Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2010, 17:29
bossabossa1
bossabossa1 is offline
Beste mensen,
Ik heb 28 december 3 maanden met mijn vriendin en ik wil graag iets heel leuks met haar gaan doen. Dus was ik op het idee gekomen om met zijn 2en ergens te gaan eten en daarna naar een (pop)concert te gaan of naar een carbaretvoorstelling (Najib amhali, bert visscher of iets in die hoek). Maar nou is het probleem dat ik zoiets nooit eerder heb geregeld en ik dus niet weet waar ik voor een redelijke prijs (max 50 euro pp inclusief reiskosten vanuit Groningen) iets leuks kan vinden. Ter info: ik ben 17 en mijn vriendin is 16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2010, 19:52
Verwijderd
Volgens mij gaat je dat niet lukken. Sowieso voor een kaartje ben je minimaal rond de veertig euro kwijt, tenminste, hier wel. Als je dan een menu voor vijf euro bij de mac haalt, zou dat kunnen lukken, maar als je ook nog met de trein/bus/tram moet, gaat m dat niet worden. Ik zou eerder inzetten op 75/100 euro. Zoek een theater in de buurt op, kijk naar wat daar speelt binnenkort en boek je kaartjes. Succes
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 14:38
Tallahassee
Tallahassee is offline
Misschien een heel ander voorstel, maar heb je er al aan gedacht om op daguitstapjes te zoeken? Op het internet is er een bepaalde site waar je leuke dagactiviteiten kunt zoeken en aanschaffen, wat zeker niet duur hoeft uit te vallen.
(Ik weet niet of het posten van links is toegestaan in een forumbericht, forumbaas?) Ik denk van niet, dus als je nog wil vragen, stuur me dan een pb'tje.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 17:18
Verwijderd
Sowieso zijn voorstellingen van Najib en Bert meestal binnen het half uur uitverkocht.

En links mogen geplaatst worden als het bij het topic past en niet van jezelf is om reclame te maken.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 17:48
Verwijderd
Nou als je bijvoorbeeld naar een leuke pizzeria gaat of een niet al te duur restaurant, kun je voor ongeveer 25 euro pp wel klaar zijn, hoor. En met die overige 25 euro kun je heus nog wel iets leuks gaan doen. Alleen zijn de cabaretiers die je noemt inderdaad erg duur, maar misschien is het ook leuk om naar een wat onbekendere cabaretier of standup comedian te gaan? En hebben jullie eigenlijk een cjp-pas oid? Want dan krijg je ook korting.

Sowieso moet Groningen een theater hebben, en die theaters hebben meestal elke dag van de week wel grote én kleine optredens. Dus als je op de site daarvan kijkt, kun je vast wel iets vinden wat je boeit - muziek, theater of cabaret, of iets anders natuurlijk. En die kleinere optredens zijn vaak een stuk goedkoper!

Wat ook leuk is misschien is juist een duur treinkaartje te kopen (bijvoorbeeld zo'n vakantieretour iets, ik weet niet of dat er in de kerstvakantie is? Maar dat je met z'n tweeën voor 40 euro het hele land door kunt reizen), en dan van tevoren lekker meeneembaar eten klaar te maken en dan een plek gaan opzoeken die je allebei leuk vindt (bijvoorbeeld in sneeuw en wind aan het strand, altijd goed <3). Wel een droog en warm plekje zoeken om je lekkere dingen op te eten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 22:54
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Kijk eens op de-oosterpoort.nl, alles wat in de Oosterpoort en Stadsschouwburg draait. En vera natuurlijk, maar dat is meer underground muziekdingetjes. Ook leuk en vaak wel een leuk aanbod: de Usva! Kost geen drol (want, studentencultuurcentrum) maar heeft vaak wel leuke dingen staan! En als je daar een tof etentje aan vastknoopt komt het vast goed! Voor etentjes in Groningen zou je vooral de Tapasco eens moeten proberen, die heeft ook vaak kortingsbonnen in de Studentenkrant staan, en die kun je dan weer in elk universiteitsgebouw oppikken ! Succes!
Reageren

Regels voor berichten