![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb volgens mij dezelfde operatie als jouw ondergaan mijn voorhuid zat ook te strak,
ik heb soms ook dat wanneer ik sex heb ik soms niet klaar kan komen het lijkt wel alsof je penis duf is en je bijna niks voelt. Ik kan dan uren stoten maar kan niet klaarkomen. dit gebeurt bij mij wanneer ik; -te gespannen ben -te moe ben -of als ik ff eerder ben klaar gekomen mijn raad is dus ontspan, het was je eerste keer waarschijnlijk had je gewoon last van zenuwen. en aangezien je je van te voren hebt gemasturbeerd kan het ook zijn dat je fysiek nog niet klaar was voor de 2e ronde ![]() PS: wat helpt is wanneer je merkt dat je bijna niks meer voelt (hoewel je toch echt aan het stoten bent) af te wisselen van stimulatie ( switch van vaginale sex naar anale of orale sex , russich nemen vind ik persoonlijk ook erg lekker aanvoelen ![]() succes en mocht je nou echt denken dat er iets mis is met je zenuwen vraag dan ff de artsen die je geopereerd hebben ![]()
Laatst gewijzigd op 22-04-2012 om 13:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor je reactie, jij weet precies waar ik het over heb. De dag daarvoor had ik volgens mij wel gemastrubeerd en lag het daar toen aan, toen we naar bed gingen kon ik nauwlijks slapen dus dat het daardoor de volgende ochtend alsnog niet lukte. Ik had nog gevraagd om het op z'n russisch te doen maar dat wou ze niet, en ze had al problemen met vaginaal dus kon ik anaal haar niet aandoen (ze vond anaal vingeren tijdens 69 al niks dus was het wel duidelijk) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat bedoel je precies met ze had al problemen met vaginaal? geen russisch en geen anaal? tja das balen ![]() dan rest je in geval van nood alleen nog te switchen naar oraal of aftrek beurt ![]() Verder hoop ik dat je snapt dat je bij anale sex altijd glijmiddel moet gebruiken want zonder glijmiddel is zelf een vinger anaal onprettig ![]() PS: heel belangrijk mocht je toch anaal met je vriendin doen; kun je niet van anus naar vagina switchen, dit kan namelijk infecties veroorzaken en switchen van anus naar mond is ook geen slim idee want dan meurt je vriendin uit haar bek xD dus wanneer je naar anaal switched maak het anaal af ![]()
Laatst gewijzigd op 22-04-2012 om 17:30. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
Ik kon niet klaarkomen tijdens sex, ! (Blunder) robert222 | 8 | 19-09-2012 20:16 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen: geen controle Mymo09 | 21 | 13-12-2011 19:30 | |
Seksualiteit |
Hoeveel keer op een avond klaarkomen? thomaske | 29 | 08-11-2006 10:16 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
My 1st time >> Zij 5x klaargekomen... ikkuhh...?? eGo | 5 | 09-01-2002 10:29 |