Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2010, 15:36
Verwijderd
hoe denken jullie over de filmposter van de film ''sint''
kan het wel of niet?
Advertentie
Oud 06-12-2010, 15:53
Verwijderd
Ik vind het gewoon kunnen. Kinderen zien het toch anders dan dat wij het zien.
Oud 06-12-2010, 17:43
-wassup-
-wassup- is offline
Ik vind het niet kunnen,Omdat jonge kinderen meestal zwak van begrip zijn denken ze dadelijk dat de "echte sint" er ook zo uit ziet.
Oud 06-12-2010, 21:04
dominique192
dominique192 is offline
Ik vind het wel kunnen, ik vind het gezeur. Ouders kunnen wel 6 jaar liegen maar hier niet even iets voor verzinnen? En je moet wel heeeeel dicht bij de poster staan om dat "zombiehoofd" te kunnen zien...maar dat is natuurlijk mijn mening
Oud 07-12-2010, 16:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vind het niet kindvriendelijk. Sinterklaas is de kindervriend bij uitstek en juist hij wordt neergezet als een enorme engerd. Ongeacht dat je als ouder best een verhaal bij die poster kunt verzinnen, vind ik het niet netjes om zo'n cultureel figuur voor zoiets te misbruiken.
Oud 07-12-2010, 17:48
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Ik vind het niet kindvriendelijk. Sinterklaas is de kindervriend bij uitstek en juist hij wordt neergezet als een enorme engerd. Ongeacht dat je als ouder best een verhaal bij die poster kunt verzinnen, vind ik het niet netjes om zo'n cultureel figuur voor zoiets te misbruiken.
Ik ben het eens met Hawahaai.
De film mag van mij wel.

Met vriendelijke groet,
Oud 09-12-2010, 00:19
Verwijderd
Ik denk dat er praktisch geen kinderen echt moeite mee hebben en Sinterklaas koppelen aan die vent met rode kleren op een zichtbaar paard, en met van die vrolijke pieten. De poster is niet zo schandalig dat ie te schokkend in het algemeen is, dus ik vind het allemaal nogal vergezocht om te komen met oh jee die arme kinderen.
Oud 09-12-2010, 16:56
DAH
DAH is offline
Ik vind het wel kunnen. De poster is niet zo bijster eng en ik betwijfel of kinderen de Sinterklaas van de film erin zien.
De ophef over de poster is wel veel gratis reclame!
Oud 10-12-2010, 16:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze moeten niet zo huilen, want de reclames van Black ops en weetiknietwat zijn ook niet voor de poes.
Oud 11-12-2010, 00:55
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ze moeten niet zo huilen, want de reclames van Black ops en weetiknietwat zijn ook niet voor de poes.
Dit.
Oud 11-12-2010, 08:44
flower1989
flower1989 is offline
Ik vind het wel kunnen. Veel kinderen komen anders op een andere manier er wel achter. Tevens vind ik de poster best wel meevallen.
Advertentie

Regels voor berichten