![]() |
|
Hoe laat ga je naar bed dan? Er is op internet best veel te vinden over de slaap ritmes in de puberteit,
hier bijvoorbeeld.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het eist ook een beetje doorzettingsvermogen om niet weer je bed in te kruipen als je je wekker uit hebt gezet. Dus zet idd die wekker een eindje van je bed en dwing jezelf om meteen te gaan douchen wanneer je 'm uit hebt gezet. Je kan bv de avond van te voren je kleren al klaar leggen, zodat je die meteen kan pakken en je dus echt alleen maar naar de douche hoeft te gaan.
Voor mij is dat noodzakelijk, als ik niet meteen ga douchen, dan sta ik nooit op ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is heel slecht voor je om je wekker eerder te zetten, omdat je weet dat je bijvoorbeeld toch een half uur langer blijft liggen. Dan kan je beter je wekker een half uur later zetten, en er dan dus ook echt uit gaan. Want op deze manier word je alleen maar meer moe, en dat schiet natuurlijk ook niet op.
![]()
|
Er is onlangs nog een topic geopend met dit onderwerp, waarin al veel tips zijn geplaatst. Kijk daar eens in en reageer eventueel in dat topic. Dan kan deze op slot.
Hier staat het topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1821039
|
|