Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb iets langer dan een jaar iets gehad met een jongen die 200km verderop woonde. Dat is tot nu toe de langste relatie die ik ooit heb gehad. Ik denk dat je de relatie juist spannender houd omdat je elkaar niet elke dag kan zien. Als ik iemand elke dag zou zien zou diegene na een tijdje echt op mijn zenuwen gaan werken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
echt 2 uur op de fiets en dan 45 km vind ik bizar sloom, maar ik fiets in een stevig tempo (a.k.a. hard) en het gemiddelde van de tour ligt btw op zo'n 50 km/h. Als ik iets meer dan een uurtje doe over 45km, dus dat zou zo'n 1u10m zijn, vind ik dat niet bijzonder snel. Oowja, ik haal ook altijd op mijn dooie akkertje wielrenners in.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook lange afstands relatie gehad.
Ik heb haar een keer ontmoet met een wedstrijd, ze was echt een super toffe meid. Heb met haar gepraat en zelfs nog gezoend, we hebben toen msn uitgedeeld en veel gepraat. Na die wedstrijd was het 2 maand later en ik ging een weekend op trainingskamp. En wie kom je daar tegen, natuurlijk het meisje die je toen had ontmoet. Van trainen kwam weinig terecht, we konden niet van elkaar afblijven. We hebben de 1e nacht zelfs het bed gedeeld. Na het weekend hadden we met elkaar genomen en hebben 3x afgesproken na die tijd. Al met al duurde het 4 maanden tot dat het over ging. De relatie kon gewoon niet, 140km uit elkaar wonen was gewoon teveel. we hebben het uitgemaakt, maar spreek haar nog vaak via msn. Het is gewoon mijn beste vriendin geworden. Dus ik kan je aanraden om het te houden op vriendschappen en niet relaties. Je gaat kappot als je elkaar nooit ziet. Althans ik dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me leuk? Wat moet ik doen? Alex55 | 6 | 20-07-2016 21:57 | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me leuk? DiRobbert | 6 | 13-12-2012 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
vindt hij mij leuk of niet? Verwijderd | 8 | 01-12-2004 01:23 | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me nou leuk of niet? stier | 45 | 19-03-2004 15:49 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 |