Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2010, 08:51
mausie12
mausie12 is offline
Yo iedereen ik heb 4 weken geleden een meid ontmoet en de 1e twee weken normaal gepraat op msn toen begon ze in een keer verhalen te laten zien aan mij wat andere boys tegen haar zeggen en via sms zegt ze altijd als ze ergens uiteten is geweest of bij eem feest isgeweest ja heb morgen een date met die ja zit nu een geiletijger tegenover me. Ik heb zon idee dat ze me jaloers probeerd te maken maar zou me god niet weten waarom..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2010, 09:11
Megamandy
Megamandy is offline
ze zou je jaloers willen maken, maar misschien zegt ze het ook wel om stoer te doen tegenover vrienden en vriendinnen...
misschien moet je is vragen waarom ze dat allemaal stuurt
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 09:13
mausie12
mausie12 is offline
bedankt voor je reactie,,

Ik zal straks vragen op msn waarom ze mij dat allemaal verteld je hoort straks van me
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 09:15
mausie12
mausie12 is offline
Citaat:
ze zou je jaloers willen maken, maar misschien zegt ze het ook wel om stoer te doen tegenover vrienden en vriendinnen...
misschien moet je is vragen waarom ze dat allemaal stuurt
nog effe 1 vraag zal ik het zo vragen dan:

probeer je mij jaloers te maken of wat?? Omdat elke keer als je ergens bent bijv. op dat feest of restaurant wel een boy hebt en dat ook smst ??

of hoe zou jij het vragen/zeggen dan?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 10:39
honkballertje
honkballertje is offline
gewoon vragen

'Waarom zet je altijd in je sms erbij dat je met 1 of andere boy tegenover je zit?' zo iets. om te weten te komen wat je wilt weten hoef je het 'jaloers maken' er helemaal niet in te zetten. dat zou ze alleen maar verkeerd op kunnen vatten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 14:07
Appj
Appj is offline
Wss gewoon een onzeker iemand die je idd jaloers probeert te maken
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 15:23
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Veel van wat mensen zeggen is niet waar, of in ieder geval overdreven. In hun belevenis is het waar, maar objectief gezien is het enkel een gooi in die richting, and that is it.

Kijk maar idols oid, bij de audities wordt een deelnemer toch echt gewoon naar huisgestuurd met "JE BENT KUD", en komen ze vrolijk naar buiten en zeggen tegen familie "Nouja, ik kon wel zingen, maar ben gewoon niet het 'idool' type".

Bovendien, iemand die zichzelf populair zegt te maken kan daar ook populair mee worden, in de zin van social prove. Als iedereen op meisje X afgaat, dan klopt het idee dat ze mooi is dus wel, misschien nog wel wat mooier dan jijzelf denkt, en blijkbaar ook aardig, want ze gaat met iedereen om!

Punt is, ze wil zich niet afhankelijk laten lijken van jou... "je doet maar moeite voor mij, heb keuze dus kan wel voor het beste gaan". Punt is dat aardig zijn en blijven niet gaat werken, dat doen die andere 15 ook al.
Turn het andersom, zeg gewoon keer "moet gaan, vertel verhaal maar andere keer maar heb nu even wat te doen met X". En dan bij X niet de grootste nerd of dikste wijf van je school invullen.

Gewoon niet te veel aandacht aan schenken, beetje terug plagen op dezelfde manier, houdt ze er waarschijnlijk vanzelf mee op.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 19:07
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik ken dat soort mensen ook wel, meestal werkt negeren wel. Soms is het net ff leuker als ze vlak bij je zit, dan in een gesprek met iemand anders zeggen dat ze schijtvervelend is, dat ze niet kan ophouden.. Verzin maar.
Wat je ook moet bedenken, kijk naar NaamInGebruiks post, dat jij ook altijd zo stoer praat met je vrienden. Eigenlijk weten jullie van elkaar wel dat het allemaal overdreven is, maar toch gooi je er nog een sterk verhaal bovenop.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 22:00
miguel301
miguel301 is offline
Vraag haar misschien eens waarom ze smst naar jou als ze toch tegenover zo'n enorme bink zit
Oud 03-01-2011, 00:15
Behind
Behind is offline
Nee, wat hierboven wordt gezegd moet je juist niet doen.
Het geen wat het best werk, en gelijk laat zien dat je gevoel voor humor hebt is daar haar terug te plagen, niet te extreem, maar gewoon op een grappige manier
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 00:47
Verwijderd
"En daarom sms je nu met mij, want ik ben natuurlijk veel interessanter."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 15:23
Verwijderd
Citaat:
"En daarom sms je nu met mij, want ik ben natuurlijk veel interessanter."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren