 21:24
Batave
Batave is offline
Citaat:
heel herkenbaar..
Ik heb op dit moment ook een vriend die niet echt ´´knap´´ is (als ik iedereen hoor)
Vele reageren echt heel raar op onze relatie mensen die proberen mij om te praten door steeds foto's van me ex aan mij te laten zien bv en door te zeggen dat ik beter kan krijgen.. Mensen verzinnen smoesjes(dat hij vreemd is gegaan bv), er zijn zelfs veel mensen die ''opeens'' niet meer met mij omgaan vanwege hem.

In het begin trok ik me er echt behoorlijk veel van aan.. Maar nu heb ik zoiets van ik moet ermee leven en ben er ontzettend blij mee! en wat anderen denken moeten ze zelf maar weten.

Dus als jij blij met hem bent gewoon niets van de rest aantrekken! Jij moet met hem leven en zij niet.
Als het haar niet bevalt is dat haar eigen probleem.
Serieus? Wat een retards.
Oud 13-12-2010, 21:39
flower1989
flower1989 is offline
Uhu, Moet zeggen dat ik niet had verwacht dat zoveel mensen zo waren. Had het van een aantal wel verwacht (omdat ze altijd zo zijn) Maar het zijn echt veel mensen die er een mening over hebben ( voornamelijk negatief dus)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 22:09
Akhlys
Akhlys is offline
Lekker belangrijk, jij bent toch gelukkig met hem?? Naar mijn weten hoeft je vriendenkring geen relatie met hem te hebben, dus kritiek op hem hebben is dan ook vrij nutteloos.
Oud 13-12-2010, 22:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waarom vraag je je dit uberhaubt af? Natuurlijk hoeft je vriend niet knap te zijn. Dat hij qua uiterlijk misschien niet precies je van het is maakt hem niet slechter dan andere mensen. En dat je ex knapper was wil helemaal niet zeggen dat hij 'beter' was of dat je 'beter' kan krijgen. Als je van je vriendje houdt is het toch goed?
Oud 13-12-2010, 23:37
AzN
AzN is offline
Citaat:
Maar nou begon een vriendin van me er opeens over dat hij flaporen heeft en niet knap is.
Ik vraag me af waarom je vriendin überhaupt zoiets tegen je zegt..
Oud 14-12-2010, 08:55
Volk
Volk is offline
In mijn ogen zijn mijn vriendjes altijd de knapste van de wereld. Dat er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn maakt me helemaal niets uit. Ik ben met hem en ik ben gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 09:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vraag me af waarom je vriendin überhaupt zoiets tegen je zegt..
Ja, vooral na zeven maanden, dan is het toch ook niet meer relevant, net alsof jij dan ineens zou zeggen: "O, heeft hij flaporen? Nou, dan ga ik het uitmaken hoor!"
Dat je blij met hem bent, is het allerbelangrijkste. Wat maken de stand van zijn oren dan nog uit.
Oud 14-12-2010, 09:14
Verwijderd
Als jij hem zélf maar aantrekkelijk vindt is er niets aan de hand, toch? Er zijn vast ook wel mensen die mijn vriendje niet knap vinden (net zoals er vast ook wel mensen zijn die hem woest aantrekkelijk vinden, net als ik), maar daar ga ik me toch ook niet druk om maken?

Sowieso vind ik het altijd raar dat mensen er zo zwartwit over doen - óf je bent knap, óf niet. Alsof het zo zwartwit is. Je kunt hooguit zeggen "die persoon wordt door meer mensen knap gevonden dan die andere persoon".
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 09:16
hookee
hookee is offline
Citaat:
Maar nou begon een vriendin van me er opeens over dat hij flaporen heeft en niet knap is.
Ik mag hopen dat zij de knapste vriend krijgt die haar elke dag een blauwe plek slaat...
Mooi is meegenomen, maar betekent soms ook veel kapers op de kust. Ook rijd ik liever in een gammel tweedehandsje dan dat ik met een Ferrari op de vluchtstrook sta.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 10:06
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Je moet haar gewoon uitleggen wat er hier gezegd wordt. En als ze door blijft zeuren moet je toch maar eens goed gaan nadenken of je niet iemand moet gaan ruilen voor wat beters. En dan heb ik het niet over je vriend.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 10:08
Iduna
Iduna is offline
Zolang je hem zelf leuk/knap vindt, is het goed. Of begin je nu te twijfelen?

Citaat:
Sowieso vind ik het altijd raar dat mensen er zo zwartwit over doen - óf je bent knap, óf niet. Alsof het zo zwartwit is. Je kunt hooguit zeggen "die persoon wordt door meer mensen knap gevonden dan die andere persoon".
Precies.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
In mijn ogen zijn mijn vriendjes altijd de knapste van de wereld. Dat er mensen zijn die het daar niet mee eens zijn maakt me helemaal niets uit. Ik ben met hem en ik ben gelukkig.
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 13:29
Batave
Batave is offline
Sowieso: "je kan beter krijgen", alsof knapheid de enige factor is in de goedheid van je vriendje.
Oud 14-12-2010, 15:20
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
ik had zelf ook een vriendin die telkens zei dat mijn vriendje heel lelijk was, ik zei dat ik dat niet vond en dat ze daar beter mee kon stoppen omdat het haar toch niet uit hoeft te maken.
Vreemd was het wel, het leek bijna alsof ze jaloers was omdat ze zelf geen vriend heeft.

En inderdaad, jouw eigen vriendje lijkt altijd de knapste van de wereld, gelukkig maar
Oud 14-12-2010, 16:01
Verwijderd
Je vriendin is gewoon jaloers dat jij zo'n leuke vent aan de haak geslagen hebt en dat jullie gelukkig zijn. Gewoon niks van aantrekken en gezellig met hem verder gaan!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 16:04
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wat een crappy vriendin heb jij.
Oud 14-12-2010, 18:59
Guinie
Guinie is offline
Vond het gewoon nogal raar dat ze dat opeens zei. Vroeg me dus af waarom ze zoiets überhaupt zou zeggen, vandaar mijn vraag. Maar heb haar ook gezegd dat ik hem wel knap vind, en zn oren geen probleem zijn (: .
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 19:31
Batave
Batave is offline
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote oren..
Oud 14-12-2010, 20:02
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
ik zeg dan altijd van... ja nou en? ik ben toch zelf ook niet te knapste? xD
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 20:06
Verwijderd
Vergelijkend warenonderzoek van vriendinnen en mij wijst tot nu toe alleen uit dat er een correlatie is met de neusgrootte
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 16:36
Guinie
Guinie is offline
Citaat:
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote oren..
nou, wat zeggen ze dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2010, 16:38
Batave
Batave is offline
Die kunnen goed luisteren.
Oud 15-12-2010, 17:10
hookee
hookee is offline
Citaat:
Die kunnen goed luisteren.
Of zeilen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend en ik zijn 'al' 7 maanden samen, en hij is niet bijzonder knap, maar ik vind 'm heel lief en ben erg blij met 'm.
Maar nou begon een vriendin van me er opeens over dat hij flaporen heeft en niet knap is. Maar dat is toch niet erg? Zij deed het namelijk overkomen alsof je vriend per se hunkerig knap moet zijn. Maar als ik blij met hem ben is dat toch genoeg?
Ik vindt van niet, maar je blijft altijd van die mensen hebben die dat wel vinden. Maar gelukkig bestaan er ook mensen die dat niet vinden, ik had ook een vriendin dus tegendeel bewezen denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 23:07
goeieboeie
goeieboeie is offline
Als vriendjes perse ove het algemeen knap gevonden moeten worden, hoe zit het dan met de lelijke jongetjes krijg je nooit een vriendin...
Helemaal oneens dus, maar ik val zelf ook vooral op innerlijk, voor anderen is dat weer anders
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 23:30
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Ik heb duizend keer liever een lelijk vriendje die echt heel lief is en waar ik heel blij mee ben dan een super hunk die super arrogant is.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 23:34
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Heeft die vriendin van je een vriend?
Oud 22-12-2010, 18:40
Smokeyking
Smokeyking is offline
Ik vind mijn vriendin , verschrikkelijk knap echt ongelovelijk voor mijn gevoel heb ik een godswonder. Maar er zijn ook mensen die dat niet vinden, tot mijn grote verbazing. Ieder zijn smaak, en het is echt niet het belangrijkste al moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch wel fijn vind dat mijn vriendin er goed uit ziet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 08:53
Verwijderd
Het komt op mij over alsof je vriendin jaloers is... maar dat weet ik niej zeker hoor.

En verder gaat het erom dat hij lief is, en niet dat hij 'toevallig door iedereen' knap wordt genoemd.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 15:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je vriendin is niet erg aardig dat ze dat zegt. Als jíj gelukkig bent met hem, maakt het verder toch niet uit? Uiterlijk is ook niet alles.
Oud 23-12-2010, 15:59
Verwijderd
ik zou niet eens weten wat doorsnee mensen knap/minder knap vinden, gewoon doen wat voor jou goed voelt
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 18:55
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
ik zou niet eens weten wat doorsnee mensen knap/minder knap vinden, gewoon doen wat voor jou goed voelt
dat verschilt per persoon, uiteraard.. en dat is alleen maar goed!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 21:23
men123
men123 is offline
Citaat:
Ik vind mijn vriendin , verschrikkelijk knap echt ongelovelijk voor mijn gevoel heb ik een godswonder. Maar er zijn ook mensen die dat niet vinden, tot mijn grote verbazing. Ieder zijn smaak, en het is echt niet het belangrijkste al moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch wel fijn vind dat mijn vriendin er goed uit ziet.
Perfecte antwoord,

ik heb ook een vriendin, waarvan sommige vrienden zeggen dat ze lelijk is, maarja hun weten dat mij het niet boeit wat ze vinden En voor mij heb ik de knapste vriendin die er is, de leukste de schattigste en de liefste, voor mij is dat genoeg, uiterlijk is een extraatje, want ze kan er soms zo ongelofelijk goed uit zien, en soms ook niet :$ maar wanneer ze dat niet is, hoor je mij niet zeiken, maar dan is ze zelf aan het zeiken, en ik zelf ben ook niet knap, maar ik heb mijn momenten, en die heeft iedereen. Maar het belangrijkste is , dat je ermee over straat kunt, en dat je van hem/haar houdt hoe hij/ zij is.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 23:36
Batave
Batave is offline
Ik vind mijn vriendin altijd mooi, zelfs nu haar haar uitgevallen is, ze heeft een immunologische afwijking, mooi kaal is niet lelijk .
Oud 02-01-2011, 00:28
Calimero6
Calimero6 is offline
Wat maakt het uit als jij gelukkig met hem bent? Liefde maakt blind, toch?
En dat die vriendin hem lelijk vindt, is ook maar een mening, geen feit.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 19:24
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
je hoeft niet perse mooi te zijn....
ik heb dat ook geleerd je kan ook heel mooi innerlijk zijn.
en wat is lelijk en wat is mooi??
en die vriendin heeft dan gewoon een andere smaak en dat is haarmening maar het is niet echt aardig dat ze het zegt....
xx
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 21:38
anne11112
anne11112 is offline
knap heid maakt geen zak uit. tenminste in mijn ogen, innerlijk telt voor mij 70% mee. 30% verleden, famillie knapheid saaiheid. en als je vriendin zegt ieee lelijk, dan zeg je. nou als hij is lelijk maar jij hebt helemaal niks( tenzij ze wel wat heeft) gewoon terug praten/slaan met woorden en arrgumenten die zij ook gebruikt..

xx
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 16:59
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
knap heid maakt geen zak uit. tenminste in mijn ogen, innerlijk telt voor mij 70% mee. 30% verleden, famillie knapheid saaiheid. en als je vriendin zegt ieee lelijk, dan zeg je. nou als hij is lelijk maar jij hebt helemaal niks( tenzij ze wel wat heeft) gewoon terug praten/slaan met woorden en arrgumenten die zij ook gebruikt..

