![]() |
|
*heeft centimeter naast comp liggen*
*meet meet* 102-86-103 jah.. ach.. Ik heb tenminste eindelijk een taille, had ik nooit ![]()
Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 20:00. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
hmm heeft je gewone lengte hier ook nog invloed op? ik bedoen iemand die erg klein is heeft toch heel andere mate nals iemand die heel lang is, maar kan toch wel de zelfde verhoudingen hebben... wat nou ideale maat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja het is logisch dat iemand van 160 minder taille, heupen en borstomvang heeft dan iemand van 180.. terwijl het in verhouding wel evenveel zou moeten zijn |
![]() |
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Het harmonieuze lichaam (volgens Panizza) gaat bij een vrouw uit van de volgende maten. Wanneer de omtrek vd enkel 22 cn usm 23 vd. 22 dan zal de omtrek vd kuit 33 cm moeten zijn, 35 vd. 33 de onderkant van de dij 44, en de bovenkant 43 vd. 44 vd dij 55. (elke keer 11 cm erbij optellen) 55 vd 55 De taille zou 10 cm meer mogen zijn dan de bovenkant vd dij, 68 vd. 65 en het bekken mag 30 cm meer zijn dan de taille, 98 vd 98 de borstomvang weer 5 cm minder dan de bekken. (direct onder de armen gemeten). 89 vd 93 (direct onder de arm? das geen borst...) => 85 vd 93 Voor elk kind wat is gebaard, mag de vrouw 1 cm voor de taille extra rekenen. - hmm ik ben uit balans volgens mij ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb sterk het idee dat alleen mensen die er enigszins tevreden mee zijn hier reageren en dat mensen die door dit topic dusdanig geschokt zijn over hun maten, niet meer durven te reageren.
Wat heeft dit topic behalve het aanpraten van een minderwaardigheidscomplex voor nut eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
taille: 61 heupen: 87 ![]() |
![]() |
|