![]() |
|
En de oude was vol dus een nieuwe!
Link naar de oude! http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815892
|
![]() |
|
Thanks allemaal
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Miekmuis, sterkte!
Gisteren een gesprek met mijn vriend gehad over mijn gevoelens, het ontbreken daarvan en dat ik dat in het verleden wel had bij anderen en dat ik niet wist wat ik daarmee moest. Dat ik wilde proberen om te kijken of het nog wel groeit, maar dat ik dat niet voor hem wilde verbergen omdat ik hem niet wilde kwetsen. Hij reageerde heel rustig en zei dat dat aan mij was en dat hij zich zeker niet voor gek gezet zou voelen als ik uiteindelijk besloot dat het er gewoon niet is. Het is raar om met iemand te hebben die zo rationeel en rustig over zoiets is. Nou ja, we proberen dus nog een tijdje en als het echt niet komt, dan is het gewoon zo. Mijn moeder zei dat ik altijd op zoek ben naar iets dat ontbreekt, nu en in het verleden ook. Dat ik nooit tevreden zal zijn. Waarschijnlijk is dat ook wel zo, mijn psychiater zei ook al zoiets. Het is te mooi om op te geven, maar ja, als het gevoel het verstand niet wil volgen, is het ook niet wat het moet zijn natuurlijk. We zullen zien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben ik eigenlijk ook niet van plan, maar ja je kent mij ![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:15. |
![]() |
|
Pff, hij is goed wakker geworden en het is geen psychose geweest. Ben meteen bij hem op visite geweest, maar wat is die jongen aan de grond
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
@miekmuis:
Pfffffffffff .....niet normaal, allemaal! ot: Nu voel ik mij gewoon rustig en relax, de laatste ochtenden heb ik dat vaker. Meer positiviteit en etc, sporten is echt goed voor je ego (als man zijnde ;-)). Ik heb gisteren haar nog gesproken. Tussen ons merkte ik nog veel spanning, ontwenning, nieuwsgierigheid en onzekerheid, groot houden voor elkaar. (inkoppertje!!) Voor de rest heb ik gezegd dat ik het rot en klote vind, en dat mijn gevoelens voor haar niet zo maar verdwijnen. Daarnaast mijn plannetjes verteld wat ik ga doen de komende tijd. Naja, door het gesprek zijn we ook niet verder gekomen. Achteraf gezien misschien best oké. Ik merk nu wel dat de negatieve gedachtes (dat ze met een ander gaat en etc.) er zijn, maar me niet slapper maken, verdrietig of pijnlijk. Soms wel momentjes, maar dat is ook vermoeidheid, ontwenning, ongeloof. Gek genoeg, kom ik hier sterker doorheen dan jaren terug. We komen er wel, met ups en downs. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ T.M.: Je bent goed bezig zo te horen, fijn voor je ![]()
|
@ miekmuis: wow nare situatie
![]() Pff ik heb hem 3 dagen niet gezien en het lijkt echt een eeeeuwigheid. Ik voel me helemaal bleh omdat ik hem niet zie. Hopelijk vanavond want ik trek dit niet veel langer meer ![]() over een tijdje wil ik een paar maanden naar het buitenland en ik weet echt niet hoe ik dat ooit moet overleven ![]()
|
Hij is lief <3. En ik mis hem, want ik logeer een paar dagen thuis, omdat ik geopereerd ben. Zo kan ik rustig bijkomen en lekker verwend worden door paps en mams en kan hij zich concentreren op zijn werk, want daar is het 1 grote drukte. Ik kijk nu al uit naar het einde van deze week, als ik hem weer zie
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ot: In de avond heb ik het meest moeilijk merk ik nu (zal vast ook door vermoeiheid komen)...Het liefst kruip ik lekker tegen haar aan, hou ik haar even vast om haar buik na een dag werken. *zucht* De warmte mis ik. Dat gevoel dat even alles rustig is in mijn kop, dat had ik vaak als ik tegen haar aan lag. De rest van de dag gaat het wel redelijk. Pijn, maar ook geen kutgevoel of down-gevoel. |
![]() |
|
@Miekmuis: Wat een bizarre situatie zo, heftig hoor
![]() OT: Tijdje niet meer hier geweest, even geen internet tot m'n beschikking gehad. Het is echt een stormloop aan dingen die me totaal niet bevallen. Loop stage op een bedrijf waar het me niet bevalt, M'n ex is hele negatieve aandacht aan het zoeken door te doen alsof ze zwanger is van mij.. andere ex die contact blijft zoeken omdat ze niet over me heen kan komen en afgewezen door het meisje waar ik helemaal weg van ben, aangezien ze het toch verstandiger vindt om gewoon vrienden te blijven... Zijn weer ff van die momenten dat ik even niet meer weet hoe ik alles aan moet pakken en gewoon even rust nodig heb van alles.. Binnenkort maar weer even grenzen trekken en wat dingen afstoten waar ik totaal niet op zit te wachten..
|
Verwijderd
|
Pff miekmuis, ik hoop dat het hele circus snel weer een beetje tot rust komt daar!
OT: Jaaa hoor. Anders doet ie even de hele dag te leuk, en dan is ie vervolgens megavaag over wat ie vrijdag gaat doen. Gast, zeg dan gewoon dat je weer een of andere fucking date hebt, want ik hoor het toch wel weer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@miekmuis, hoe is je zus hieronder? Hoop dat het snel beter word, met alles! Heb je een beetje steun van je vriend (want die had je, toch?
![]() @T.M., ik vind het heel erg gaaf om te lezen hoe het met je gaat en hoe je ermee om gaat. Als ik terugdenk aan posts van een jaar geleden ofzo, vind ik echt dat je veel geleerd hebt (voor zover je dat uit posts kunt halen ![]() ![]() @Atelier Madame: Bedankt voor je reactie ![]() ![]() ![]() ot: We zien elkaar komend weekend niet en daar baal ik van. |
![]() |
|
![]() |
@Secret Agent:
Thanks!! ![]() Hopelijk kom je er zelf ook een beetje uit. Ot: Beetje gek. Ik ben jarig, maar had het allemaal even anders voorgesteld vier weken terug. ![]() Allemaal leuke (en een paar onverwachte) felicitaties, en me ex heeft een klein berichtje achtergelaten (wat een verschil met drie weken terug! Heel gek!). Ik merk dat ik me wel steeds meer los maak van haar (geen rare prikkels, of nare gedachten die me zenuwachtig maken) . Ik ga beter eten, ik slaap en sport goed. Ik geniet een beetje weer van kleine dingetjes. Cherry Springs heeft gelijk! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Haha, de huurprijzen vallen hier best mee als je weet hoe je het moet aanpakken hoor SA
![]() Maar samenwonenkindjeskrijgen is natuurlijk veel toffer ![]() ot: We zijn de hele week samen als hij 's avonds vrij is, en vanavond is de eerste avond dat we apart slapen. Het slaat helemaal nergens op, maar we hadden allebei een beetje een kuthumeur vanmorgen ![]() ![]() oh, well.. Gister ook zo'n beetje de eerste ruzie gehad.. althans de eerste keer dat ik echt boos op hem was. Gelukkig duurde dat ook maar kort en konden we daarna weer gewoon lekker lopen ouwehoeren en knuffelen ![]() Ja, eigenlijk hebben we het best heel goed voor elkaar samen ![]()
||
Citaat:
Gefeliciteerd T.M.! ![]() ![]() ![]()
|
Ik ben echt onwaarschijnlijk chagrijnig vandaag en ik weet niet waar het door komt. Ik heb deze week steeds niet zo heel goed geslapen en ik twijfel over alles, studiekeuze met name. Ik heb wel een kamer in Utrecht, over twee weken ga ik verhuizen, dat vind ik wel spannend, ook met het rondkomen en dat soort dingen... Ik ga dit weekend echt heel hard bijslapen, hopelijk voel ik me daarna beter over alles.
|
Gefeliciteerd TM!
Het was zooo fijn om hem gister weer te zien en eindelijk weer met hem te slapen enzo ![]()
|
@Duivelaartje: hihi, was geen reactie op jou! Maar ging puur over mezelf. Zelfs onzeker over of ik onzeker ben
![]() Ik heb vannacht ook nog eens een soort van onverkapte liefdesverklaring gehad van een meisje waarmee ik het heel goed kan vinden en die ik absoluut aantrekkelijk vind, maar eh ja, het is een meisje ![]()
|
En terwijl hij aan de beademing lag op de IC heeft zij daar fijn gebruik van gemaakt door met haar nieuwe vriendje feest te vieren in zijn huis te zien aan de kaarsjes bij de badkuip, de playstation die nog aan stond enzovoort.... En dan nog het lef hebben om je te verbazen over het feit dat je niet eens naar "je man" in het ziekenhuis mag. Walgelijk kutwijf.
||
Citaat:
In ieder geval veel sterkte ermee! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ja hoor, ik vind t allemaal helemaal prima ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Mwuh. Ik vraag me af waarom zij me nog zo hard raakt na bijna anderhalf jaar geen contact. Ik ben helemaal klaar met haar, maar als ik dan zoiets lees, doet het toch pijn. ![]() |
![]() |
|
Ik droomde vannacht dat ik vreemd wilde gaan met een vriend van me en dat die telkens zoiets had van: nee je hebt een vriend. Ik werd wakker met mijn vriendje naast me en op één of andere manier ging ik twijfelen of was ik bang om te gaan twijfelen, waardoor ik heel raar ging denken allemaal. Beetje bang zijn dat ik hem 'ineens' niet meer leuk vind, net als mijn ex toen bij mij en dat het daardoor stuk gaat. Maar daarna was het allemaal wel weer leuk dus mijn hoofd is gewoon raar ofzo.
|
Gisteravond weer eens lang gebeld met m'n moeder om bij te kletsen en ze vraagt zo vaak hoe het gaat tussen mij en mijn vriend, of we nog wel eens wat leuks doen en waarom niet en blabla. Ik houd zo vreselijk veel van hem dat ik al die twijfels van haar helemaal niet wil horen. En nee, we hebben geen tijd om wat leuks te doen want hij heeft het druk met z'n studie maar ik heb het óók druk en eigenlijk ook helemaal geen tijd dus steek niet steeds alles op hem en z'n studie af. Ik kan er zo boos om worden als ze hem zo afvalt en hem allerlei verwijten doet. Ik houd gewoon van hem en een relatie is toch niet alleen maar leuke dingen doen maar ook gewoon fijn samen zijn, iemand hebben om je verhaal bij kwijt te kunnen, bij elkaar in bed kruipen, etc. Toch? Tsja, ik snap dat m'n ouders dat samen nooit gehad hebben maar vind het toch wel moeilijk om te begrijpen dat ze het echt niet snapt. En verder mag ze hem prima dus ik snap ook gewoon niet waar ze nou mee bezig is maar het is ook wel een gevoelig onderwerp. Wil ook geen ruzie met haar om hem
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Soms wel irritant...En dat heeft me soms ook opgebroken. Hoewel, ik kan ook vrij koppig zijn. ![]() Ot: Gaat wel...Het is gewoon wennen, ook een soort verwarring (misschien nog wat ongeloof). |
![]() |
|
Schraap ik al mijn moed bij elkaar om hem te smsen om te vragen of hij in de stad is, vraagt hij 'Waarom heb jij mijn nummer?' waarop ik zeg 'Omdat jij me die gegeven hebt?' en dan krijg ik terug 'Nou wis het maar weer'..
![]()
|
![]() |
|
|