Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2010, 18:15
degewonestudent
degewonestudent is offline
Er was een meisje die ik leuk begon te vinden, maar jammer genoeg voelde ze niks voor mij 1 jaar geleden.
Totdat ze me een paar weken geleden zei dat ze me toch leuk vond en na een paar dagen heb ik haar verteld dat ik ook die gevoelens nog had.

Zo gek, want ik dacht echt dat ze niks voor me voelde en we zijn altijd goede vrienden geweest en gewoon op de normale manier omgegaan, ondanks die ik nog die gevoelens nog had en zij het waarschijnlijk nog weet.

Alleen ik vraag me af hoeveel het dan waard is, ondanks dat die gevoelens eerst niet wederzijds waren.
Ik ben dus ook bang dat ook haar liefde voor mij weer snel kan omschakelen.
Is het zo zeldzaam dat niet-wederzijdse gevoelens opeens weer wel wederzijds wordt?
Heeft er iemand meegemaakt dat niet-wederzijdse gevoelens alsnog worden beantwoord?

thanx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2010, 19:14
Em.
Em. is offline
Nou, alle gevoelens die ik ooit eens heb gehad, waren er daarvoor ooit niet. Misschien kun je wel iets meer op jouw gevoelens 'vertrouwen' dan die van haar, maar slechts omdat ze er langer zijn. Een jaar verliefd is wat anders dan een week verliefd, zeg maar. Maar niet omdat het eerst niet wederzijds was, denk ik.

En zelf heb ik één vriendje gehad, dus dat was in zekere zin wederzijds, en in zekere zin niet, want het was niet zoveel van mijn zijde. Maar tenzij iedereen uitsluitend tegelijk verliefd wordt, neem ik aan dat het niet zo raar is dat niet-wederzijds verandert in wel-wederzijds.

En gefeliciteerd, denk ik?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 20:48
degewonestudent
Citaat:
Nou, alle gevoelens die ik ooit eens heb gehad, waren er daarvoor ooit niet. Misschien kun je wel iets meer op jouw gevoelens 'vertrouwen' dan die van haar, maar slechts omdat ze er langer zijn. Een jaar verliefd is wat anders dan een week verliefd, zeg maar. Maar niet omdat het eerst niet wederzijds was, denk ik.

En zelf heb ik één vriendje gehad, dus dat was in zekere zin wederzijds, en in zekere zin niet, want het was niet zoveel van mijn zijde. Maar tenzij iedereen uitsluitend tegelijk verliefd wordt, neem ik aan dat het niet zo raar is dat niet-wederzijds verandert in wel-wederzijds.

En gefeliciteerd, denk ik?
Blijkbaar en daar komt ook een klein beetje geluk bij kijken denk ik.
Ik geloof ook niet echt in 'liefde op het eerste gezicht'. Ik word pas echt verliefd als ik die persoon beter leer kennen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 22:35
Verwijderd
Datzelfde geldt waarschijnlijk voor haar, alleen duurt het blijkbaar wat langer.

Nou als ik jou was zou ik gewoon blij zijn, hoor
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 22:42
degewonestudent
Citaat:
Datzelfde geldt waarschijnlijk voor haar, alleen duurt het blijkbaar wat langer.

Nou als ik jou was zou ik gewoon blij zijn, hoor
Je hebt gelijk hoor! Alleen ondanks dat ik nog steeds gevoelens voor haar had, had ik er niet echt opgerekend in deze tijd en niet echt bij stilgestaan vanwege andere dingen. Maar dit is natuurlijk het mooiste wat ik kan heben
Het was gewoon ff verwarrend dat ze eerst geen gevoelens voor mij had, maar later weer wel.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 22:54
Verwijderd
Nou ja ik kan me allerlei situaties voorstellen waarin dat zou kunnen. Misschien had ze nog een vriendje of zat ze met iemand anders in d'r hoofd toen ze jou leerde kennen, waardoor ze jou toen gewoon niet op die manier zag. Misschien was ze überhaupt nog niet toe aan een relatie. Misschien duurt het bij haar gewoon heel lang voor ze iemand leuk vindt. Misschien ben jij wel veranderd het afgelopen jaar, waardoor je nu plotseling wel in haar plaatje van leuke-knul past. Wij weten het ook niet, maar er zijn allerlei logische redenen te bedenken, hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 22:58
Verwijderd
Ik ben ook weleens afgewezen door een meisje toen ik wat jonger was. Natuurlijk is dat ondertussen al diverse malen rechtgezet maar verder heb ik helaas geen gevoelens (meer) voor haar.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 23:13
degewonestudent
Citaat:
Ik ben ook weleens afgewezen door een meisje toen ik wat jonger was. Natuurlijk is dat ondertussen al diverse malen rechtgezet maar verder heb ik helaas geen gevoelens (meer) voor haar.
Bedoel je soms dat dat meisje je later wel leuk begon te vinden?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 08:13
Verwijderd
Dat weet ik niet zo goed maar ik heb haar alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten