Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2010, 11:49
tuttebel
tuttebel is offline
Wat doe je aan met de sneeuw? Trotseer je de gladde stoep met stilettohakken of snowboots?
Is je jas faux fur of aviator, of zegt dat je niets en draag je een ski-jack? Kom je uberhaupt nog buiten?
En hoe zit het met je sociale lifestyle in dit weer? Zit je vast in de trein of thuis? Of waag je je de straat op voor een sneeuwballengevecht met de buren?

Spui!
Oud 24-12-2010, 11:53
tuttebel
tuttebel is offline
Ik heb een lieve warme jas met een bontkraag en draag hierbij het liefst geen rokjes meer. Want panties worden nat door de sneeuw. Qua schoeisel draag ik momenteel veterlaarsjes met hoge hak en een goed profiel. Dit omdat mn andere laarzen nauwelijks profiel hebben.
Mijn laatste avond uitgaan voor de kerst deed ik in een fluwelen jurkje met hoge hakken. Alles ging voorspoedig (we hadden een taxi) maar op de natte trap van de club gleed ik uit en sloeg ik mn enkel om. Dus ik waag me niet meer aan hoge hakken met dit weer.
Ik ga vanmiddag met snowboots aan boodschappen doen voor het kerstdiner, met mn mama, dus mn sociale leven de komende week bestaat uit familie en heel veel eten
Oud 24-12-2010, 12:22
Giles
Giles is offline
Met mijn wollen jas en anderhalve meter sjaal trotseer ik gewoon de weergoden. Gisteren zelfs in mijn 12-cm-heels, maar dat vond ik voor een dag reizen net iets te.
Oud 24-12-2010, 14:19
Verwijderd
Ik pas helemaal niks aan ;x
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 14:19
Verwijderd
zit nu in een t shirt achter de pc
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 15:32
Diamera
Diamera is offline
Ik pas niet zoveel aan, ik heb gewoon een wollen manteljas die ik ook eind herfst of begin lente draag. Ik draag alleen extra een baretmuts, (stoffen) wanten en maak mijn oma blij door haar lange zelfgebreide sjaal te dragen. En loop ook niet op hoge hakken, dat is gewoon niet te doen met al die opgevroren sneeuw, maar ik heb geen snowboots of laarzen. Met al de sneeuw kom ik niet minder buiten, en ik ga gewoon fijn naar het park sneeuwballen gooien met de rest van de buurt die buiten komt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 23:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heel veel verschil is er bij mij ook niet. Ik doe niet ineens meer kleren aan ofzo, nogsteeds een t-shirt met een vest.
Met die dikke lagen sneeuw ben ik er wel achter gekomen dat rokjes veel handiger zijn dan spijkerbroeken, want dan heb je niet het probleem dat je ineens natte broekspijpen hebt die je benen bevriezen.
Dus ik droeg de afgelopen week veel rokjes, maillots en kisten (want waterdicht!).
Oud 25-12-2010, 09:37
*oma*
*oma* is offline
Ik heb grijze laarzen (zonder hak!) met een nep schaapje aan de bovenkant. Doen het prima . Daarbij draag ik alleen maar skinny's. De kleren die ik draag zijn wel iets warmer, maar heel veel anders is het niet. Ik heb namelijk een super warme winterjas die ook nog enigszins charmant is. Mijn wollen jassen doe ik nu echt niet aan, veel te koud! Ik draag sowieso ook een sjaal, muts en wanten . Ohja en bij jurkjes en rokjes draag ik stiekem een thermo legging (oké, onderbroek), niemand die het ziet en lekker warm
Oud 26-12-2010, 10:27
Verwijderd
Ik draag gewoon sneakers met dit weer, en jeans en wat ik normaal ook draag.
Alleen kan ik het niemand aanraden om met all stars door de sneeuw te lopen(heb ik nl wel gedaan, en t bezorgt je n paar natte sokken)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 16:01
igfy
igfy is offline
Ik draag ook dezelfde kleding als normaal (vaak sneakers en jeans). Als het heel koud is draag ik wel eens een panty onder mijn broek. Verder merk ik wel dat ik zo min mogelijk naar buiten ga. Ik studeer zo veel mogelijk thuis en als ik naar de supermarkt ga probeer ik meer te kopen, zodat ik niet iedere dag hoef...
Oud 27-12-2010, 08:49
Verwijderd
Ik draag roze kaplaarsjes, daar heb ik best veel grip mee en ik krijg geen natte voeten. Ik draag wat t-shirtjes (meestal 3), een trui, een dik vest en m'n jas. Als het extreem koud is 2 jassen over elkaar. Het kan me dan niet schelen of ik er debiel uitzie, comfort over fashion.
En standaard een maillot onder m'n broek en van die dikke fluffy sokken.
Ik neem alleen maar werk hier in de buurt aan met dit weer, want ik heb geen zin om god weet waar te stranden.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 11:48
Catch
Catch is offline
In de winter doe ik niet aan charme-offensieven. Ik heb lekkere warme schoenen die enigszins lomp zijn. Ik draag maillots onder broeken en ik draag meestal een hemdje, t-shirt en vest als het vriest. Als het vriest idd comfort over fashion, hoewel ik zéér jaloers ben op diegenen die er wél lekker uitzien met dit weer.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 16:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als het echt koud is (hele dag onder nul ofzo) dan ga ik voor warm en comfortabel en minder voor mooi. Loop in m'n skijack met stevige schoenen en draag ook gewoon hier skisokken, lekker warm en je ziet het toch niets. Rokjes doe ik niet aan, draag gewoon een broek met een t-shirt, een vest en een sjaal. Buiten ook handschoenen en als het echt koud is een muts.
Reageren

Regels voor berichten