Hallo allemaal,
Geloven jullie dat je vrienden kan blijven met een meisje waarmee je in het verleden een relatie mee hebt gehad. En die mij vervolgens heeft laten zitten door het om 4 uur 's nachts uit te maken op msn. Daarbij moet ik vermelden dat ik toen in een moeilijk periode zat, waardoor ik vaak heel emotioneel reageerde op dingen.
Zelf geloof ik in iemand een 2e kans te geven. Maar het probleem is dat ze nu (een half jaar na dat het uit is) opeens uit het niets beweerd dat ik heel speciaal voor haar ben (lees als beste vriend). Terwijl ze in het het half jaar heel erg makkelijk zonder mij kon. Ze verwacht opeens dat ik haar beste vriend ben. Maar in gesprekken met haar zegt ze als ik weer in een voor mij moeilijke periode terecht kom: "Ik (JaapN), niet moet verwachten dat ze dan klaar voor me staat, omdat het voor haar niet leuk is om zorgen te maken om een andere.
Zelf kan met haar heel goed opschieten, alleen ik vraag me af of zo'n iemand wel een (beste) vriendin van mij kan zijn. Hoe denken jullie daar over?
Groetjes,
JaapN
Laatst gewijzigd op 31-12-2010 om 16:41.
|