Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Grapje, natuurlijk kan ik dat wel.
Questor, Je denkt natuurlijk dat je heel wat bent, Met je 3 auto's, phoe hee je bent een echte vent, Ondertussen 31 en nog steeds niet aan de vrouw, Je komt tot mijn huig, right, je speldt me maar wat op de mouw. Als je zo groot geschapen bent als je beweert, Was er inmiddels echt wel een vrouw die dat had geleerd, En was je al lang aan een braaf en burgerlijk leven met volvo en kinderen begonnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou goed, m@rco naamzoek, ik post via mijn iPhone en de ene keer heb ik wel een sig en de andere keer niet. Het lijkt bijna alsof ik een bepaald aantal letters moet gebruiken oid. Snap er geen hout van!
|
Sann probeert het wel
Ze bedoelt het goed Probeert te rijmen En Questor te flamen, als het moet Dat ze faalt is dan ook niet haar schuld Ze kan het gewoon niet Dat ze altijd faalt, is nauwelijks verhuld Maar Sann.. verder ben je best een leuke griet. ![]() Kusjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan wel beter, maar ik ben een beetje bang voor Trimm die hier onzichtbaar rondhangt en ik ineens een waarschuwing heb omdat ik andere leden zou afzeiken. Dus dan maar cheesy en lame. ![]()
|
Sanne,
Je kunsten zijn weer laag van stijl, Maar dat kent men hier onderwijl. Ik ben oud van lijf, maar jong van geest, Is het bij jou op je 31ste ook zo'n feest? Dus draai om die rollen, Questor de blije vrijgezel, En Sanne de del, Die zich laat uitwonen in .......
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met al dan niet een grote 'stok', Een vieze oude vent, Dat is wat je bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sanne,
Bedenk je nu alweer een nieuwe dis? Maar die is waarschijnlijk weer als lauwe pis. Niet bijtend, maar stom en banaal, Nuffig zoals je bekende sjaal. Daarom ga ik nu lekker pitten, En laat ik je maar vitten. Weltrusten aan een ieder voor zo direct, En uiteraard de nodige respect. En ja ook jij, Sanne, lieve blufferd, Een dikke zoen op je arrogante snufferd. Trusten!
|
Ik ben er toch ook nog
![]() Edit: Omg als ik snel reageren doe (wat op mobiel forum gelijk staat aan reply), heb ik geen sig, en als ik quote, is dat aangevinkt! Nu heb ik edit geklikt en moest ik zelf het hokje aanvinken. M@rco Marco naamzoek, is dat niet te fiksen?
|
|