Net zoals Freyja was het voor mij eigenlijk een heel erg saai jaar mbt mijn relatie, was gewoon een heel stabiel jaar
Hoogtepunten:
+Heel veel scriptiestress gehad aan het begin van het jaar, maar hij heeft me er heel goed doorheengeloosd.
+Reis naar down under gemaakt met mn beste vriendinnetje, hem toen periode moeten missen maar dat hebben we helemaal overleefd
+Heerlijke zomervakantie gehad samen
+Samenwoonplannen concreet gemaakt, staan nu bijna bovenaan in de rij voor een huurhuisje
+Beste vriendinnetje blijft gewoon zo lief
+Goed contact met andere vriendinnen, collegas van bijbaantje, zelfs aan het einde van het jaar een keer normaal wezen stappen met meneer Ex.
Dieptepunten
-Af en toe een eenzaam gevoel mbt vriendschappelijk gebied, alsof mensen te druk zijn met zichzelf, maar dit ligt vooral aan mijn eigen gevoel.
-Mijn eigen twijfelgedrag tov wat ik moet kiezen qua studie, bijbaantjes etc, maar pluspunt is dat mn vriend me dan altijd weer eruit weet te trekken.
+- een oude middebareschool vriendin kwam terug van reizen, dik in de problemen (financieel, psych), die trok de hele vriendinnengroep naar zich toe, aan het einde van het jaar lijkt ze er eindelijk uit te liggen..
De dieptepunten beschrijvende voelt het voor mij eigenlijk meer alsof ik iets moet verzinnen want overall denk ik dat het vooral pluspunten waren

.