Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2010, 20:19
waardloosmeid
waardloosmeid is offline
Hallo ik ben een meisje van 15 jaar

Mijn leven is sinds ik op de middelbare school zit erg verandert ik ben erg verlegen geworden maar niet veel sociaal contact als me vriendinnen zit meestal in de zelfde vrienden groep en als ik probeer met iemand te praten begin ik te stotteren of praat ik veel te snel
Jongens hoe moet ik daar over beginnen er is een jongen op school die ik erg zie zitten maar hij vind me denk ik niet echt leuk want ik voegde hem toe op msn maar hij verwijderde mij denk ik en toen had hij een nieuwe msn maar ik voegde hem niet meer toe maar hij kijkt weer wel erg veel naar me zeggen mijn vriendinnen en zie ik ook zelf laats ging hij zelfs bukke door een raam om mij te kunnen zien.. maar of het verder wat wordt denk ik niet ik ben veels te verlegen en voel me ook gewoon lelijk vergeleken met de meisjes met wie hij praat ik eet ook niet meer veel ben in twee weken ander half kilo af gevallen voel me gwn dik ookal zeggen me vriendinnen van niet ben 55 kilo en 170 lang maar het kan ook allemaal door komen omdat ik geen leuke jeugd heb gehad steets verhuizen 15 maar liefst een keer huisloos geweest bij een soort tante gewoont en thuis krijg ik nu vaak de schuld

de enige waar ik me troost in kan vinden is me geloof en muziek als ik muziek luister op straat dan kijk ik niet naar de grond dan durf ik mensen aan tekijken dan voel ik me alsof ik de wereld aan kan en ze noemen mij nu ook emo sommige vriendinnen van me omdat ik dan soort van verandert ben ik vind alleen de muziek fijn om te luisteren en de kleding

help me alsjeblieft

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2010, 20:44
Qimm
Qimm is offline
Je bent aan het puberen, pubers voelen zich vaak waardeloos, onbegrepen en verdwaald. Als je voldoende eet, drinkt en ademhaalt overleef je het gewoon en zijn er zeer goede kansen dat je er alsnog normaal uitkomt. Verloochen jezelf niet, doe geen dingen die je zelf niet zou bedenken omdat anderen dat normaal vinden of doen. Dan kun je jezelf ook gewoon in de ogen blijven kijken.
Oud 09-12-2010, 21:20
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ga je dus echt nooit overleven zonder punten, komma's en enters.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 21:37
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ga je dus echt nooit overleven zonder punten, komma's en enters.
Dude dan is er hier iemand die zo'n verhaal typt en slecht in haar vel zit en ga jij zitten zeiken over punten, komma's en enters.

@TS
Om 1 ding te bevestigen wat je vriendinnen ook al zeiden: met 55 kilo en 170 cm ben je niet dik!
Verder is een gesprek aangaan met die jongen de enige oplossing om te kijken of hij je leuk vindt (of eventueel later leuk zou kunnen gaan vinden).
Succes!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 22:20
Daantjer
Daantjer is offline
55 kilo en 170 is geenszins dik, moet ik zelf ook zeggen dat ik van emomuziek houd, en de stijl mij ook aanspreekt, maar de reden dat je dat kan horen kan ook met je stemming te maken hebben. Dat je jeugd niet leuk was, met veel verhuizen, hebben wel meer mensen last van en ik begrijp je situatie. Dus als jij nog eens probeert die jongen toe te voegen op msn, dan kunnen jullie misschien in gesprek raken, als hij je weer verwijdert vindt hij je waarschijnlijk niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 23:08
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dat is echt niet dik hoor, en hoewel het modebeeld het tegenspreekt houden veel jongens sowieso wel van wat vrouwlijkere vormen.
Oud 09-12-2010, 23:13
Verwijderd
Jemig met 55 kg en 170 heb je nog niet eens vrouwelijke vormen, dan zit je aan de absolute ondergrens van een gezond gewicht en een gezond bmi.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 07:43
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
nou emo muziek is niet echt min ding zegma...
als ik dat heb zet ik gewoon een blij liedje op folk of indie ofzo
maar dat zit er dus denk ik ook niet in.
zoek mensen die beetje dezelfde stijl hebben en ga naar concerten enzo
bestwel kans dat je daar iemand tegen komt ;-)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 11:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het heet puberteit. Veel meer kan ik er niet over zeggen. Je overleeft het wel, want dat hebben wij allemaal ook gedaan. Probeer gewoon met je vriendinnen leuke dingen te doen en als je vaker contact hebt met mensen waar je nooit heel veel mee praat leer je misschien sneller om minder nerveus te zijn. Dan gaat het vanzelf. Zit je bij een sportvereniging ofzo?
Oh en interpunctie is wel handig, dat maakt een verhaal een stuk beter leesbaar en krijg je ook wat meer reacties omdat mensen niet halverwege je verhaal afhaken.
Oud 10-12-2010, 18:37
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Dude dan is er hier iemand die zo'n verhaal typt en slecht in haar vel zit en ga jij zitten zeiken over punten, komma's en enters.
Sorry hoor, maar ik kom er niet doorheen geploegd.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 20:11
waardloosmeid
waardloosmeid is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar ik kom er niet doorheen geploegd.
sorry hoor maar ik zit hier met een probleem en word er erg ongelukkig van en dan begin jij met punten enzovoort als je niet van plan bent op te helpen verwijs ik je door naar een andere topic
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 23:01
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Je leeft veel voller met wat zelfvertrouwen. Het is jouw leven, zie het als jouw verantwoordelijkheid en verander actief dingen. Raak niet overstuur door wat anderen van je zeggen of vinden, hun opmerkingen en ideeën maken jou niets minder waard.

