Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2011, 15:59
Nyawa
Nyawa is offline
Hoi!

Ik ben bijna klaar met mijn master Journalistiek en zit erover te denken om, als dat financieel kan met alle nieuwe regelingen uiteraard, een tweede master te gaan doen. Tijdens mijn stage e.d. heb ik me vooral gericht op internetjournalistiek en die kant zou ik graag verder op gaan, maar op de opleiding heb ik daar helaas vrij weinig over gehad en dus ben ik op zoek naar een tweede master die wat meer in de richting van internet, web 2.0, social media, SEO en computercommunicatie gaat. Wat ik zou willen leren is bijvoorbeeld hoe een goede journalistieke iPad app te ontwerpen, hoe social media effectief in te zetten, wat basisprogrammeertalen als PHP en Java, online marketing, enzovoort.

Weet één van jullie toevallig een master die hier enigszins op aan sluit? (Een HBO-opleiding als CMD zou ik ook prima vinden, maar is helaas financieel geen optie omdat ik mijn bachelor allang afgerond heb en anders dus instellingscollegegeld moet betalen.) Om het nog wat problematischer te maken ben ik ook niet tot alle masters toelaatbaar met alleen een master Journalistiek, omdat ik een bachelor in een heel andere richting (Internationale betrekkingen) heb.

Opties die ik zo tegen kwam zijn o.a. de duale master Computercommunicatie aan de RUG en Nieuwe Media aan de UvA, maar er zijn er vast veel meer. Heeft één van jullie misschien een suggestie?

Groetjes,
Nyawa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten