Advertentie | |
|
![]() |
|
55 kilo en 170 is geenszins dik, moet ik zelf ook zeggen dat ik van emomuziek houd, en de stijl mij ook aanspreekt, maar de reden dat je dat kan horen kan ook met je stemming te maken hebben. Dat je jeugd niet leuk was, met veel verhuizen, hebben wel meer mensen last van en ik begrijp je situatie. Dus als jij nog eens probeert die jongen toe te voegen op msn, dan kunnen jullie misschien in gesprek raken, als hij je weer verwijdert vindt hij je waarschijnlijk niet leuk.
|
![]() |
|
Het heet puberteit. Veel meer kan ik er niet over zeggen. Je overleeft het wel, want dat hebben wij allemaal ook gedaan. Probeer gewoon met je vriendinnen leuke dingen te doen en als je vaker contact hebt met mensen waar je nooit heel veel mee praat leer je misschien sneller om minder nerveus te zijn. Dan gaat het vanzelf. Zit je bij een sportvereniging ofzo?
Oh en interpunctie is wel handig, dat maakt een verhaal een stuk beter leesbaar en krijg je ook wat meer reacties omdat mensen niet halverwege je verhaal afhaken. ![]()
|
Je leeft veel voller met wat zelfvertrouwen. Het is jouw leven, zie het als jouw verantwoordelijkheid en verander actief dingen. Raak niet overstuur door wat anderen van je zeggen of vinden, hun opmerkingen en ideeën maken jou niets minder waard.
Je lijkt een beetje op hoe ik vroeger was: verlegen, ik liep ook altijd met muziek op naar mensen te kijken, en ging weleens alleen eten. Toch maakte het me heel gelukkig en had ik de vrijheid om even mijn gedachten op een rijtje te zetten. Op een dag besloot ik alles te veranderen en gewoon vrolijk met zelfvertrouwen door het leven te wandelen, en iedereen moet dit besluit ooit nemen. Noem het de puberteit, wat je maar wilt, maar deze fase gaat voorbij zodra je daarvoor kiest! PS: ik begon met boeken te lezen over hoe ik mezelf altijd kan verbeteren. Het klinkt misschien suf, maar dat zouden meer mensen moeten doen. Hier zoek je toch ook naar raad van mensen die iets schrijven? Voor meer tips vraag je maar.
||
![]() |
Citaat:
![]() en afwezignummer2 laat mensen lekkur spelingsfauten makken als ze dat wilen we ziten hier niet bij nederllands les he |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent ook niet supermager, maar wel erg slank. Als ik 55 kg weeg ben ik zelfs zo dun dat je mijn ribben kunt zien, en ik ben nog iets minder lang ook... dat is gewoon dun, hoor. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Elke avond enorm waardeloos voelen Noeleke | 32 | 28-07-2010 13:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #108 rare kwast | 493 | 21-09-2007 21:11 | |
Psychologie |
Ik voel me kut! Sky Jewel | 30 | 18-03-2004 12:44 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me HelpMePlease | 12 | 28-02-2003 07:14 | |
Psychologie |
Voel me niks waard... Somberjoch | 7 | 14-01-2003 09:04 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 |