Je lijkt een beetje op hoe ik vroeger was: verlegen, ik liep ook altijd met muziek op naar mensen te kijken, en ging weleens alleen eten. Toch maakte het me heel gelukkig en had ik de vrijheid om even mijn gedachten op een rijtje te zetten. Op een dag besloot ik alles te veranderen en gewoon vrolijk met zelfvertrouwen door het leven te wandelen, en iedereen moet dit besluit ooit nemen.
Noem het de puberteit, wat je maar wilt, maar deze fase gaat voorbij zodra je daarvoor kiest!

PS: ik begon met boeken te lezen over hoe ik mezelf altijd kan verbeteren. Het klinkt misschien suf, maar dat zouden meer mensen moeten doen. Hier zoek je toch ook naar raad van mensen die iets schrijven? Voor meer tips vraag je maar.
Oud 11-12-2010, 23:06
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
PS: ik begon met boeken te lezen over hoe ik mezelf altijd kan verbeteren. Het klinkt misschien suf, maar dat zouden meer mensen moeten doen. Hier zoek je toch ook naar raad van mensen die iets schrijven? Voor meer tips vraag je maar.
jep klinkt suf...
en afwezignummer2 laat mensen lekkur spelingsfauten makken als ze dat wilen we ziten hier niet bij nederllands les he
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 23:16
Batave
Batave is offline
Citaat:
jep klinkt suf...
en afwezignummer2 laat mensen lekkur spelingsfauten makken als ze dat wilen we ziten hier niet bij nederllands les he
Goede interpunctie bevordert wel de leesbaarheid van een topic en dus heb je dan meer kans dat mensen blijven lezen en je willen helpen.
Oud 12-12-2010, 18:43
Kaa
Kaa is offline
Als je gaat studeren krijg je een tweede kans
Nee ff serieus; niet zo druk maken, het komt wel goed. Alle dingen die je nu zo ingrijpend en belangrijk vind, vind je over 3 jaar onzinnig. Dus zit je tijd uit, en stop met afvallen
Oud 13-12-2010, 19:22
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Als je gaat studeren krijg je een tweede kans
Nee ff serieus; niet zo druk maken, het komt wel goed. Alle dingen die je nu zo ingrijpend en belangrijk vind, vind je over 3 jaar onzinnig. Dus zit je tijd uit, en stop met afvallen
Klopt helemaal, je kunt het beste gewoon geduld hebben en in die tijd niet voor de trein springen.
Oud 13-12-2010, 21:30
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
altijd handig advies... spring niet voor een trein... vooral niet voor die van mij
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 17:33
bossabossa1
bossabossa1 is offline
Citaat:
Jemig met 55 kg en 170 heb je nog niet eens vrouwelijke vormen, dan zit je aan de absolute ondergrens van een gezond gewicht en een gezond bmi.
Niet waar, mijn ex had dezelfde maten en cup D, en was niet supermager, dus het kan prima.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Niet waar, mijn ex had dezelfde maten en cup D, en was niet supermager, dus het kan prima.
Was ze toevallig onder de 18?

Je bent ook niet supermager, maar wel erg slank. Als ik 55 kg weeg ben ik zelfs zo dun dat je mijn ribben kunt zien, en ik ben nog iets minder lang ook... dat is gewoon dun, hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 22:19
Batave
Batave is offline
170 en 55kg is echt te dun, geef mij maar een beetje vlees om de botten .
Reageren

Regels voor berichten