Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is Domenico, van de boeken Maaike en Domenico. Hier lijken ze heel erg op.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...w=1131&bih=663 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi ja dat is erg lastig! Maar weetje, ik herken jou verhaal erg goed, mij is bijna hetzelfde overkomen.
Ik heb er erg veel over gepraat en toen mijn problemen opgeschreven, gewoon alles wat me dwars zat enzo. Dat luchtte erg op. Mijn vriend heeft het gelezen en samen hebben we het verbrand. Vanaf dat moment kreeg ik het gevoel dat ik er een streep onder had gezet en realiseerde ik me dat ik niet mijn relatie niet kan 'verdonkeren' met iets wat al gebeurd is en niet meer is te veranderen. Liefs Nikki |
![]() |
|
Je moet proberen om duidelijk een onderscheid maken tussen de jongen die je nu hebt, en die toenmalige jongen die je kwaad heeft gedaan. Geen één jongen is hetzelfde - ook al lijken ze nog zoveel op elkaar. Ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat de jongen die je nu hebt, het beste met je voorheeft. Je hoeft hem niet te gaan wantrouwen omdat hij lijkt op de vorige jongen. Praat veel met hem over deze situatie, ik denk dat hij je het beste kan helpen.
In ieder geval heel veel succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |