Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ten eerste: ga je voltijd of deeltijd vavo doen?
Als vavo-scholier heb je namelijk mogelijk recht op tegemoetkoming scholieren of tegemoetkoming deeltijders. Dit is niet zo hoog als studiefinanciering, maar het is een begin ![]() Of je op kamers kunt, hangt er vanaf hoeveel geld je hebt/verdient. Als jij genoeg tijd hebt om te gaan werken naast je school, en je kunt daarmee de kosten van het zelfstandig wonen dekken, dan kan niemand je op je 18e tegenhouden om op kamers te gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt inderdaad recht op 241 euro. Dit is de basis.
Daarnaast heb je nog een aanvullende bijdrage. Dit ligt aan het inkomen van je ouders. Als dit te hoog ligt dan horen zij de aanvullende bijdrage eigenlijk te betalen. Als dit inkomen te hoog is dan heb je dus geen recht op de aanvullende bijdrage tenzij je ouders jou weigeren te betalen dan kun je een beroep doen op de ibgroep. Zie: http://www.ib-groep.nl/particulieren..._je_ouders.asp Dan krijg je de aanvullende bijdrage alsnog. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit verhaal klinkt zo herkenbaar,Ik heb verder geen weet van al die toeslagen en financieringen die je kunt ontvangen, maar ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen!!
En kun je anders niet bij een van die hulpinstanties leren voor je examen? zodat je wat rust hebt? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De populairste boeken van het afgelopen schooljaar Simon | 16 | 29-01-2012 17:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het Huis van Imraan (Al-Imraan) Verwijderd | 0 | 17-03-2006 11:32 | |
Psychologie |
Hoe kom ik hier uit Nena21 | 141 | 11-03-2002 15:35 | |
Psychologie |
Alles is ff klote :( Nena21 | 252 | 05-03-2002 13:28 | |
Psychologie |
Ik weet het echt niet meer... kaleidoscope | 18 | 11-02-2002 12:58 |