Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
(maar wat haar niet leuk lijkt is al die 24/7 aandacht. waar je als kunstenares minder of geen last van hebt) (buiten grote tentoonstellingen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk niet dat ik graag een dag het leven van een (Pop)ster wil meemaken.
Er is volgens mij veels te veel drukte om je heen. Nauwelijks privacy door al die media. En je maakt op zo'n dag volgens mij wel een stuk of zes scheidingen mee. Aangezien je telkens weer iets beters aan de haak slaat. Nee niks voor mij ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
maar met kunst kun je sowieso veel lastiger beroemd worden als met zingen of acteren, het lijkt me wel leuk om beroemd te zijn als kunstenares, en wat fluffykitten zei, kunstenaars/kunstenaressen houd de media veel minder in de gaten. tentoonstellingen heb ik al gehad, nouja dr lagen dan 4 dingen ofzo, maar daar was ik zelf niet eens bij ![]() |
![]() |
|
Echt het tegenovergestelde van wat ik ben voor een dagje lijkt me wel leuk.
Dus een man, een stoere, verleidelijke. Eentje zoals George Clooney ![]() Wat Etmakas zegt vind ik ook wel een goeie, met Geert Wilders ruilen voor een dag. Niet dat hij verleidelijk is haha, maar gewoon voor de grap ja ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 |