Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2010, 15:04
Teuntje
Teuntje is offline
Hallo.

Ik heb een probleem

Ik heb vandaag voor mijn eerste keer seks gehad met een meisje maar het ging heel moeilijk. Ten eerste hij ging der hele tijd niet in en hij werd steeds weer slap ik kon hem maar niet stijf houden. En als ze me dan pijpte(met condoom) deed het een beetje pijn aan mijn eikel. toen het eindelijk lukte kom hem erin te krijgen duurde dat niet heel lang maar ik kwam maar niet klaar is dit raar?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 15:24
Batave
Batave is offline
De eerste keer is altijd lastig, gewoon veel oefenen . Wat je beschreven hebt is geenzins raar, maar kan allemaal verholpen worden als je dus oefent .
Oud 14-12-2010, 19:15
Verwijderd
Je kan gewoon heel zenuwachtig zijn wat ervoor zorgt dat je niet volledig geniet en dus niet echt opgewonden bent/raakt. Ik denk dat het een kwestie van tijd is. Leer elkaar kennen en vertrouwen. Dan komt het vanzelf wel goed
En over condooms gesproken. Het kan dat hij te klein is. Dus dan zou ik kijken naar een andere maat.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Het kan dat hij te klein is. Dus dan zou ik kijken naar een andere maat.
Bedoel je nou zijn penis of zijn condoom?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 20:08
Catch
Catch is offline
Het condoom, grapjurk.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 16:18
Teuntje
Teuntje is offline
Ja het lag niet aan de condoom die was goed maar het voelde gewoon niet lekker het prikde een beetje en deed klein beetje pijn
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 20:03
Pluis
Pluis is offline
ja als het pijn doet is het niet zo gek dat je piemel niet stijf blijft. had je een condoom het apartigheid eraan ofzo?
Oud 16-12-2010, 13:18
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Of de pijpskills van je vriendin zijn nog niet denderend. Als je vriendin op een verkeerde manier pijpt, kan ze bijvoorbeeld met haar tanden tegen je eikel aankomen (au) of te hard knijpen (niet fijn).
Oud 16-12-2010, 14:36
Teuntje
Teuntje is offline
nou dat was het niet als ik gewoon mijn eikel met me vinger aanraak zonder condoom is het ook geen prettig gevoel
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 14:44
Batave
Batave is offline
Dan ben je gewoon nog gevoelig daar beneden, is niet raar ofzo, maar dan weet je dat je dat niet fijn vindt .
Oud 17-12-2010, 11:30
Teuntje
Teuntje is offline
en hoe komt het dat het nog zo gevoelig is dan van onder? want het is best vervelend is dat vaker zo bij mensen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 12:18
Em.
Em. is offline
Nou ja, er zitten natuurlijk ontzéttend veel zenuwuiteinden! En het welberoemde knietje is niets voor niets zo effectief.

Misschien is het bij jou wat gevoeliger dan bij anderen, maar zelfs dat is niet zo heel raar, want er zijn altijd mensen die wat van het gemiddelde afwijken. Ik vind het in ieder geval niet heel vreemd klinken, dat het zo gevoelig is.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
en hoe komt het dat het nog zo gevoelig is dan van onder? want het is best vervelend is dat vaker zo bij mensen
Ja, dat is vaker zo bij mensen want zo zit je in elkaar Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn. Je hebt bijv. ook glijmiddelen die een beetje verdoven (kun je gewoon bij kruidvat of etos kopen) en je weet het nu, dus je kunt er ook rekening mee houden door gewoon aan te geven dat je de manier waarop ze je nu pijpt niet fijn vindt. Práát erover met elkaar!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 16:51
Teuntje
Teuntje is offline
denken jullie wel dat dit na een tijd weer over gaat?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 17:35
Verwijderd
Gepijpt worden met een condoom om werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Gepijpt worden met een condoom om werkt niet.
onzin, sperma fake je niet
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 02:02
scrone
scrone is offline
nou als eerste eerste seks is voor 99% een ramp.
Dat je eikel pijn doet kan door verschillende redenen zijn (misschien vaker wassen)
Allergie voor de condoom waarschijnlijk rubber (erg zelfdzaam)
Ze doet het op een manier die jou penis niet fijn vind.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 11:25
Verwijderd
Klinkt voornamelijk als zenuwen, komt vanzelf goed, lekker blijven oefenen...Ik kwam zelf ook niet klaar de eerste keer dat Ik seks had.. Over het condoom; miss ligt het aan haar manier van pijpen dat het zeer doet, ze is vast ook nog niet zo ervaren...

Zelf vind Ik overigens seksen met condoom ook niet fijn doordat de Rand aan de onderkant bijna altijd (te) strak zit, op een gegeven moment gaat dat zeer doen.misschien moet je eens een ander condoom uitproberen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 12:26
Teuntje
Teuntje is offline
Ja het is niet alleen met een condoom om dat het pijn doet want als ik gewoon mijn eikel met me vinger aan raak nu dan voelt het ook niet lekker en doet het een beetje pijn en altijd als ik onder de douche sta was ik hem:$
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 13:45
Gambokkur
Gambokkur is offline
je moet je voorhuid naar achter trekken, als je eikel dan tegen je onderbroek schuurt wordt ie vanzelf minder gevoelig.
Oud 18-12-2010, 15:34
scrone
scrone is offline
dan is het gewoon je gevoeligheid en je onervarenheid ervan , de een heeft daar wat meer last van dan een ander.
Ook zou je voorhuid iets te kort kunnen zijn waardoor als hij stijf word hij pijn gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik sprak uit mijn eigen beleving. Ik voel gewoon niets en hoewel het wel ontspannend is om naar het op-en-neer bewegende hoofd van de pijpster in kwestie te kijken is de hele seksuele lading voor mij in ieder geval weg, hoe goed ze ook hoofd kan geven.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 21:10
Teuntje
Teuntje is offline
weten mensen nog meer mogenlijkheden?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 19:34
Drieszz
Drieszz is offline
Je moet vooral niet stressen als je je penis in haar vagina wilt steken, en misschien zuigt je vriendin juist iets te hard?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 19:39
DAH
DAH is offline
Citaat:

Kijk maar vanaf 1:30.

Regels voor berichten