xx
Eerst zeg je dat knapheid geen zak uit maakt. Daarna kom je met het percentage 30%. Je spreek je zelf tegen.
Je hebt wel redelijk gelijk hoor, maar natuurlijk is uiterlijk de eerste indruk. Iedereen heeft zo zijn ideaalbeeld en zeker als je jong bent ben je dus sneller geneigd om op uiterlijk af te gaan, vandaar dat relaties vaak stuk lopen in de puberteit.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 18:20
anne11112
anne11112 is offline
Citaat:
Eerst zeg je dat knapheid geen zak uit maakt. Daarna kom je met het percentage 30%. Je spreek je zelf tegen.
Je hebt wel redelijk gelijk hoor, maar natuurlijk is uiterlijk de eerste indruk. Iedereen heeft zo zijn ideaalbeeld en zeker als je jong bent ben je dus sneller geneigd om op uiterlijk af te gaan, vandaar dat relaties vaak stuk lopen in de puberteit.

Jaa ook knapheid heeft ermee te make.

Ma stel je bent niet de knapste, ook niet lelijkste. en je bent gwn heel aardig en zo. maar ze gaan only op uiterlijk af. das ook nie echt helemaall eerlijk he
Oud 11-01-2011, 21:04
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
@anne11112,
Ik denk dat het gemiddelde uiterlijk vaak als knapst en aantrekkelijkst wordt beschouwd, als relatiemateriaal dan.
Ik kan niet geloven dat jij op iemand die op Osama Bin Laden lijkt, en heel lief is, verliefd zal worden. Dus dat 'kan me geen reet schelen' is niet waar.
Als iedereen zogenaamd alleen naar het uiterlijk kijkt, waarom is dat dan zo raar? Er moet dan toch een evolutionair doel zijn? Deze maatschappij draaft het alleen te veel door, maar zelfs in de meest primitieve stammen zorgen mensen voor hun uiterlijk, en dat zegt volgens mij genoeg.
Oud 12-01-2011, 17:09
anne11112
anne11112 is offline
Citaat:
@anne11112,
Ik denk dat het gemiddelde uiterlijk vaak als knapst en aantrekkelijkst wordt beschouwd, als relatiemateriaal dan.
Ik kan niet geloven dat jij op iemand die op Osama Bin Laden lijkt, en heel lief is, verliefd zal worden. Dus dat 'kan me geen reet schelen' is niet waar.
Als iedereen zogenaamd alleen naar het uiterlijk kijkt, waarom is dat dan zo raar? Er moet dan toch een evolutionair doel zijn? Deze maatschappij draaft het alleen te veel door, maar zelfs in de meest primitieve stammen zorgen mensen voor hun uiterlijk, en dat zegt volgens mij genoeg.
Zo serieus moet je het niet nemen. Tuurlijk word ik niet op zon aap verliefd. Je neemt t te serieus.
Oud 13-01-2011, 19:15
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
@anne, ik neem het inderdaad serieus als mensen zogenaamde politieke correcte antwoorden geven qua uiterlijk, wat eigenlijk helemaal niet klopt. Dus loop niet zo te koop met zulke mooi bedachte opmerkingen. Oke, je hoeft niet zoveel om uiterlijk te geven en daar is niks mis mee, maar redeneer dan wel goed.
Dit is ook maar een mening.
Oud 14-01-2011, 12:07
miekje19
miekje19 is offline
Ach deze verhalen komen me zo bekend voor, ik heb al 1 jaar en 12 dagen een vriend, en iedereen wil dat ik bij hem weg ga omdat hij moslim is, en niet knap. En indd iedereen zegt bij mij ook hij is jou type niet blabla. Nou ik zal je zeggen de meeste jongens met een wat minder uiterlijk zijn alleen maar liever, en beter voor je ! En ik ben nog steeds dolgelukkig ondanks alle tegenslagen die we hebben gehad ! Laat de mensen lekker lullen tis jou leven en niet hun leven =D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten