Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2010, 15:51
Verwijderd
Ik zag 'm nog niet, en ik vind het altijd wel een mooi topic, dus bij deze Wat zijn jouw hoogte- en dieptepunten van dit jaar? Kom maar op

Ik weet het: TS begint... maar ik maak 'm zo!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2010, 16:04
Verwijderd
Hmm ik heb eigenlijk een heel saai jaar want het is allemaal vrij hoogtepunt geweest... maar okee, ik doe een poging. (Oh vriendje klaagt dat ik het dan dus echt geen saai jaar mag noemen, dus bij deze, het was geen saai jaar, er valt alleen weinig meer over te zeggen dan 'het was allemaal fijn!!' ) Ik doe er ook wel vriendschappen bij.

Hoogtepunten:
-zoals gezegd was eigenlijk elke keer dat we elkaar zagen echt leuk, maar ok, eh... de vakantie samen - 2 weken nonstop bij elkaar was heel erg goed te doen en we zijn een prima team!
-telkens weer stapjes dichter bij elkaar komen en steeds concreter toekomstbeeld samen ontwikkelen
-met ene beste vriendinnetje eindelijk weer echt leuk contact! Onze vriendschap heeft dus ondertussen alles overleefd, yay
-met andere beste vriendinnetje is het altijd leuk gebleven <3
-met andere vrienden, als we elkaar zagen, ook telkens heel gezellig

Dieptepunten:
-soms zagen we elkaar maar heel weinig
-netnietruzie via chat/skype soms
-ik zag mijn vriendinnen en vrienden echt veeel te weinig
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 16:54
Akhlys
Akhlys is offline
Heeeey, daar istie weer^^

Goh, ja, het is best wel een klote jaar geweest denk ik. Moet ik even denken...

Hoogtepunten:
- Verhuizen naar Barneveld
- Nieuwe school/opleiding die ik nu wel echt vol ga houden
- Nieuwe mensen leren kennen
- Door op mezelf te gaan heb ik een betere band met m'n ouders.
- Super studentenhuis
- Door het bovenstaande toch (vind ik zelf) op een positieve manier veranderd.

Dieptepunten:
- Voor ik op mezelf ging heb ik een paar maanden thuis gezeten. Daardoor heel dicht tegen een depressie aangezeten door vrijwel geen contact met andere mensen, geen vrienden, niet uitgaan, geen sociale contacten, geen werk, alleen maar binnen zitten omdat ik naar mijn idee niet anders kon.
- Single zijn. Het ligt me gewoon niet. Wel een paar keer korte relaties gehad, maar dat ging gewoon niet.
- Tijdje terug zwaar in de zeik genomen.
- Veel ruzie gehad en vrijwel alle mensen die ik ken van vroeger contact mee afgebroken.

Dieptepunten raken me toch meer dan de hoogtepunten. Maar het feit dat ik nu op mezelf woon helpt wel heel erg om over de dieptepunten heen te komen. We hebben zin in 2011, aangezien het nu alleen maar beter kan gaan
Oud 29-12-2010, 17:00
Verwijderd
Ok, komt ie:

Hoogtepunten:
- in de zomer een maand met meneer gereisd, wat echt super was en onze 'vriendschap' (of wat het dan ook is) alleen nog maar beter heeft gemaakt
- een huisgenootje is ondertussen een goeie vriendin geworden, en met 2 andere kan ik het ook heel goed vinden
- leuke nieuwe mensen leren kennen
- betere vriendschap met een aantal vrienden omdat ik ze vaker ben gaan zien
- band met m'n zusje wordt steeds beter

Dieptepunten:
- nog steeds niet echt weten hoe het nou precies tussen meneer en mij zit (en voorlopig zie ik daar ook weinig duidelijkheid in komen, aangezien ik straks een half jaar wegga)
- er gebeurde niks anders op mannengebied
- zie ene beste vriendinnetje veel te weinig, zeker nu ze samen is gaan wonen aan de andere kant van de stad
- vriendschap met andere beste vriendinnetje is zwaar bekoeld na dikke ruzie vlak voor de zomer, en ik zie het voorlopig niet goedkomen

Hm... eigenlijk wel een steady jaar. In 2011 zit ik de eerste helft van het jaar in het buitenland, dus ik ben heel benieuwd wat dat allemaal gaat brengen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 18:32
Verwijderd
Dieptepunten:
-dat ik niet toegelaten was op de eindhovense school,
-mijn enorme drang om mijn droom werkelijkheid te maken waarvan ik weet dat het nog niet is gelukt en ook niet snel zal lukken, dat zorgt keer op keer voor teleurstellingen
-dat ik minder contact heb gehouden met een aantal oude schoolvrienden en vele nu zelfs helemaal niet meer spreek

Hoogtepunten
-mijn enorme boost in zelfstandigheid en ondernemingskunsten
-mijn geweldige vakantie(2.5 dag) zonder ouders in krakow! samen met mijn begeleidster
-mijn geweldige 2,5 week alleen thuis toen mijn ouders en broertje op vakantie waren
-mijn moed om weer door te vechten heb ik telkens na een aantal weken weer teruggevonden
-mijn doorzettingsvermogen en mijn ''boeit me niks'' percentage is flink omhoog gegaan, ik heb nu echt mn eigen kledingstijl gevonden en ik ben er ontzettend blij mee
-mijn geverfde haar, dat had ik veel eerder moeten doen, blond: goodbye forever!!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 19:34
Volk
Volk is offline
Het was voor mij een goed jaar Ik heb echt hard na moeten denken over mijn dieptepunten, vooral omdat ik nog steeds zweef vanwege mijn hoogtepunten.

Hoogtepunten:
- Samen 2 weken naar Spanje!
- In Spanje een paar vrienden voor het leven gemaakt.
- Contact verbroken met een aantal mensen.
- Vriend van mijn moeder beter leren kennen door in totaal bijna een maand bij hem in huis te hebben moeten leven.
- Wolk van een nichtje gekregen!
- Beter contact met mijn broertje sinds zijn dochtertje is geboren.
- Nieuwe vriendinnen gemaakt kennen door bij een clubje te gaan.
- Met een paar oude vrienden het contact nog meer verbeterd, ze zijn nu als familie.
- Ik heb hard gewerkt aan mijn social skills, er is niet veel veranderd, maar ik ben heel tevreden met het resultaat. Meer hoeft van mij ook niet.
- Grote klik met de jongens op school.

Dieptepunten:
Toch niet de klik gemaakt met de meiden op school waar ik toch een beetje op hoopte.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 16:33
Verwijderd
Hoogtepunten:

- Vriendschappen die ik had zijn hechter geworden, meer contact, meer vertrouwen etc.
- Veel leuke dingen gedaan met vrienden (concerten, dagjes weg, etc)
- Goede vakantie gehad in Frankrijk
- Uitgevonden wat ik nou eigenlijk wil met mijn leven

Dieptepunten:

- Uitgaan van mijn relatie.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 18:07
Megamandy
Megamandy is offline
een hoogtepunt is dat ik dit jaar veel leuke en lieve mensen heb leren kennen.
een dieptepunt is dat ik nog steeds niets met die leuke jongen heb!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 18:21
Jason2
Jason2 is offline
Hmm voor mij was het een Mooi jaar, maar ook een verdrietig en pijnlijk jaar.

Hoogtepunten:
- Geslaagd voor mijn Havo
- Eerste keer sex gehad (ja ja zeker een hoogtepunt!)
- Op vakantie geweest naar Disneyland met mijn vriendin
- Heb nu volgens mij echt door wat ik later wil worden

Dieptepunten:
- Gestopt met mijn vervolgopleiding
- Uit elkaar gegaan met mijn vriendin (Het maakt het alleen nog maar pijnlijker omdat nog steeds van haar houd)
- Gewerkt als aardappelsorteerder
- Veel vrienden van de middelbare school spreek ik amper tot niet meer
- En ja, ik zag het ook bij iemand anders, Single zijn, ik kan het gewoon niet, ik heb het liefst iemand naast me.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 18:33
Verwijderd
@Volk, Dat klinkt idd als een goed jaar!!
Ruilen??
Nee grapje
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 21:35
Verwijderd
+ eindelijk Dobermann irl ontmoet
+ een interessant jaar qua dates
+ nieuwe vrienden gemaakt op school
+ een 9jaar jongere maar toch wel erg interessante jongen ontmoet te hebben
+ een enigszins stabiele relatie te hebben gehad met een aan alle voorwaarden voldoende man
+ weer eens verliefd te zijn
+ toch het contact verbreken met iemand die energie slurpt
+ voor de eerste keer op een interessante vrouw afstappen in een discotheek
+ beste seks ever

- het verliefd zijn en geen verliefdheid terug bij iemand die zo perfect lijkt
- dat de relatie met de man die aan alle voorwaarden voldoet, niet werkt omdat er geen gevoelens zijn
- het uitmaken met diegene waar ik nu terug verliefd op ben en alle spijt daaromtrent
- kinderachtige, vage, onbegrijpelijke, domme, stomme mannen/jongens
- mensen waarvoor je steeds moeite doet, maar die niets voor jou over hebben
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 22:07
miekmuis
miekmuis is offline
Hoogtepunten:
-Vriendschap met iemand gesloten onverwacht
-Leuk contact met een klasgenootje opgebouwd

Dieptepunten
-Relatie ging steeds verder achteruit tot hij uiteindelijk stuk is gelopen
-Contact met zus verbroken, die daarvoor toch wel mijn beste vriendin was
-Een van beste vriendinnetjes is naar België verhuisd
Oud 31-12-2010, 03:04
sanni
sanni is offline
hoogtepunt:
Die geweldige vakantie met hem (en dat t goed ging met mijn familie)

Dieptepunt:
Hem verliezen aan een ander..
Oud 31-12-2010, 09:46
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Net zoals Freyja was het voor mij eigenlijk een heel erg saai jaar mbt mijn relatie, was gewoon een heel stabiel jaar

Hoogtepunten:
+Heel veel scriptiestress gehad aan het begin van het jaar, maar hij heeft me er heel goed doorheengeloosd.
+Reis naar down under gemaakt met mn beste vriendinnetje, hem toen periode moeten missen maar dat hebben we helemaal overleefd
+Heerlijke zomervakantie gehad samen
+Samenwoonplannen concreet gemaakt, staan nu bijna bovenaan in de rij voor een huurhuisje
+Beste vriendinnetje blijft gewoon zo lief
+Goed contact met andere vriendinnen, collegas van bijbaantje, zelfs aan het einde van het jaar een keer normaal wezen stappen met meneer Ex.

Dieptepunten
-Af en toe een eenzaam gevoel mbt vriendschappelijk gebied, alsof mensen te druk zijn met zichzelf, maar dit ligt vooral aan mijn eigen gevoel.
-Mijn eigen twijfelgedrag tov wat ik moet kiezen qua studie, bijbaantjes etc, maar pluspunt is dat mn vriend me dan altijd weer eruit weet te trekken.

+- een oude middebareschool vriendin kwam terug van reizen, dik in de problemen (financieel, psych), die trok de hele vriendinnengroep naar zich toe, aan het einde van het jaar lijkt ze er eindelijk uit te liggen..

De dieptepunten beschrijvende voelt het voor mij eigenlijk meer alsof ik iets moet verzinnen want overall denk ik dat het vooral pluspunten waren .
Oud 31-12-2010, 11:19
Giles
Giles is offline
+ mijn vriend
+ vier leuke dames ontmoet die wel vriendinnen kunnen worden
+ relationeel vuil bij het afval gezet
+ na drie jaar dochtertje weer gezien, adoptieouders zijn geweldig <3
Oud 31-12-2010, 11:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
+ het gaat weer veel beter met de gezondheid van Vriendje, en dat scheelt veel in de stress tussen ons
+ appartement verkocht en verhuisd
+ werk gaat steeds beter en wordt in het algemeen alleen maar leuker / interessanter
+ cursus voor mijn werk (maar ook interesse!) gestart

- nog geen nieuwe woning (maar wel druk aan bezig, dus in 2011 wordt dat vast een +)
- erg druk op het werk, geen goede combinatie met perfectionistische ik
- dieptepunt in het contact met mijn ouders dit jaar, maar misschien is het wel goed zo
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 14:21
AzN
AzN is offline
+ Bachelordiploma binnen
- Weer 'n ex erbij
- Gezakt voor m'n AVB (laatste motorrijexamen)
Oud 31-12-2010, 15:32
DAH
DAH is offline
+Ik ben sportiever geworden.
+Heb gepraat en gechat met het meisje waar ik verliefd op ben. (Da's een mijlpaal voor mij )
+Ik ben nu officieel Atheist
+Ben socialer geworden en heb er een paar vrienden bij.
+Heb 2 keer "I'm too sexy" gedaan voor m'n klas (en voor een stel Poolse scholieren, in Polen)
+Hou nu nog meer van de 60's en 70's.
+Ben sterker en gespierder geworden, maar dat hoort ook bij sportief zijn. (Het is een begin, maar nog niet zo veel hoor)
+Heb nu meer met techniek en motoren (BMW!!!)

-Ben nu school een beetje aan het verkloten.
-Ben er achtergekomen dat dat meisje waar ik het over had een vriendje heeft
-Nog wel wat dingen, maar ik weet niet meer wat...
Oud 31-12-2010, 15:38
Signy
Signy is offline
+ Studie afgerond.
+ Baan gevonden.

- Nog geen nieuwe woning (maar wel druk aan bezig, dus in 2011 wordt dat vast een +)
- Nog geen nieuwe lover.
Reageren

Regels voor berichten