Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2010, 21:01
sshygirl
sshygirl is offline
Oke sirieus ik heb (laten we het noemen) echt zwaar hulp nodig. Hier komt mijn leuke verhaal (wat je leuk noemt -.-')
Nou het begon allemaal op hyves 1 maand geleden hij had blijkbaar op mijn profiel gekeken dus ik geef hem reactie en respect en zo leerden we elkaar kennen. Hij vroeg mijn msn ik ga die blablabla en een week later klikte het echt gewoon super goed. Toen vroeg hij of ik wel eens ging schaatsen en ik zei natuurlijk ja. Die dinsdag ging ik met mijn nicht schaatsen. Was hij daar ook. Wij schaatsen zo voor bij hem kijkt hij met open mond naar ons en roept hij heel hard me naam. Ik kijk niet om omdat ik dat niet durfde (wat best arro overkwam) dus wij schaatsen verder. Vraagt even later een van zijn vrienden of ze mee mochten schaatsen (dat vroegen ze btw aan mij ze hadden het ook de heletijd over ons) en ik roep dus terug :'ja kom maar'. Dus hun komen zo en allemaal slippen helemaal onder het ijs (joehoe). Een paar weken later gingen we weer schaatsen. Wij zaten in de kantine en ik kijk even rond komt hij daar binnen (biggest shock ever) gaat ie naar de bar iets bestellen maar het duurde hem te lang gaat ie op de bank waar wij ook op zitten zitten (kom op hij had het niet eens door) toen gingen wij weer schaatsen naar de binnen baan (er is een ijshockeybaan en 400m baan ik vertel alle details ja dus niet zeiken) komt hij daar ook ziet ik ons in dat hokje zitten bukt ie pakt ie ijs gooit ie tegen mij aan. Wij helemaal lachen. En doen deed hij dat nog een keer. Daarna was het weer tijd om te gaan zeg ik zo tegen me nicht :'Ja ik vind die John Cruijf schoenen echt lelijk'. Gaat hij zijn schoenen aan doen en rara welke schoenen had hij? Ja die Johan Cruijf schoenen. Wij gingen onze schaatsen inleveren zegt ie met zo'n miezerig stemmetje 2x me naam (kom op eerst schreeuwen dan miezerig watje). En nu elke keer op msn zit ie te slijmen.
WHAT THE HELL MOET IK HIER MEE. Iedereen zegt dat ik hem moet vergeten maar dat is dus het probleem dat lukt me niet. Het was me gelukt om een paar dagen niet aan hem te denken, maar komt vandaag het verpestende moment. Komt er een filmtrailerding op tv en heeft de hoofdpersoon de zelfde naam. Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen?

Alvast bedankt enzo
xoxo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2010, 21:23
Verwijderd
Helpen waarmee precies?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 21:25
sshygirl
sshygirl is offline
Citaat:
Helpen waarmee precies?
nou kort samengevat : over hoe ik precies de juiste beslissing kan nemen en hoe ik er eventueel achter kan komen wat hij van mij vind
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 21:26
Verwijderd
Dus de vraag is eigenlijk, vindt hij mij leuk? Dan moet ik je verwijzen naar het algemene topic. Juiste beslissing, daar kunnen wij niet over oordelen, daarbij, is er al iets te beslissen? Vind je hem leuk, zo ja, doe er iets mee. Zoniet, waar hou je je dan mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 15:36
Appj
Appj is offline
Misschien een keer met z'n tweeen iets gaan doen??
zeg bijvoorbeeld onopvallend dat je in het weekend niks te doen hebt
hij zal hierop reageren
en als je met z'n tweeen bent krijg je de kans om hem te leren kennen
en merk je vanzelf wel wat hij van je vind en of het klikt tussen jullie
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 12:26
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het klinkt anders niet alsof je hem leuk vindt. En ik vind je verhaal een beetje onduidelijk. Wil je nou iets met hem of niet, als hij zo slijmerig doet op msn en weet ik het allemaal?
Reageren

Regels voor berichten