Advertentie | |
|
![]() |
|
Of het aan te raden is weet ik niet, maar ik volg momenteel een cursus Creatief Schrijven van de LOI en ik weet dat ze ook verschillende talencursussen hebben. Kijk hier maar eens: http://www.loi.nl/talen/frans/index.htm?lid=mb2 Het is wel duur, maar je kunt zelf je niveau en tempo bepalen. Mijn schrijfcursus bevalt in elk geval wel erg goed, het materiaal werkt prima en de ondersteuning die je krijgt is super. Ik denk dat je aan de LOI wellicht wel het meeste zou hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat het dan gemakkelijker is om de LOI-cursus te doen. Ik wil geen reclame maken of je overhalen of zo, maar dat zijn echt goede cursussen met niet alleen maar woordjes, maar ook echt zinnen die je echt in het dagelijks leven kunt gebruiken. En je krijgt support en uitleg van docenten. Ik denk dat je daar meer aan zult hebben, plus het is goedkoper... maar als je echt de Franse cultuur in wilt later, of stage wilt lopen in Frankrijk, zou het inderdaad geen slecht idee zijn om alvast naar Frankrijk te gaan.
|
De beste manier is jezelf onder te dompelen in de Franse taal. En dan kan alleen door in een Franstalig gebied te gaan wonen. Neem daar een cursus, eventueel een NTI cursus meenemen (NTI is goedkoper en even goed als LOI) naar dat gebied. Daarnaast is het handig daar een kutbaantje te nemen voor wat sociale contacten en wat mensen te leren kennen.
Dus neem zo snel mogelijk ontslag bij je huidige werk en ga richting Frankrijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Het algemene vavo-topic Tink* | 123 | 14-09-2019 01:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Algemene schoolzaken |
Luzac College Jolla | 44 | 14-06-2004 23:55 | |
Psychologie |
Samenvatting Sweet_Hadar | 3 | 14-01-2004 17:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
in het frans vertalen sollicitatie gesprek??? azzurrifan | 3 | 23-05-2003 14:08 | |
Psychologie |
Mijn leven 0-16 Rabbi Daniel | 15 | 28-04-2002 14:13 |