Heb deze PC momenteel bij mijn ouders staan maar wanneer ik daar ben gebruik ik eigenlijk ook haast alleen mijn laptop. Ik kan het geld wel beter gebruiken dus zet ik hem te koop. Het volgende wordt verkocht, ik heb de individuele prijzen erachter gezet om een indicatie te geven waar ik mijn prijs op baseer. Het systeem wordt echter niet in losse onderdelen verkocht.
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 + Intel Boxed koeler (50,-)
CPU koeler: Intel S775 boxed (5,-)
Moederbord: Intel D946GZIS (30,-)
Geheugen: 2x1GB Team Xtreem Dark PC6400 cl4 (32,5)
Videokaart: Sapphire HD3850 512MB GDDR3 (32,5)
Behuizing: Silverstone TJ08 gemod met sidewindow (55,-)
Voeding: Xgear 450w (12,5)
Fancontroller: Zalman 6-kanaals ZM-MFC1 (15)
Fan: 1x NZXT 120mm zwart (2,5)
Neon: 2x 10cm blauw (2,5)
Totaal (meeneemprijs): 225
Bieden vanaf: 200
Let op: Dit systeem komt zónder HDD, deze houd ik zelf. Ook zit er geen optische drive in, wanneer je hier behoefte aan hebt moet je die er ook zelf even in zetten.
Let op 2: Op de foto zie je een witte fan achterin zitten. Deze houd ik zelf maar ik plaats er een andere (zwarte) voor terug. Ook zie je een Zalman koeler op de videokaart, hier gaat de stock koeler terug op (tegen meerprijs van 15,- mag de VF900-Cu LED erop blijven zitten).
Eventuele op of aanmerkingen kun je hieronder in het topic plaatsen, houd het echter nuttig. Excuses voor de slechte foto's, mijn telefoon heeft niet zo'n denderende camera. Liefst ophalen in Bavel gezien formaat en gewicht. Verzenden alleen op eigen kosten en risico.