Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Veel van wat mensen zeggen is niet waar, of in ieder geval overdreven. In hun belevenis is het waar, maar objectief gezien is het enkel een gooi in die richting, and that is it.
Kijk maar idols oid, bij de audities wordt een deelnemer toch echt gewoon naar huisgestuurd met "JE BENT KUD", en komen ze vrolijk naar buiten en zeggen tegen familie "Nouja, ik kon wel zingen, maar ben gewoon niet het 'idool' type". Bovendien, iemand die zichzelf populair zegt te maken kan daar ook populair mee worden, in de zin van social prove. Als iedereen op meisje X afgaat, dan klopt het idee dat ze mooi is dus wel, misschien nog wel wat mooier dan jijzelf denkt, en blijkbaar ook aardig, want ze gaat met iedereen om! Punt is, ze wil zich niet afhankelijk laten lijken van jou... "je doet maar moeite voor mij, heb keuze dus kan wel voor het beste gaan". Punt is dat aardig zijn en blijven niet gaat werken, dat doen die andere 15 ook al. Turn het andersom, zeg gewoon keer "moet gaan, vertel verhaal maar andere keer maar heb nu even wat te doen met X". En dan bij X niet de grootste nerd of dikste wijf van je school invullen. Gewoon niet te veel aandacht aan schenken, beetje terug plagen op dezelfde manier, houdt ze er waarschijnlijk vanzelf mee op. |
![]() |
|
Ik ken dat soort mensen ook wel, meestal werkt negeren wel. Soms is het net ff leuker als ze vlak bij je zit, dan in een gesprek met iemand anders zeggen dat ze schijtvervelend is, dat ze niet kan ophouden.. Verzin maar.
Wat je ook moet bedenken, kijk naar NaamInGebruiks post, dat jij ook altijd zo stoer praat met je vrienden. Eigenlijk weten jullie van elkaar wel dat het allemaal overdreven is, maar toch gooi je er nog een sterk verhaal bovenop. |
![]() |
|
|