Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 17:22
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Hallo iedereen,

Ik zit met iets waarover ik twijfel of ik het moet vermelden. (Het lijkt op het eerste niet zo iets voor in dit forum maar ik dacht toch dat het hier het beste zou passen).

Ik volg al 4 jaar een opleiding (toevallig) dezelfde opleiding als mijn vriend. (We "gaan" al met elkaar sinds het begin van de opleiding). Ik zit in dezelfde klas als hij en werk dus ook vaak samen met hem (niet altijd).

In februari ga ik afstuderen en ik ga proberen om samen met hem een duo-stage te regelen. Nu is het zo dat ik al uitgenodigd ben bij een bedrijf en hier vrijdag heen ga. Mijn vriend is ook uitgenodigd voor een gesprek ook a.s. vrijdag.

Ik zit nu een beetje ermee of ik ga vertellen dat hij mijn vriend is of dat ik dit gewoon achterwege laat. Mijn vriend zegt het niet te willen zeggen, maar als het ten sprake komt tijdens stage het wél gewoon te zeggen.

Ik weet het niet... misschien dat het stagebedrijf hier raar op zal reageren? Tijdens onze opleiding laat ik nooit merken dat hij m'n vriend is (mensen weten het wel natuurlijk omdat het wel eens ten sprake is gekomen). Ik houd opleiding/privé altijd zoveel mogelijk gescheiden.. Dus wil dit bij stage natuurlijk ook doen.

Wat zouden jullie doen en waarom? Want ik zit hier een beetje mee omdat ik denk dat het misschien een rare situatie kan opleveren...?
Oud 07-12-2010, 17:30
Verwijderd
Ik zou het niet uit jezelf vertellen, want dat komt op dat bedrijf niet over als een goede reden om juist voor hun bedrijf te kiezen. Maar mocht het ter sprake komen (ik zou niet weten hoe, maar je weet het nooit), dan zou ik er ook niet geheimzinnig over doen of erover liegen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 11:52
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Niet vertellen, niks irritanter dan verliefde stelletjes die samen werken.

Efteling trekt relatie koppels ook uit elkaar tot goede 20 minuten loop afstand. En met een reden. Stelletjes zijn net zo inefficient als rokers.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 15:24
hookee
hookee is offline
Citaat:
Stelletjes zijn net zo inefficient als rokers.
Auw !
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 15:57
IcedEarth
IcedEarth is offline
Mm.. als je werk en privé gescheiden houdt, begrijp ik eigenlijk niet waarom je een "duo-stage" gaat doen samen.
Wat is eigenlijk een duo-stage?
Oud 09-12-2010, 22:14
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Niet vertellen, niks irritanter dan verliefde stelletjes die samen werken.

Efteling trekt relatie koppels ook uit elkaar tot goede 20 minuten loop afstand. En met een reden. Stelletjes zijn net zo inefficient als rokers.
haha, nou ik heb al bijna 4 jaar een relatie met hem dus zo'n typisch verliefd stelletje kun je ons niet meer noemen.

Tijdens mijn opleiding laat ik ook niet merken dat hij m'n vriend is, mensen weten het omdat het wel eens ten sprake is gekomen. Ik heb me nooit laten overplaatsen omdat ik bij hem in de klas of projectgroep zou willen zitten. (Er is een stel dat dat gedaan heeft).

Docenten weten het niet en mijn studieloopbaanbegeleidster had het zelfs helemaal niet door en geloofde me niet toen ik het vertelde. Buiten mijn opleiding is het natuurlijk wel anders... maargoed dat bedoelde ik dus met werk & privé gescheiden houden, tijdens mijn opleiding is hij een klasgenoot.

Naja... morgen gesprek! Wish me luck!

@ IcedEarth:
Een duo-stage is gewoon met z'n tween stage lopen en (in ons geval dus) samen een onderzoek uitvoeren.
Reageren

Regels voor berichten