Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2011, 18:09
gvw
gvw is offline
ik doe alles met me vriendin zoenen ik mag aan als zitten van haar en zei bij mij ik vrijf heel vaak over der kut heen maar dan heeft ze een broek aan ik heb de kont echt gevoelt en der tieten zei heeft mijn lul al vaak gevoeld met broek en ze gaat heel vaak op me liggen en dan op me neer bewegen net of weg sex hebben met kleren aan weten jullie nou wat ze wilt ???
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 18:20
marina16
marina16 is offline
Praat erover en vraag of je vriendin eens verder wil gaan als dit,
jullie zijn tenminste een koppel en moeten overal over kunnen praten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 18:22
Verwijderd
Ze geeft wel duidelijke hints, maar met sommige weet je het nooit.
Ik zou het dus inderdaad vragen of ze verder wil Dat is niet raar ofzo. Je kunt best met elkaar praten over onzekerheden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 20:07
Pluis
Pluis is offline
Dat heet voorspel, en je kan altijd proberen om zo langzamerhand iets van een shirtje of een bh uit te trekken als jullie zo bezig zijn. Als ze niet wil, houdt ze je vanzelf wel tegen.
Oud 05-01-2011, 21:56
Verwijderd
Everything above.
En punten, komma's en hoofdletters hebben nog nooit iemand kwaad gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Everything above.
En punten, komma's en hoofdletters hebben nog nooit iemand kwaad gedaan.
Indeed..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 16:00
Jason2
Jason2 is offline
Ik had hetzelfde met mijn ex, in het begin was het alleen maar zoenen en na 4 weken stak ik mijn hand in haar shirt en heb ik aan haar tieten gevoeld. Ik heb ook telkens met mijn hand in haar broek aan haar kont zitten voelen etc. Het duurde even voordat ze er klaar voor was, maar toen raakte ik 1x per ongeluk haar kut aan en toen begon ze ook van die bewegingen te maken. Helaas was mijn vriendin nogal onzeker en was ze bang voor de gevolgen van sex als het niet goed ging dus heb ik haar eerst een paar maanden gevingerd en zij mij afgetrokken, tot dat ik uit eindelijk maar eens flink het initiatief nam en haar broek uittrok en ondergoed en naar mijn condooms greep!

Het kan snel gaan en het kan langzaam gaan, bij mij ging het wat langzamer want we waren voor ons allebei de eerste keer en zij was nogal bang dat het mis zou gaan. Maar gewoon een keer het initiatief nemen is ook goed. Ik had het al wat eerder geprobeerd maar toen zei ze: Nee ik ben nog niet zover. Dan lach je het er een beetje af en leef je gewoon door tot het moment!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 18:16
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Je moet er gewoon over praten, samen het gevoel hebben dat dat ook kan... Als je eenmaal bezig bent met seks wil je ook vertellen wat je wel en niet lekker vindt, en je wilt vast ook weten wat zij lekker vindt...
En zowieso in een relatie moet je overal over kunnen praten toch??

En anders kun je ook een condoom klaarleggen en hem laten zien... Als een soort hint...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 13:51
AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
ik doe alles met me vriendin zoenen ik mag aan als zitten van haar en zei bij mij ik vrijf heel vaak over der kut heen maar dan heeft ze een broek aan ik heb de kont echt gevoelt en der tieten zei heeft mijn lul al vaak gevoeld met broek en ze gaat heel vaak op me liggen en dan op me neer bewegen net of weg sex hebben met kleren aan weten jullie nou wat ze wilt ???
Er gewoon over praten zou ik doen. Geen overhaaste stappen nemen, sommige meisjes vinden het moeilijk om nee te zeggen. En praten hoeft nou ook niet persé, gewoon als jullie aan het voelen zijn enz, vragen of ze een stapje verder zou willen gaan. En als ze nee zegt moet je absoluut niet teleurgesteld lijken en gewoon zeggen dat je dat okay vindt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten