Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2010, 13:23
Nona
Nona is offline
Met een aantal mensen van mijn afdeling spelen we dit jaar het sinterklaasspel: een dobbelspel waarbij iedereen cadeautjes inzet en die met behulp van een dobbelsteen en opdrachtjes verdeeld worden.

Iedereen moet een stuk of 4 cadeautjes meenemen, voor een euro of 10 bij elkaar. Niet veel geld per cadeautje, en toch wil je met iets leuks aankomen. Iemand tips? Leuke aanbiedingen gezien, frusteltjes tegengekomen, ervaringen uit een verdelen met geslaagde cadeautjes? Er zijn vast meer mensen die deze tips kunnen gebruiken, dus barst los!
Oud 26-11-2010, 16:07
Ieke
Ieke is offline
Bij ons was een fles jipenjanneke champanje het hoogtepunt. Het was ingepakt, dus iedereen dacht dat het een echte fles drank was en wilde die van de ander hebben als ze iets van de ander mochten kiezen.
Oud 26-11-2010, 18:45
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
kraslot was ook wel iets wat iedereen wilde hebben, maar niet in elke groep zal dit leuk zijn
Oud 27-11-2010, 12:29
Scholier
Scholier is offline
Bij veel winkels kun je kleine spullen halen, zoals bijv. een gum, pen, muismat, enz..
Maar ook make-up, sieraden, drank en nog veel meer zijn geschikt.

Dit is niet allemaal voor een dergelijk iets met collega's geschikt.

Met vriendelijke groet,
Oud 28-11-2010, 00:26
flyaway
flyaway is offline
Een goedgevulde puntzak snoep en een ring deden het erg goed
Oud 28-11-2010, 10:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Een paar jaar geleden was er bij ons spel een hele strijd over een blikken doosje met een fietsbandenplakset, omdat (behalve de koper) niemand wist wat er in zat.
Oud 28-11-2010, 16:22
Nona
Nona is offline
Leuk, die dingen waarover je moet raden.

Ik ben uiteindelijk maar een Blokker binnen gestampt en heb wat spulletjes gekocht: kerstlampjes, wollen huissokken, een drankspel en een vaas. We zullen zien of iemand het leuk vindt.
Oud 28-11-2010, 17:29
Element
Element is offline
Bij de Marskramer/Blokker heb je altijd wel leuke en goedkope spulletjes. Of sieraden.
Oud 29-11-2010, 21:08
Balance
Balance is offline
Speelgoedwinkels hebben voor de categorie ´jeugdsentiment´ vaak in de <5euro bakken nog wel een tamagotchi, een magic twisty of een dvd van bassie en adriaan liggen.
Oud 30-11-2010, 20:43
Pluis
Pluis is offline
een staatslot deed het goed vorig jaar, en een apparaat dat je aan je sleutelbos kon hangen en dat dan piepte als je er naar floot was ook een groot succes en grote pakjes doen het ook altijd goed voor het dobbelen
Oud 12-12-2010, 21:22
Verwijderd
Ik had ooit eens een fleecedekentje en nesquik gegeven (als 1 cadeautje dus). Deden toen wel voor minder dan 10 euro, maar zoiets als dit leek me altijd wel welkom.
Advertentie

Regels voor berichten