Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2010, 15:18
JaapN
JaapN is offline
Hallo allemaal,

Geloven jullie dat je vrienden kan blijven met een meisje waarmee je in het verleden een relatie mee hebt gehad. En die mij vervolgens heeft laten zitten door het om 4 uur 's nachts uit te maken op msn. Daarbij moet ik vermelden dat ik toen in een moeilijk periode zat, waardoor ik vaak heel emotioneel reageerde op dingen.

Zelf geloof ik in iemand een 2e kans te geven. Maar het probleem is dat ze nu (een half jaar na dat het uit is) opeens uit het niets beweerd dat ik heel speciaal voor haar ben (lees als beste vriend). Terwijl ze in het het half jaar heel erg makkelijk zonder mij kon. Ze verwacht opeens dat ik haar beste vriend ben. Maar in gesprekken met haar zegt ze als ik weer in een voor mij moeilijke periode terecht kom: "Ik (JaapN), niet moet verwachten dat ze dan klaar voor me staat, omdat het voor haar niet leuk is om zorgen te maken om een andere.

Zelf kan met haar heel goed opschieten, alleen ik vraag me af of zo'n iemand wel een (beste) vriendin van mij kan zijn. Hoe denken jullie daar over?

Groetjes,
JaapN

Laatst gewijzigd op 31-12-2010 om 16:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2010, 16:13
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Waarom moet je met iemand een beste vriend zijn? Als je haar niet leuk/aardig vind, waarom ga je met haar om?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 16:43
JaapN
JaapN is offline
Ja ik vind haar juist Wel aardig, en ik voel juist heel vertrouwd bij haar. Maar moet ik wel met iemand omgaan, die zo op deze manier met mij om kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 16:47
Thinus
Thinus is offline
Dus eerst dumpt ze je en laat ze niks meer van haar horen maar zodra ze iemand nodigt heeft om haar verhaal of whatever kwijt te kunnen en sympathie van jou verwacht komt ze daarvoor weer bij jou aankloppen. Maar zelf moet je je bek houden want voor jouw onzin heeft ze geen tijd.

Ik hoop dat je zelf wel kan bedenken hoe sterk jullie "vriendschap" dan is.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 17:18
gerard321
gerard321 is offline
je kan prima vrienden zijn met een ex, alleen zou ik wel eerst een tijdje afstand nemen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 18:03
AzN
AzN is offline
Of 't nu je ex is of niet.. Als ik je verhaal zo lees, krijg ik de indruk dat ze in feite wil dat jij voor haar klaarstaat wanneer haar dat uitkomt maar andersom hoef je dat niet te verwachten . Ik kan er helemaal naast zitten hoor, maar.. laat je niet gebruiken .
Oud 31-12-2010, 18:15
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Mijn moeder is gescheiden van de vader van mijn broer, ze zijn nog gewoon vrienden.
Oud 31-12-2010, 20:32
Akhlys
Akhlys is offline
Natuurlijk kan het wel, maar dat hangt af van de persoon en de situatie. Een ex van mij is nu mijn buurvrouw in hetzelfde studentenhuis en dat gaat prima.

Maar het lijkt (zoals eerder gezegd) dat jij wel voor haar klaarstaat, maar dat je dat andersom niet hoeft te verwachten "omdat het voor haar niet leuk is". Dan zou ik haar laten schieten. Als je weet dat iemand niet voor je klaar wilt staan, waarom dan wel moeite voor haar doen? Lekker laten gaan, zulke personen heb je vrij weinig aan, zeker als die persoon van je verwacht dat jullie beste vrienden worden.
Oud 01-01-2011, 20:23
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Of 't nu je ex is of niet.. Als ik je verhaal zo lees, krijg ik de indruk dat ze in feite wil dat jij voor haar klaarstaat wanneer haar dat uitkomt maar andersom hoef je dat niet te verwachten . Ik kan er helemaal naast zitten hoor, maar.. laat je niet gebruiken .
dit
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 14:19
snoopy
snoopy is offline
Vrienden met je ex kan best, maar met dit meisje niet
Oud 02-01-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Maar in gesprekken met haar zegt ze als ik weer in een voor mij moeilijke periode terecht kom: "Ik (JaapN), niet moet verwachten dat ze dan klaar voor me staat, omdat het voor haar niet leuk is om zorgen te maken om een andere.
Waarom zou je vrienden willen zijn met iemand die dit zelfs al op voorhand aangeeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten